דף הבית עסקים ייעוץ עסקי תקני איכות בעסקים בישראל
תקני איכות בעסקים בישראל
אשכולות 25/03/13 |  צפיות: 3243

ארץ ישראל, מקום צפוף ומלא בפעילות והתרחשויות, מקום בו כמויות העסקים הנפתחים כל שנה עצום ביחס לגודל האוכלוסייה, מקום בו התחרות היא עזה וקשת האיכות רחבה מאוד. בישראל ניתן למצוא פתרונות לכל ביעה טכנולוגית או צורך עסקי, ורמות השירות נעות בין חובבני לגמרי, מה שקרוי בעגה "קומבינא", ועד לעשייה מקצועית ובטוחה עם אחריות, עבודה של  אנשי מקצוע שעומדים בתקנים המחמירים ביותר.

ארגון התקינה הבינלאומי, הISO, הציב עם השנים סדרה של קריטריונים שקובעים מהו התקן הסטנדרטי, בעצם רף מינימום עליו נשען המוצר שאתם מציעים, השירות, או חומרי הגלם שאם משתמשים בהם. תקני איכות איי.אס.או מגיעים בצורות שונות ועם דרישות שונות, בהתאם לחלוקה מוגדרת מראש כאשר אי-עמידה בתנאים אלו תמנע מכם לקבל אישור לשיווק ומכירה של המוצר. התקנים כוללים אישורים שונים מתקנים כלליים לבטיחות וגהות בעבודה ועד תקנים פרטניים הדואגים ליישר קו בחברות מתמחות כגון תקנים לחברות המתעסקות עם מוצרים לתעשיית התעופה.

תו תקן ישראלי

התקן הבינלאומי מהווה אמת-מידה עולמית מקובלת, במדינות המערב בעיקר, שם הפיקוח הדוק יותר ולציבור יש גישה למידע על החברות היצרניות ונותנות השירותים, מה שמעמיד אותן תחת זרקור מתמיד. ישראל, כמדינה מערבית, גם היא עומדת בתנאים מחמירים, עליהם אמון מכון התקנים הישראלי, או מת"י.

מה שנקרא "תקן ישראלי" הינו המקבילה הישראלית לתקן -9000- של המכון הבינלאומי, אשר מגדיר ומעדכן תקנים מעת לעת בסדרות. ניתן לקרוא וללמוד רבות על ניהול עסקי, בניה של מוצרים ויצירת מערך שירותים ברמה גבוהה מתוך התקנים המוצעים שכן אלו נבנו ע"י מומחים בתחומם אשר עיבדו, ועודם מעבדים, אינפורמציה רבה על כל תחום בשוק העולמי למען יצירת התקן.

שיפור העסק שלך עם תקן חדש

קבלת תקן חדש ונוסף לעסק שלך בעצם פותח בפניך דלת לעולם עסקי חדש, מגוון רב יותר של אפשרויות עסקיות בכל פינה ובעצם מאפשר לך ולעסק שלך להמשיך לגדול בתהליך אורגני וטבעי. הצמיחה ע"י קבלת תו-תקן ישראלי מתרחשת כשעמדת בסטנדרטים מסוימים שהתקן מכתיב, מכאן שאם קיבלת אותו, אתה הרי כבר עומד בתנאים ובעצם כבר נמצא במקום חדש עם העסק שלך. כלומר – עצם העמידה בתקן כבר יצרה את הצמיחה והגידול לעסק שלך, ומכאן אתה יכול להמשיך ולגדול להרבה כיוונים שונים ומגוונים עם שירותים רבים יותר ועסקים רחבים יותר. עוד ועוד עסקים בוחרים בדרך זו כפיתרון לצמיחה, ייעול וגדילה טבעית לעסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אשכולות

אשכולות - ייעוץ. שיפור תהליכים. ניהול.

אשכולות הינה חברה המתמחה ומובילה את שוק התקינה והאיכות בישראל.
אשכולות מספקת שירותי הקמת מערכות איכות, שיפור תהליכים וניהול עסקי מזון.

לפרטים נוספים:

http://www.eshkolot-m.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אשכולות
 
מה זה בקרת איכות וכיצד מבצעים אותה?
16/05/13 | ניהול
כל עסק, גדול או קטן, מסחרי או ציבורי מצריך בקרה אובייקטיבית ואיכותית על המוצרים השונים וכן גם על אופן ההתנהלות. באמצעות בקרה איכותית ויעילה לעסק, ניתן להגיע אל מגוון מסקנות רחבות המעידות על היכולת של העסק לספק כמות מספקת של מוצרים וכן גם איכותיים מספיק עבור הלקוחות. אם כן, כיצד פועלת בקרת האיכות?

ייעוץ למסעדות בעולם הקולינריה הישראלי המודרני
אין ספק שמהפכה רצינית מאוד עברה עלינו בתחום הקולינריה. מאומה שייצאה לעולם בעיקר דוכני פלאפל הפכנו בשנים האחרונות למעצמה קולינרית אמיתית. שפים ישראלים מככבים על מגזינים של בישול ברמה עולמית, מסעדות ישראליות נכנסות למדריכי המסעדות הנחשבים בעולם ומקצוע הטבחות שבעבר היה מנת חלקם של מהגרים קשי יום הפך להיות המקצוע הכי מבוקש בשטח.

תקני איכות בעסקים בישראל
ארץ ישראל, מקום צפוף ומלא בפעילות והתרחשויות, מקום בו כמויות העסקים הנפתחים כל שנה עצום ביחס לגודל האוכלוסייה, מקום בו התחרות היא עזה וקשת האיכות רחבה מאוד. בישראל ניתן למצוא פתרונות לכל ביעה טכנולוגית או צורך עסקי, ורמות השירות נעות בין חובבני לגמרי, מה שקרוי בעגה "קומבינא", ועד לעשייה מקצועית ובטוחה עם אחריות, עבודה של אנשי מקצוע שעומדים בתקנים המחמירים ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI