דף הבית ביטוח ביטוח כללי הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים
הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים
אבי 23/04/13 |  צפיות: 3046

נכון להיום קיימים מגוון של פתרונות לסינון מי השתייה. למרות שמי הברזים בישראל טובים לשתייה, עדיין ניתן למצוא  שאריות בכמות קטנה של מיני מתכות, חלודה ומזהמים רבים. בין הפתרונות המוצעים לסינון של מים ניתן למצוא את בר המים של חברת שטראוס מים המהווה אתאחד הכלים הטובים והיעילים לסינון של מי הברזים והפיכתם לטובים מאוד לשתייה. בר המים של שטראוס מים מתאים הן לשימוש המשרדי והן לשימוש הביתי.

בר מים למשרד

משרדים רבים המבקשים להעניק ללקוחות שלהם או לעובדים שלהם מקור מי שתייה איכותי עושים שימוש בבר המים של שטראוס מים ונהנים מזרימה של מים מסוננים בכל שלב. חברת שטראוס מים מספקת דגם מיוחד של בר מים לשימוש משרדי הכולל גם ברזים של מים רתוחים להכנת שתייה חמה ושל מים קרים וצוננים. את בר המים ניתן למקם בפינת הקפטריה לשימוש העובדים או בפינת ההמתנה לשימושם של הלקוחות המבקרים במשרד.

בר מים לבית

משפחות רבות מבינות את הצורך במקור מים מסוננים הודות לצורך בצריכה גבוהה של מים מסוננים. משפחות עם ילדים קטנים ובעיקר עם תינוקות עושות שימוש רב בבר מים מסוננים להכנת תרכובות מזון לתינוק או שתייה קרה לילדים. בר מים לשימוש הביתי הוא הפתרון הטוב ביותר לאספקת מים באופן שוטף וכולל גם ברזי מים חמים או מים צוננים לשתייה חמה או קרה. בר המים הביתי הוא מתקן מעוצב ולכן נחשב לפריט עיצובי שניתן להניחו בכל מקום במטבח מבלי לפגוע בעיצוב של המטבח.

על חברת שטראוס מים

חברת שטראוס מים היא החברה המובילה בארץ לאספקת בר מים לסינון יעיל וחסכוני של מי הברזים. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה מגוון רחב של פתרונות סינון מים בטכנולוגיות אלו סינון המים על ידי טכנולוגיות סינון פחם וסינון אולטרה סגולי הופכים את בר המים של החברה למוצר האולטימטיבי לשימוש הביתי או המשרדי ומבטיחות אספקה של מים מסוננים בכל שלב של היום.

שירותים נלווים

בר המים של שטראוס מים הוא מתקן אמין וחסכוני ובמסגרת השירותים של החברה היא מספקת את שירות הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים הנחשב לשירות היעיל והטוב ביותר המאפשר הזמנת טכנאי בקלות ופשטות על ידי מערכת ממוחשבת המעניקה ללקוח אפשרות להזמין טכנאי עד הבית ללא המתנה מכל מקום בכל שעה. מערכת הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים היא מערכת מתקדמת המאפשרת קבלת שירות מידי ויעיל.

על מערכת השירות

מערכת שירות הזמנת הטכנאי של שטראוס מים היא מערכת מתקדמת הכוללת מספר שלבים. ממשק המערכת הוא ממשק ידידותי ומתוחכם המאפשר הזנה של הבעיה וקבלת פתרונות אפשריים לפני הזמנת טכנאי. הפתרונות האפשריים הם פתרונות לבעיות נפוצות של בר המים ומאפשרים לפתור את התקלה בקלות ובמהירות ללא צורך בהמתנה לטכנאי מקצועי.

במידה והפתרונות אינם מספקים, המערכת מאפשרת את הזמנת הטכנאי ללא צורך בהרשמה מוקדמת ומאפשרת ללקוח לבחור את הזמן המתאים לו להגעת הטכנאי. מערכת הזמנת הטכנאי הופכת את מתקן המיני בר למתקן אמין ואיכותי ביותר האפשר אספק רציפה של מים ופיתרון תקלות במהירות וביעילות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI