דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד פנסיון לכלבים בצפון
פנסיון לכלבים בצפון
kinneret 17/05/13 |  צפיות: 12823

מציאת סידור לכלב היא אחד מכאבי הראש הקשים עימם מתמודד בעל כלב שרוצה לנסוע לחופשה. פנסיון לכלבים בצפון הוא פתרון מעולה למצבים מהסוג הזה.

פנסיון לכלבים בצפון: פתרון לחופשות ונסיעות עבודה

בעל כלב שרוצה לנסוע לחופשה או שנאלץ לעזוב בענייני עבודה, נתקל שוב ושוב באותה הבעיה של מציאת סידור הולם לחברו הטוב. לעתים חברים ובני משפחה יכולים לעזור, אך לעתים ארגון הביקורים וחלוקת המשמרות עם הכלב לכל ימי הנסיעה עשויים להיות משימה מאתגרת במיוחד. פנסיון לכלבים בצפון מהווה אלטרנטיבה ראויה, המאפשרת לבעל הכלב לשכוח מכל הדאגות ולנסוע בראש שקט, תוך ידיעה שכלבו יטופל ויטופח על ידי בעלי מקצוע אחראיים וישהה בתנאים נאותים.

לפנסיון לכלבים בצפון מספר יתרונות על פני חברים שמגיעים לבקר את הכלב כמה פעמים ביום. כלבים ידועים בחברתיות שלהם, ונוטים להרגיש מדוכאים אם עליהם לבלות את רוב שעות היממה בבדידות. בנוסף לכך, כלב שנשאר בבית לבדו נתון בסיכון של תאונה, שיכולה להתגלות רק לאחר מספר שעות. לעומת זאת, בפנסיון לכלבים בצפון הכלב ישהה בחברתם של כלבים נוספים ושל עובדי המקום, ולא יהיה לבד.

בפנסיון כלבים בצפון יוכל הכלב להנות מריצה חופשית במרחב פתוח, במקום להיות כלוא רוב שעות היום בדירה צפופה. האקלים הנוח של הגולן והגליל, האוויר הצח, החצר המרווחת והריחות האופייניים לאזורים פסטורליים של הצפון – כל אלה יעניקו לכלב תחושה של נינוחות, וינעימו את שהייתו במקום לא מוכר. צוות העובדים יהיה אחראי על שלומו של הכלב ועל בטיחותו ב זמן השהייה. ניתן ליצור קשר עם הפנסיון גם מחו"ל ולקבל עדכון על מצב הכלב בכל שלב של העדרותכם.

לסיכום, פנסיון לכלבים בצפון הוא פתרון מיטבי לכל מי שמתכנן נסיעה ארוכה, בין אם מדובר בחופשה או בעבודה. קיים מבחר רחב של פנסיונים, הנבדלים בעיקר במספר הכלבים המקסימלי אותם הם יכולים לקבל, ובמחיר. מרבית הפנסיונים דורשים לקבל אישורים על חיסוני הכלב. הרשמה מבעוד מועד תבטיח את מקומכם בפנסיון, כך שתוכלו לנסוע בלב שקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 kinneret


 


מאמרים נוספים מאת kinneret
 
כל המידע הרלבנטי על ייעוץ לפרישה
רבים מאתנו לא נוהגים להקדיש מחשבה רבה לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה ולהכנסה שלנו באותם ימים. כל זאת בדרך כלל תוך כדי הנטייה להאמין שנוכל גם בלי להיערך מראש לשמור על רמת החיים הנוכחית שלנו גם בתקופה זו.

מדוע כדאי לקבל ייעוץ משכנתאות בצפון
10/11/14 | משכנתא
רכישה של דירה ראשונה, החלפה של דירה ישנה בחדשה (משפרי דיור) או מחזור משכנתא קיימת שנלקחה בעבר – כולם צעדים רציניים וחשובים שלא כדאי לעשות בלי להתייעץ עם המומחים. גם באזור צפון הארץ.

עיצוב גינות קטנות
30/04/14 | גינון
כמו כן, עיצוב גינות קטנות בדרך הנכונה על ידי איש המקצוע המתאים מאפשר לבעלים לנצל את המתחם בדרך הטובה ביותר כך שיהיה נעים ושימושי, כל זאת לפי הטעם, התקציב, יכולת האחזקה ושיקולים נוספים.

גינות מעוצבות - שימוש וסגנונות עיצוב
26/03/14 | גינון
בעת תכנון הגינה וההחלטה על הסגנון העיצובי הרצוי, יש לקחת בחשבון גם את האקלים ואת מבנה הגינה, כך שהצמחייה והריהוט שייבחרו, יתאימו וניתן יהיה ליהנות מהגינה לאורך שנים. נקודה נוספת חשובה היא האחזקה של הגינה, גם אותה חשוב לתכנן מראש. אם אינכם רוצים לתחזק את הגינה בעצמכם, בוודאי תרצו להביא גנן מקצועי, כדי לשמור על מראה הגינה, זוהי עלות שיש לקחת בחשבון בעת התכנון.

לימודי רוקחות בחו"ל
התוכניות המציעות לימודי רוקחות בחו"ל קיימות היום במדינות השונות גם בשפה האנגלית, עובדה שמקלה על הסטודנט הזר ומאפשרת לו ללמוד באותה אוניברסיטה ברמה גבוהה וללא צורך בהשקעה נוספת של למידה בשפה זרה.

עיצוב גינות נוי
27/02/14 | גינון
גינה מעוצבת, מביאה את הטבע אלינו הביתה ולכן, רובנו חולמים על גינת נוי יפה בביתנו, בה נוכל לשבת ולהירגע מיום עבודה ארוך ולארח חברים בסופי שבוע. עיצוב גינות נוי, דורש ידע ויצירתיות, כך שרצוי לפנות לאיש מקצוע שיסייע לנו בעיצוב הגינה. אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר לתכנון גינה, תוכלו להשאיר את פרטיכם האישיים באתרים השונים של מעצבי גינות ונציג יחזור אליכם תוף זמן קצר.

משכנתאות
27/02/14 | משכנתא
משכנתא היא זכות קניינית על נכס מקרקעין בה הנכס משמש כבטוחה להחזרת ההלוואה ולכן למעשה נמצא בבעלות הגוף המלווה ומשועבד אליו. משכנתא חייבת לפי חוק המקרקעין תשכ"ט-1969 להיות רשומה בלשכת רישום המקרקעין שנכס נמצא באזור השיפוט שלה על מנת שתהיה תקפה לפי הדין.

נדל"ן בארה"ב
27/02/14 | נדל"ן
לפני שמחליטים על נכס מסוג זה להשקעה כדאי לבדוק מספר דברים. ארה"ב מורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן וייתכן בחלק מהמקרים גם לערים מסוימות מיקרו כלכלה משלהן שיכולים להשפיע על היציבות של התשואה מהנכס. יחד עם זאת, כדאי גם לזכור שמשקיעים שהם סולידיים יחסית עלולים לטווח הארוך לסבול מבעיות בתשואה בגלל ריבית נמוכה. בעיה עקרונית נוספת לאדם בודד שלא נעזר בשירותים של חברה מקצועית היא ניהול הנכס, האחזקה השוטפת שלו, השכרתו ועוד.

משרד רואי חשבון בירושלים - מידע מקיף על שירותי המשרד
30/12/13 | ניהול
פרמטר חשוב נוסף בעת בחירת משרד רואי חשבון בירושלים, הוא צוות העובדים בו. יש לבחון את מידת המקצועיות, הידע והניסיון של רואה החשבון או הצוות המטפל בכם. כמו כן, מוטב לבחון את מידת השירותיות, האדיבות והאפקטיביות שלו. בצורה זו, תוכלו לראות האם אתם מקבלים את התמורה המלאה לכספיכם.

עיצוב גינות נוי - פסטורליה
גינה היא בדרך כלל שטח אדמה הצמוד בדרך כלל למתחם בנוי שמשמש לגידול פירות, ירקות, פרחים ועוד. על אף האמור, לאורך השנים התפתחו גם סגנונות עיצוב גינות נוי שהדגש בהם הוא באסתטיקה של השטח ולכן הוא מוסיף גם לא מעט למראה החיצוני של המבנים שהגינה נמצאת בסמוך אליהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI