דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוצים
שיפוצים
רחלי 14/05/13 |  צפיות: 2643

שיפוצים הם בהחלט חלק מהותי מחיינו, מביתנו, כל אחד שיסתכל על הבית שלו ייזכר בכל מיני דברים שהיו בו פעם והשתנו בעקבות שיפוצים, במיוחד כאלה שגרים בבית אחד רוב חייהם, נזכרים בימים בהם הייתה מיטה אחרת והקיר היה אחרת והרצפה הייתה שונה או שהיה שטיח בכלל. שיפוצים הם גם סוג של חוויה תקופתית משהו שנמשך לזמן מסוים, אנו מקווים בלב שכמה שפחות זמן, ואנו צריכים בזמן הזה למצוא לפעמים איפה להתקלח כי המקלחת בשיפוץ ואי אפשר להתקלח, וכשהחדר בשיפוץ לישון במקום אחר, ישנם כאלה שאפילו משכירים דירה לחודש בערך עד שהשיפוץ ייגמר כי לא יכולים לחיות בבית בזמן הזה.

אנו זקוקים לביצוע שיפוצים עם שיפוצניק בבית, מידי זמן בזמן, אנו זקוקים לזה כמו שאנו צריכים שינויים ושדרוגים בחיינו, ללא שיפוצים הבית ייראה לא טוב, כיוון שיש רהיטים מסוימים שכבר נראים רע, והרצפה כבר לא נראית טוב והקירות לא נקיים ולבנים והאמבטיה נהרסה בעקבות הזמן והמים והאדים שיש בה והחדר שינה כבר לא אותו הדבר. אנו צריכים שיפוצים בביתנו בדיוק כמו שאנו צריכים שיפוצים בחיינו, אנו צריכים למצוא איש מקצוע טוב, שיבוא עם פועלים כי לבד להשתלט על בית שלם הוא לא ממש יוכל, תלוי כמובן מה החלטנו לשפץ ולשפר בבית. שיפוצים יכולים להיות בחדרים, או בסלון, או כשאנו מחליטים להחליף מטבח, או כל אזור בבית שהחלטנו לשפץ, לפעמים זה רק איזור אחד לפעמים זה כל הבית כולו.

אדש קבלן שיפוצים כמובן שבנושא של שיפוצים אנו צריכים להיערך לזה שיהיו המון הוצאות, מבחינת המשפצים, מבחינת החומרים של העבודה, מבחינת רהיטים חדשים אם אנו מחליטים לקנות. לפעמים אנו גם עושים דברים שלא תכננו אבל נמשכים לזה ברוח השיפוץ. לפעמים גם נקבל עצות מהשיפוצניק עצמו שיגיד לנו מה כדאי ומה פחות עדיף לעשות. שיפוצים הם גם שלב בו אנו צריכים לקחת הרבה החלטות מבחינת עשייה או מבחינת מה לקנות ומה יתאים וממש לעצב את הבית שלנו מחדש, מה שדורש מחשבה רבה. גם לנסות להתאים בצבעים בסגנון ולא רק ברהיטים, בריצוף, בקירות, מבחינת תאורה, לעשות מה שבאמת נוח לנו ומשרת את צרכינו בבית.

רק אנחנו יודעים את כמויות השימוש שלנו בכל דבר, את הרגלי הצריכה שלנו ולכן רק אנחנו יכולים לדעת מה יהיה לנו טוב ונוח וכמובן יפה. שיפוצים הם בעצם משקפים את טעמנו האישי, את איך שאנו רוצים שהדברים ייראו. שיפוצים הם סך הכל תקופה קצרה שאנו עוברים ולאחר מכן אנו רק נהנים מהשינוי שעשינו ומאיך שדברים נראים ואיך שעיצבנו אותם וסידרנו אותם לצרכים שלנו, זו תקופה לא נעימה כל כך ויש המון לסדר ולנקות לאחר מכן אבל זה באמת שווה את זה, שינוי באיכות חיים לטובה הוא רק חיובי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI