דף הבית קניות וצרכנות צרכנות קניית טבעת אירוסין ישירות מהיצרן
קניית טבעת אירוסין ישירות מהיצרן
ShiriDiamonds 23/05/13 |  צפיות: 2829

קיימת אפשרות נוספת מלבד שיטת הקנייה המסורתית של הליכה בין בחנויות המקובלות גם שמדובר בתכשיטי יוקרה כמו טבעות יהלומים או טבעות אירוסין.
אפשרות של רכישה ישירה מהיצרן וחיסכון כספי עצום של פערי התיווך.
אדבר על יתרונות שיטת הרכישה מהיצרן ואתמקד בטבעות אירוסין.

 

ראשית, יתרון המחיר.
נושא המחיר הוא כמובן המורגש ביותר ביותר ברכישה שנעשה כי פשוט נשלם פחות. כמה פחות אתם שואלים? אפשר לומר שפחות בחצי עבור אותו המוצר אותו נקנה בחנות.
בשיטת הקנייה הישירה אנו חוסכים את פערי התיווך של הסוכן, המוכרים בחנות והוצאות התחזוקה. פערי התיווך לבד יכולים להכפיל את מחיר המוצר ללקוח וזה חיסכון עצום.

 

יתרון השירות.
בעיקר כשמדובר בטבעת אירוסין שנקנית בהפתעה ניצטרך לגשת שוב לחנות ולבקש בתאמת מידת הטבעת. כאשר החנות צריכה שוב להעביר את הטבעת ליצרן כדי שיבצע התאמה והדבר יוצר מריחה של זמן וסירבול לעומת יצרן שיכול לבצע התאמות ושינויים בצורה מיידית.

 

יתרון התאמת המוצר ללקוח.
כאשר קונים מוצר בחנות רואים את המוצר מוכן אך לרוב אין אפשרות לשינויים במוצר לעומת היצרן אשר יכול לשנות ולהתאים את הטבעת לטעמכם האישי.
כאשר מגיעים להזמין טבעת אירוסין מיצרן תכשיטים הלקוח מבצע הזמנה על פי דוגמא וכל עוד המוצר לפני תהליך העשייה שלו אזז הכל פתוח לשינויים וניתן לקבל התאמה מדוייקת לטעמך.

 

קישור מומלץ:
שירי יהלומיםקניית טבעות אירוסין ישירות מהיצרן
אפשרות הזמנת טבעות אירוסין, טבעות יהלומים לפי הזמנה לפי התאמה לתקציב אישי

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ShiriDiamonds


 


מאמרים נוספים מאת ShiriDiamonds
 
קניית טבעת אירוסין ישירות מהיצרן
23/05/13 | צרכנות
אפשרות חדשה וככל הנראה גם כדאית נפתחת עבורנו הצרכנים ברכישה ישירה מהיצרן וחיסכות של עשרות ולפעמים מאות אחוזים גם שמדובר בטבעת אירוסין.

טבעות אירוסין אפשר גם לקנות בזול
29/04/13 | קניות
בתקופה כלכלית שלא נוחה לאף אחד מאיתנו אנו נמנעים מלהוציא כסף מיותר ומחשבים כל הוצאה מכיסנו. אך מה קורה כשחייבים לרכוש מוצר ידוע ביוקרתו וממש לא מעוניינים להתפשר על איכות? יש פתרון!

טבעות אירוסין בזול קונים ישירות מהיצרן
לאחר בדיקות מקיפות בשאלה היכן ניתן לקנות טבעות אירוסין בזול ובאיכות גבוהה ישנם כמה מסקנות ברורות. האחת היא שבאמת ניתן לקנות טבעות אירוסין במחירים זולים ועדיין באיכות גבוהה והשניה היא לגבי המקומות בהם ניתן לרכוש במחירים זולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI