דף הבית קניות וצרכנות צרכנות התקנת דודי שמש
התקנת דודי שמש
רחלי 09/05/13 |  צפיות: 2571

התקנת דודי שמש הוא דבר כמעט מתבקש במדינה שטופת שמש וחמה כמו ישראל. התקנת דודי שמש היא לא רק פתרון אקולוגי, אשר מונע מאיתנו לצרוך חשמל מיותר אשר מופק בצורה מזהמת כידוע לכל ומאפשר לנו להנות מאנרגיה סולארית, זאת אומרת, אנרגיה אשר מופקת מקרני השמש, אלא גם פתרון כלכלי נהדר. בישראל החודשים החמים והחודשים בהם זורחת שמש רבים בצורה משמעותית מחודשי החורף. בימים בהם זורחת שמש חמה ולוהטת מהבוקר עד הערב זהו בזבוז לשמו להדליק את הדוד ולתת למים להתחמם בעזרת שימוש באנרגיה חשמלית. בזכות התקנת בוילרים ניתן להנות ממים חמים, בלי לחכות רגע אחד. היתרון של זה הוא לא רק הנוחות ולא רק יתרון אקולוגי ניכר, אלא גם פתרון חסכוני מבחינה כלכלית. חימום מים הוא דבר אשר צורך הרבה מאוד אנרגיה. דוד חשמלי שפועל במשך כל ימות השנה הוא בזבזני מאוד מבחינת חשמל, דבר אשר מרגישים בצורה ניכרת בחשבון החשמל. כאשר מבצעים התקנת דודי שמש ניתן להרגיש בחסכון בחשמל מפני שאין שום צורך להדליק את הדוד בימי שמש או שיש צורך להדליק אותו במשך פחות זמן.

התקנת  או תיקון קולטי שמש הוא תהליך אשר נעשה על ידי בעלי מקצוע מומחים ולא דבר אשר עושים אותו באופן עצמאי. אם אתם מחפשים מתקין דודי שמש כדאי מאוד לחפש מתקין מקצועי שקיבלתם עליו המלצות מחברים או ממכרים. ניתן גם לגלוש באתרים בהם גולשי אינטרנט מדרגים בעלי מקצוע שונים ולראות איזה ציונים מתקיני דודי שמש קיבלו באזור מגוריכם. כמו כן, לפני שבוחרים מתקין דודי שמש כדאי מאוד לברר איזה מחיר הוא גובה ולעשות השוואת מחירים קטנה בין כמה מתקינים, על מנת להגיע למתקין דודי שמש אשר נותן לכם את המחיר המשתלם והאטרקטיבי ביותר.

התקנת דודי שמש, אם כן, הוא דבר שפשוט לא כדאי לוותר עליו מכל הבחינות: דודי שמש משפרים את איכות החיים משום שאין צורך לחכות עד שהמים יתחממו, הם עוזרים לנו למנוע זיהום מיותר של הסביבה והם כמובן עוזרים לנו לחסוך בחשבון החשמל, דבר שיכול להיות משמעותי מאוד. לכן, אם עוד אין לכם דוד שמש זה הזמן האידיאלי לבצע התקנת דודי שמש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI