דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות סדנאות
סדנאות
רחלי 09/05/13 |  צפיות: 3388

במקומות רבים מקובצים אנשים רבים שאין להם דבר במשותף מלבד עצם העובדה שהם עובדים באותו המקום או לומדים באותו המקום. אין להם עניין זה בזה, ובמקרים גרועים יותר שוררת ביניהם אווירה של תחרותיות יתר הפוגעת ביכולת שלהם לכבד אחד את השני או לרצות קיום של קשר יותר חברותי זה עם זה. תחרותיות היא דבר מועיל כשהיא באה במידה, בין אם זה בלימודים או בין אם זה בעבודה, תחרותיות משפרת את הביצועים ואת חדוות העבודה והלימוד בקרב אנשים כי יש להם שאיפות, יש להם אמביציות. אבל תחרותיות היא גם הופכת לשלילית כאשר היא גורמת לאנשים לפגוע בסיכויי ההצלחה של אנשים אחרים כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם עצמם על חשבון אותם אנשים אחרים. לכן, מנהלי עבודה רבים מעוניינים לשפר את התחושה החברית בין עובדיהם וכנ"ל לגבי מורים רבים או הורים לילדים שמעוניינים שקבוצת הילדים הלומדת ביחד באותה הכיתה תסתדר טוב יותר ותעבוד ביחד בשיתוף פעולה כדי להגיע להישגים רבים וטובים יותר – הם עושים זאת באמצעות סדנאות והפעלות מיוחדות.

מה הן סדנאות גיבוש?

סדנאות גיבושהן סדנאות חד פעמיות או רב פעמיות, בהתאם לרצונם של המשתתפים ובהתאם ליכולותיהם של מארגני הסדנאות, שבהן מתקיימת פעילות קבוצתית המשתפת את כל המשתתפים באירוע. המטרה של סדנאות גיבוש היא לגרום למשתתפים בסדנה להכיר זה את זה טוב יותר. ניתן לחשוב שאנשים שלומדים אחד עם השני כל יום או רואים זה את זה בעבודה בכל יום כבר מכירים אחד את השני – אך לא כך הדבר. סדנאות גיבוש באות לעודד שיתוף פעולה, שיתוף של תחושות ומחשבות ורגשות עם הקבוצה, הבניית אמון של הפרט בקבוצה ולהיפך.

כיצד פועלות סדנאות לימי הולדת להביא לגיבוש רב יותר של המשתתפים בסדנה?

סדנאות גיבושמעוניינות לגרום לאווירה טובה יותר בין המשתתפים, יש דרכים רבות לעשות זאת. יש העושים זאת על ידי העברת סדרת הרצאות בנושא הקרוב לליבם ולתחום העניין של המשתתפים בסדנה, יש המעבירים סדנאות פעילות שבהן נדרשים משתתפי הסדנה לתרום את דמיונם ואת יכולותיהם להנעת הסדנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI