דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים תרגום התקף מבחינה משפטית
תרגום התקף מבחינה משפטית
sharontal80 10/04/13 |  צפיות: 13726
תרגום משפטי ודיני ממונות

תרגום מעברית ואליה משתרע על פני מספר תחומים עיקריים אשר לכל אחד אופי ותכונות ייחודיות. תרגום ספרותי שונה באופן מהותי מתרגום אקדמי ואילו תרגום משפטי מיוחד ושונה משניהם. ככלל, כל תרגום בנושא מקצועי מחייב ידע והכרה של התחום בנוסף לידע של השפה. כך לתרגום רפואי יש צורך בידע רפואי ובהכרת המינוחים שכן הדבר משפיע על הטיפול הרפואי, וכשאנו פונים לקבל שירותי תרגום בתחום המשפטי אנו שמים על כף המאזניים את רכושנו. מה שמייחד את התרגום המשפטי מתחומים מקצועיים אחרים הוא שגם התחביר, ולעתים בעיקר התחביר, הוא בעל חשיבות מכרעת. כך למשל חוזה של מאות אלפי דולרים עלול ליפול על קוצו של יוד פשוטו כמשמעו. חוזה נדל"ן עלול לגרום לנו הפסדים ניכרים אם לא יבוצע על ידי מתרגם מומחה בתחום המשפטי.

תרגום משפטי מקצועי שומר על הכסף שלך

כדי להבין את חשיבותו של תרגום משפטי מקצועי די אם נציין, בנוסף לדוגמאות לעיל, כי לתרגום משפטי נגיעה בתחומים כמו: ירושות וצוואות, דיני מסים, עמידה במכרזים, פטנטים וזכויות יוצרים, הסכמי ממון וייפויי כוח. כל התחומים האלה קשורים לנושאים פיננסיים משמעותיים. לכן חשוב מאוד שהתרגום המשפטי ייעשה אך ורק על ידי איש מקצוע מיומן. שערו בנפשכם שתרגום משפטי בנושא פלילי ייעשה על ידי אדם שאף אם שפת התרגום שלו מעולה, הוא אינו מתמחה ברזי המשפט. התרגום המשפטי נוגע גם בתחומים אישיים כמו תרגום תעודות לידה ונישואין, וגם בתחומים אקדמים כמו תרגום מאמרים משפטיים, תרגום אתרים בנושאים משפטיים וכדומה.

תרגום נוטריוני הקבוע בחוק

כאשר אתם פונים לקבלת שירותי תרגום בתחום המשפטי, עליכם לראות לנגד עיניכם את הגורם שיקרא את המסמך המתורגם: עורך דין, שופט, ערכאה משפטית, משרד ההגירה, עורך דין של חברה בין לאומית שאיתה אתם מקווים לעשות עסקים רווחיים, או משרד המשפטים במדינה זרה. לכן, אין להתפשר על תרגום משפטי מקצועי. אחד התחומים הספציפיים הוא תרגום נוטריוני או אישור נוטריוני על תרגום שהגדרותיו ומחיריו מעוגנים בחוק. הוא כולל הצהרה של הנוטריון כי התרגום משקף נאמנה את המקור. אישור כזה רלבנטי בתחומים שונים החל מתרגום תעודות לצורך לימודים באוניברסיטה בחו"ל ועד תרגום פסקי דין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharontal80


 


מאמרים נוספים מאת sharontal80
 
שיזוף בהתזה - מהיר, יעיל ונגיש במיוחד
הקיץ הישראלי אולי נראה נצחי, אך גם הוא מתפוגג, וכמו בכל שנה, הסתיו והחורף מגיעים, ועימם השיזוף שלנו הולך ונעלם, ומפנה את מקומו לעור החיוור והמראה הפחות חיוני והפחות חי ויפה.

אלמנטים חשובים של עיצוב המשרד
28/07/15 | נדל"ן
השאלה הראשונה היא מי אתם ואיזה משרד יש לכם: האם זה משרד של עסק בתחום התחבורה? או אולי בתחום הסטארט אפ?

פופאפ למגוון רב של אירועי קידום מכירות
יחידות פופאפ איכותיות מצטיינות בקומפקטיות רבה – המיכל שבו נארזת המערכת משמש לכם כשולחן תצוגה וגם הוא מעוצב בצבע ובאיכות גבוהה.

עיצוב לוגו כמסר לעולם
כדי לעצב לוגו לחברה יש צורך בהרבה יותר מאשר כישרון גרפי. עיצוב לוגו דורש הרבה יותר מאשר מחשבה וכישרון. הוא מצריך חוש מיוחד המסוגל לבטא את הרעיון העומד בבסיסו של הארגון בסמל אחד פשוט

שיפוצים בתל אביב – להוריד קירות במחשבה
24/04/14 | שיפוצים
אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי לדעת כי יש מגוון גדול של דברים שכדאי לחשוב עליהם בתחום זה.

אופניים חשמליות מחיר
מחירן של אופניים חשמליות אינו הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק בנקודות הרכישה. על מנת לבחון את טיב האופניים, מומלץ לקחת אותן לנסיעת מבחן.

טיפול בפיגמנטציה להעלמת כתמים
טיפול בפיגמנטציה יכול פעמים רבות להעלים באופן מושלם את אותם הכתמים, וחשוב לדעת שיש היום לא מעט סוגים של טיפולים שנועדו להתמודד עם פיגמנטציה ברמות השונות שלה

אדריכלות ועיצוב פנים- כיצד לבחור משרד מקצועי?
17/04/14 | נדל"ן
מצאתם מגרש לבנות עליו בית חדש? מעצבים או משפצים את הדירה הישנה? אתם וודאי מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים לעבוד איתו בדרך אל מימוש היעדים שלכם.

האם יש ברשותכם מצלמות אבטחה לבית?
בעזרת מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נוכל לעצור התנהגות בזויה של אדם מסוים בביתנו ולמנוע מצב חוזר זה בעתיד.

גיטרות חשמליות - איכות צליל שלא הכרתם!
23/03/14 | מוסיקה
יתרונן הבולט של גיטרות חשמליות הוא המגבר שניתן להרכיב אליהן. המגבר מאפשר להנמיך רעשי רקע הנובעים מהנגינה ולספק איכות צליל נקיה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI