דף הבית קניות וצרכנות צרכנות טויוטה חדשה: הגשמת חלום
טויוטה חדשה: הגשמת חלום
אירה פינסקר 20/05/13 |  צפיות: 4731

טויוטה חדשה היא חלומם המתוק של נהגים רבים בכל העולם. החברה היפנית הידוע בשכלולים הטכנולוגיים שלה, באמינות ובאיכות גבוהה של מוצריה, מציעה כיום מספר דגמים חדשים וחדישים, אשר מתאימים ללקוחות שונים בעלי צרכים שונים. יחד עם זאת, כל המכוניות מאופיינות בעיצוב אלגנטי, איכות נסיעה גבוהה, ואחריות של טויוטה.

מי שמבקש לרכוש טויוטה חדשה צריך להגדיר את צרכיו. האם הוא מעוניין ברכב קטן לנסיעות בתוך העיר? האם הוא מעניין ברכב גדול ל- 7 נוסעים? או שאולי הוא מחפש רכב "ירוק", ידידותי לסביבה? האם חסכון בדלק הוא שיקול משמעותי, או שמספר כוחות סוס ויכולת ההאצה חשובים יותר? לכל אחת מהתשובות האלה ניתן להתאים טויוטה חדשה אחרת.

רכישת טויוטה חדשה מתאפשרת בשני ערוצים. האחד הוא טרייד אין: עסקת חליפין בין הלקוח לסוכנות טויוטה, בה נמכרת הטויוטה הישנה ונרכשת טויוטה חדשה , תוך השלמת פער המחירים ביניהן. בצורה כזאת ניתן לחסוך זמן רב, שלא לדבר על בריאות הנפש. יחד עם זאת, רבים מעדיפים לבצע את המכירה ואת הרכישה באופן עצמאי, משיקולים שונים. ראשית כל, לא כל מכונית מתאימה לעסקת טרייד אין: אם ברשותכם פיאט ישנה, סביר להניח שלא תוכלו להחליף אותה בטויוטה חדשה בסוכנות. שנית, אנשים רבים חשים שמיקוח מול סוכנות הוא קשה: מדובר בגוף גדול ונוקשה יחסית, המעסיק מטבע הדברים כרישים.

ברכישת טויוטה חדשה חשוב לבחון את אופן הפעלתה. החידושים הם כה רבים שלעתים מכוניות חדשות מאובזרות בהתקנים שאינם מוכרים לכל נהג.  חשוב מאוד לתפעל את המכונית נכון, ולתחזק אותה על פי דרישות היצרן. כך, למשל, אם אתם רוכשים מכונית היברידית, שאלו איך אתם אמורים לתחזק את שני המנועים, למה לשים לב, באיזו תדירות לבקר במוסך, וכדומה.

לסיכום, רכישת מכוניות טויוטה חדשה היא אירוע משמח בהחלט. מי שקונה מכונית כזאת, מקבל יותר מאשר גלגלים ומושבים: הוא מקבל בטיחות, נוחות, קדמה טכנולוגית, וסמל סטטוס של אדם מצליח. ניתן לומר שרכישת טויוטה חדשה היא עסקה משתלמת, ולא משנה באיזה אופן ביצעתם אותה. אז תתחדשו, וסעו לשלום!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI