דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות סדנאות משחק
סדנאות משחק
רחלי 09/05/13 |  צפיות: 3468

אנשים רבים נרשמים לסדנאות משחק, הם רוצים לפתח את החלק הזה בהם, זה מעניין אותם או מסקרן אותם, משהו שתמיד חלמו לעשות ולא יצא, או סתם להרחיב אופקים, או אפילו להתחיל לבנות קריירה מזה, זה לא משנה, יש לכל אחד את סיבותיו, בדיוק כמו סדנא בכל תחום אחר. סדנאות משחק יכולות ללמד אותנו רבות, לשפר את הביטחון העצמי שלנו, להוריד קצת מפחד הבמה שקיים בנו וליצור אצלנו אינספור שינויים. המון אנשים התבגרו וגדלו ונזכרו שבעבר רצו ללמוד משחק, שזה עניין אותם או שתמיד חלמו ולא יצא להם, או כאלה שלמדו במקום מסוים משחק וזה לא הספיק להם ובשביל החיזוק לוקחים חלק בסדנאות משחק.

לא משנה מהי הסיבה שנרשמנו ולקחנו חלק בסדנא לילדים למשחק, אלא יותר כמה נהנה בה ומה נפיק ממנה לעצמנו, להתקדמות שלנו ולמי שאנחנו או שהיינו פעם. סדנאות למשחק ילמדו אותנו לזכור טקסטים בעל פה, לדקלם אותם מול קהל בביטחון, לדעת באיזה טון לומר את הדברים, לעבוד על שפת גוף והבעות פנים, לחזק את התכונות שחלשות בנו או שהזנחנו עם השנים ואולי לאהוב משחק עוד יותר ולהעריך שחקנים שרואים בטלוויזיה, בסרטים או בתיאטרון. סדנאות למשחק נמשכות על פרק זמן מסוים אבל הם אינם כמו לימודים אקדמאים או לימודים רציניים יותר למשחק, כמובן שיש סדנאות משחק למתחילים ולמתקדמים בדיוק כמו שנלך ללמוד שפה, מתחילים מהתחלה ומתקדמים משם.

ישנם סדנאות מיוחדות לילדים בשבת למשחק אחת לאחרת ויראו בזה את קידומם, ככל שנתעסק בזה או נתאמן גם נהיה טובים יותר, נוכל לדעת מה מושך אותנו יותר, איזה סוג של משחק, אם מחזה או הצגה או טלוויזיה וסדרות, אם אופרות סבון או סרטים מקצועיים, נוכל גם לכוון את עצמנו ולבדוק הרבה דברים והכי חשוב לראות כמה אנו אוהבים את זה באמת או שבעצם נגלה שלא כל כך וזה לא בשבילנו אבל ניסינו והייתה חוויה טובה, מלמדת מתקנת ומהנה. רוב האנשים שהולכים אל סדנאות משחק מגלים כמה הם אוהבים את זה וכמה זה היה חסר להם, גם אם מדובר בפעם בשבוע של מפגש או פעמיים, גם אם מדובר בחודשיים או שלושה של סדנא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI