דף הבית קניות וצרכנות צרכנות קסמה של דיירקט סחר
קסמה של דיירקט סחר
אורי פנג 15/04/13 |  צפיות: 4429

דיירקט סחר

כיום חלק גדול מהקניות והרכישות של המוצרים הביתיים מתבצע דרך האינטרנט. פשטות וקלות הרכישה יצרה מצב ריווחי גם לחברות המוכרות וגם לצרכנים הנהנים מקניה קלה. אחת משיטות השיווק הנפוצות למכירת מוצרי צריכה היא שיטת השיווק הישיר שבה מתבצעת פניה ישירה אליך כלקוח פוטנציאלי. שיטת השיווק הישיר מתבצעת ביעילות רבה על ידי חברת דיירקט סחר הנחשבת לחלוצה בתחום השיווק הישיר.

איכותה של דיירקט סחר

חברה המשווקת בשיטת שיווק ישיר חוסכת לעצמה הוצאות רבות ומייעלת את עצמה באופן מעולה בכך שאינה צריכה לשלם לגורמי תיווך המקשרים בינה לבין הלקוח. איכויותיה של חברת דיירקט סחר הן בכך שמעבר למחיר אטרקטיבי עבורך כלקוח, מעניקה היא גם יחס אישי כלפיך. יחס אישי זה מופגן על ידי תמיכה בהליך רכישת מוצר ועמידה בזמני משלוח המוצר.

אתר החברה

מומלץ להתעדכן בתדירות גבוהה באתר האינטרנט של דיירקט סחר כיוון שבאתר זה מתעדכנים המוצרים על בסיס קבוע. מעבר לכך חשוב לציין שחברת דיירקט סחר מהווה דוגמא עבור חברות אחרות בתחום הצרכנות של השיווק הישיר כיוון שמעבר לרווח הכספי של החברה, דיירקט סחר משקיעה ביחסי אנוש עם כל לקוחותיה.

חשוב להשקיע ביחסי אנוש

יחס אישי רגיש המלווה בפניה נכונה לצרכיו של הלקוח חשובים יותר מכל רווח כספי בדיירקט סחר וכמו כן גורמים לך כלקוח להרגיש אהוב ומושקע על ידי החברה. השקעה ביחסי אנוש כלפי לקוחות החברה מהווים בסיס איתן עבור כל חברה לצמוח בצורה משמעותית. שימור לקוחות קיימים בחברה נחשב חשוב מאוד אף יותר מהשגת לקוחות חדשים כיוון שהלקוח צורך את שירותיה של החברה לאורך זמן.

חשיבותו של שימור לקוחות

השארותו של הלקוח בחברה תלוי מאוד במאמציה לשמרו. לכן מעבר למכירת מוצרים ושיווק נכון חברת דיירקט סחר יודעת גם לשמר את לקוחותיה כך שיהיו מרוצים וימשיכו להיות חלק ממשפחת דיירקט סחר.

משקל מטבח HYUNDAI - דיירקט סחר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI