דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין הצעת נישואין מקורית בהחלט
הצעת נישואין מקורית בהחלט
דורון שפירא 22/05/13 |  צפיות: 4760

זהו, קיבלת אומץ והחלטת להציע נישואין למי שאתה רוצה שתהיה אישתך, ועכשיו אתה מחפש דרך מקורית לעשות את המהלך. אז במקום לכרוע ברך בבית, למה שלא תיקח אותה לטיסה שבמהלכה תשאל את השאלה? מובטח לך שאת היום הזה היא לא תישכח.

קיימות כמה אפשרויות להציע נישואין במהלך טיסה במטוס קל, בכולן תגיעו אתה, ביחד עם בחירת ליבך לשדה התעופה בהרצליה (ספר לה שהחלטת לפנק אותה בטיסה רומנטית בשמי הארץ), תיפגשו עם הטייס, תתכבדו בשוקולד ואולי באיזה יין נחמד לפני הטיסה, תעלו למטוס ותמריאו לכיוון חוף הים. הצבעים האדומים של השקיעה, האורות שמתחילים להידלק ונוף הארץ שחולף מתחת יהפכו את האוירה לקסומה, וכשאתם בתוך הקסם תוכל לבחור מהאפשרויות הבאות:

* פנה אליה ושאל את השאלה, הסיכויים שלך לקבל תשובה חיובית עולים כשאתם במטוס.

* תאם מראש עם הטייס שלנו ועל פי רמז ממך הוא ישלוף שלט שעליו כתוב "התנשאי לי?" אל מול פניה הנדהמות של אהובתך. חשוב רק שאחרי שהיא תצא מההלם, תבהיר לה שהשאלה לא באה מהטייס אלא ממך.

* בתיאום עם חברת התעופה, יפרש למפרע שלט ענק על הקרקע ובו כתוב "התנשאי לי?" והטייס שלנו ידאג לחוג מעליו תוך שהוא מסב את תשומת לבה של אהובתך לשלט, מובטח לך שההפתעה תהיה מושלמת. אם תרצה ילווה האירוע גם בזיקוקים על הקרקע.

כמובן שאת כל אירוע הטיסה הזה אפשר גם להסריט, בתיאום מראש כדי שגם הדורות הבאים יהיו עדים לרגע הגדול.

הצעת נישואים תוך כדי טיסה במטוס קל, ללא ספק הצעת נישואין מקורית וגם המחיר יפתיע אותך, בניגוד למטוס שבו תטוסו, הוא לא בשמים...

לפרטים נוספים הקש על הקישור הזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון שפירא

דורון שפירא מדריך טיסה

טלפון:  054-4518080

מייל:   [email protected]

אתר:  http://skytrip.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דורון שפירא
 
הצעת נישואין מקורית בהחלט
22/05/13 | נישואין
מחפש רעיון מקורי איך להציע נישואין למי שהחלטת שתהיה אישתך? למה שלא תיקח אותה לטיסה ובמהלכה תסדר לה את הפתעת חייה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI