דף הבית פיננסים וכספים הלוואות בעל עסק - צריך הלוואה?
בעל עסק - צריך הלוואה?
because 26/05/13 |  צפיות: 2814

הקמה של עסק חדש היא ממש כמו לידה של תינוק – אחרי תקופה ארוכה וקשה של הכנות וציפייה, ואחרי חבלי לידה קשים ומתישים, מגיח לעולם משהו חדש וטרי, משהו מרגש, כיוון שהוא שלנו, אנחנו יצרנו אותו ואנחנו פה כדי לשמור עליו.

עצמאים רבים יעידו שהקמה של עסק הוא תהליך לא פשוט, והיא דורשת המון אנרגיות כדי להתניע את העסק ולהריץ אותו. בין אם מדובר בבנייה או השכרה של משרד, הפצה של מוצרים או שיווק ויחסי ציבור לעסק, זהו תהליך שמצריך השקעה כספית גדולה מאוד.

הלוואות ותוכניות מימון להקמת עסקים – איך יודעים למי לפנות?

סביר להניח שרוב היזמים של העסקים הקטנים והבינוניים במדינה במידה אינם מיליונרים, ואין להם אפשרות לממן את הקמת העסק מכספם, לכן הם פונים לגורמים חיצוניים לצורך קבלת הלוואה. למרבה השמחה, המדינה מעודדת צמיחה של עסקים עצמאיים, ולכן ניתן למצוא לא מעט תוכניות המיועדות לאותם בעלי עסק הזקוקים להלוואה.

טרם הפניה למוסדות הפיננסים השונים, ניתן לפנות לגורמי ייעוץ מקצועיים, אשר יוכלו להכווין בצורה מקצועית את בעל העסק למוסד אשר יספק לו הלוואה בתנאים המותאמים לצרכי העסק שלו ומצבו הכלכלי. אחד מגורמים אלו הוא פורטל ההלוואות, אשר מספק ייעוץ במתן הלוואות לכל מטרה.

הלוואה לשם ניהול עסק מצליח ומשגשג

בנוסף, פעמים רבות בעלי עסקים ותיקים זקוקים להלוואה לשם סיוע כלכלי או לשם הנעת פרויקט חדש בעסק. גם במקרים אלו, ישנם גורמים רבים העשויים לסייע בהלוואה בתנאים נוחים וגמישים. במקרים אלו, אפשר לברר מול סניף הבנק בו מנוהל החשבון העסקי לאילו תנאי הלוואה זקוק בעל העסק.

ניתן אף לפנות לחברות פרטיות כגון חברות אשראי וביטוח, המציעות הלוואות לעסקים במגוון תנאים משתנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 because

פורטל הלוואות אקספרס - Because



 


מאמרים נוספים מאת because
 
בעל עסק - צריך הלוואה?
26/05/13 | הלוואות
יש כמה סוגי הלוואות, ואחת מהן היא הלוואה לטובת פתיחת או ניהול עסק
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI