דף הבית פיננסים וכספים השקעות יתרונות ניהול תיקי השקעות בבית השקעות
יתרונות ניהול תיקי השקעות בבית השקעות
אבי 16/05/13 |  צפיות: 3345

לניהול תיקי השקעות באמצעות בית השקעות יש יתרונות רבים על פני ניהול תיק השקעות בצורה עצמית או באמצעות הבנקים. לפניכם סקירה קצרה, אשר תסביר לכם, מהם היתרונות של ניהול תיקי ההשקעות על ידי בית השקעות.

מקצוענות

כמו בכל תחום בחיים אנחנו תמיד מעדיפים לבחור בטובים ביותר, והדבר חשוב עוד יותר כאשר מדובר בכסף שלכם. בין אם באמצעות מנהל השקעות בבנק ובין אם באמצעות בתי השקעות תוכלו לנהל את תיק ההשקעות שלכם, יחד עם זאת, חשוב להבין, כי בעוד הבנק עוסק בתחומים נוספים ולא רק בהשקעות, הרי שבתי השקעות מתמקצעים ומתמחים בניהול השקעות בלבד. האינטרס הראשי של כל בית השקעות הוא ליצור רווחים, ולשם כך, טובי המוחות יושבים ועמלים מידי יום ביומי לצורך כך. לכן, אין ספק, כי אם אתם מתחילים את דרכם בשוק ההון מומלץ יהיה להפקיד את ההשקעות שלכם בניהול של בית השקעות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון – אשר יש לו הוכחות בפועל לגבי יצירת רווחים.

יחס וליווי אישי

לכל בית השקעות ידוע לקוחות רבים, מתוך כך, לכל אחד מן הלקוחות יש מנהל תיקי השקעות אישי, אשר מתפקידו לידע אתכם על כל פעולה או על כל תרחיש עתידי אשר יכול להניב לכם רווחים. בנוסף לכך, מנהל תיק ההשקעות שלכם עומד לשירותכם בכל עת, בכל שאלה, עניין ובכל החלטה שברצונכם לעשות בנוגע לתיק ההשקעות שלכם.

תגובה מהירה

כאשר עוסקים בהשקעות במוצרים פיננסים חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולדעת כיצד להגיב אל תנודות השוק. בעוד משקיע פרטי מעוניין להשקיע את כספיו בצורה עצמית, הוא לא תמיד זמין לעשות זאת. מתפקידם של מנהלי תיקי ההשקעות בבית ההשקעות הינו לקבל החלטות בזמן מהיר, מאחר וכל רגע עשוי להשפיע על הרווחים שלכם. הידע שצברו מנהלי התיקים בתחום ניהול תיקי השקעות, מאפשר לכם לקבל החלטות הרות גורל כאשר מדובר בכסף – ולכך, יש יתרון עצום, אשר יכול מצד אחד להניב לכם רווחים גדולים ומצד שני למנוע מכם להפסיד את הכסף שלכם.

ניהול מחושב

ניהול תיקי השקעות מצריך מאתנו מחשבה, ידע ותכנון אסטרטגי, בין אם לצורך השקעות קצרות טווח ובין אם לצורך השקעות ארוכות טווח. מנהל תיק ההשקעות שלך, אשר צבר ניסיון בתחום זה, יוכל ליצור לך תיק השקעות אשר יהיה אטרקטיבי מבחינתך, תוך צפי של רווחים עתידיים ובהתאם למשך ההשקעה שאתם מעוניינים בה. ניהול מחושב הינו חשוב מאוד כאשר מדובר בהשקעות במוצרים פיננסים, חשוב לקבל החלטות תוך חשיבה ולא לפעול מתוך אמוציות – וזה בדיוק מה שבתי ההשקעות עושים בעבור הלקוחות שלכם.

עמלות נמוכות

אם חשבתם לפנות אל הבנק שלכם לצורך ניהול תיקי השקעות, מוטב שתבדקו היטב את גובה העמלות אותו גובה הבנק לצורך ביצוע של כל פעולה ופעולה בתיק שלכם. עמלות הבנקים ידועות כגבוהות במיוחד, ולכן, חשוב להשוות בין העמלה של הבנק לזה של בית ההשקעות – כאשר במרבית המקרים תוכלו לראות כי גובה העמלות בבתי ההשקעות הינו נמוך בצורה משמעותית מאלו שגובים הבנקים בעבור הפעולות בתיק ההשקעה שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI