דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים
מוטי אסא 20/05/13 |  צפיות: 3202

אחד מהמקצועות הבולטים היום הוא טכנאי מחשבים.

כיום נדיר מאד למצוא בית או עסק שלא קיים בו מחשב אחד לפחות, עם ריבוי המחשבים גדל הביקוש למקצוע מה שהופך את תחום המחשבים לתחום מוביל ונחשק.

יחד עם זאת טכנאי מחשבים כיום חייב לדעת להתמודד עם תקלות רבות יותר ומקרים קשים יותר של בעיות חומרה ותוכנה שונות.

ישנן לא מעט תקלות מחשבים, חלקן נגרמות באשמתנו וחלקן עלולות להיגרם עקב בלאי החומר של חלקי המחשב או תקלות שנגרמות על ידי גורמים עוינים.

תקלות נפוצות במחשבים

בלאי החומר – כמו בכל תחום גם בתחום המחשבים קיים בלאי, מחשבים לעיתים עובדים שעות רבות ללא הפסקה מה שגורם לחלקי המחשב להישחק.

מצב זה יכול להימנע על ידי בדיקת מחשב תקופתית על ידי טכנאי מחשבים מוסמך, אחת לכמה זמן הזמינו טכנאי לצורך בדיקה, ניקוי מאווררים מאבק ובדיקת חומרה.

וירוסים במחשב – לעיתים ועקב גלישה לא בטוחה באינטרנט, מחשבים חשופים לוירוסים ותוכנות זדוניות שמטרתן העיקרית היא לגרום הרס ונזק למחשב האישי.

וודאו שבמחשבכם קיימת תוכנת אנטי וירוס מעודכנת ובמידה ולאף הזמינו טכנאי מחשבים מוסמך לצורך התקנת תוכנות הגנה, פעולה זו תגן על מחשבכם האישי מפני נזקים.

שימוש לא נכון – הקפידו להשתמש במחשב בצורה נכונה ובכך תמנעו מתקלות מיותרות במחשב, סיימתם להשתמש במחשב – כבו אותו, מומלץ מאד לכבות בדרך מסודרת ולא על ידי לחיצה על כפתור ההפעלה של המחשב.

לסיכום:

בסופו של דבר המחשב האישי משמש אותנו בצורה טובה, כל אחד עם המטרה שלו, אם נשמור על המחשב, נבצע פעולות נכונות ונזמין בדיקות תקופתיות נוכל למנוע תקלות מיותרות.

מניעת תקלות מיותרות בסופו של דבר תחסוך לנו כסף ותמנע מאתנו להזמין טכנאי מחשבים לצורך הטיפול והנזק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI