דף הבית בניין ואחזקה ריהוט במה שונים ארונות ילדים מארונות רגילים
במה שונים ארונות ילדים מארונות רגילים
חדרי ילדים 28/05/13 |  צפיות: 3148

תחום עיצוב חדרי הילדים קפץ מדרגה והיום ניתן למצוא ריהוט מיוחד ואיכותי המיועד במיוחד עבור שימוש הילדים. שולחן כתיבה נחוץ כדי לצייר ולהכין שיעורי בית, מיטה היא המקום שבו הילד יאהב ללכת לישון וארון הוא רהיט אשר אחראי על הסדר בחדר של הילד. ככל שארון בחדר הילדים יהיה מותאם יותר לצרכים שלהם ולגילם, כך יהיה יותר פשוט וקל לשמור על הסדר בחדר. ככל שהוא יהיה יותר מעוצב ומושקע, כך הארון יתאים יותר לאווירה הייחודית שיש בחדר.

העיצוב של ארונות הילדים

כמו כל הארונות האחרים, גם ארונות ילדים מגיעים עם שתיים, שלוש או ארבע דלתות, תלוי בגודל החדר ובכמות הילדים שעל הארון לשרת. מלבד התאמת הגודל והמבנה הפנימי של הארון המיועד לחדרי הילדים, יש חשיבות גם לעיצוב שלו וכאשר מדובר על העיצוב, אין הדבר מסתכם רק בהדפס החיצוני. ארונות לחדרי הילדים תואמים בדרך כלל לשאר רהיטי החדר ואם זה חדר של בנות שמרוהט עם ריהוט המתאים לנסיכות, גם ארון יהיה מעוצב בהתאם ויראה כמו ארון אמיתי של נסיכה קסומה. אם זהו חדר של בן, ארון יכול להיות מעוצב כמו רובוט או בסגנון פורמולה 1, תלוי מה הבנים אוהבים.

השימושיות של ארונות ילדים

ארונות ילדים שמתאימים לשאר רהיטי החדר מבחינת הגודל והעיצוב, הם גם ארונות שיתאימו לשימוש של הילד מבחינת הגודל הפנימי. תכולת המדפים בתוך הארון תתאים לא רק לאחסון הבגדים, אלא גם לאחסון הצעצועים ושאר אביזרים של הילד. מדפים בארונות של הילדים תמיד יהיו ממוקמים נמוך יותר מהרגיל ומקום לתליה יהיה קטן יותר. שטח האחסון העליון מתאים בדרך כלל לאחסון של דברים שלא נמצאים בשימוש יום יומי והדלתות מאובזרות במנגנון מיוחד המונע טריקות. בנוסף, ארונות ילדים יהיו תמיד מחולקים לתאים בהתאם לדרישת הלקוח וזאת על מנת להתאים במדויק לצרכיו.

יתרונות של ארונות ילדים מעוצבים

מלבד המראה השובב שארונות ילדים יוסיפו לחדר, הם גם יבטיחו שימוש יעיל יותר במקום האחסון. אם רוכשים ארון שתואם לשאר הרהיטים של החדר והוא מעוצב בסגנון המתאים לנושא שמרתק את הילד, הדבר יעודד את הילד להשתמש בארון בצורה נכונה והוא לא יהיה סתם רהיט ענק שניצב בחדר. רכשו ארון גדול מספיק על מנת להתאים לחדר הילדים לפחות למשך כמה שנים, כך תבטיחו כי חדר הילדים יהיה יותר מסודר ונעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חדרי ילדים

דרים לנד cilek | חדרי ילדים

הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות המרוצים שלנו!

טלפון: 03-6026090

http://www.dland.co.il/shop/



 


מאמרים נוספים מאת חדרי ילדים
 
במה שונים ארונות ילדים מארונות רגילים
28/05/13 | ריהוט
תחום עיצוב חדרי הילדים קפץ מדרגה והיום ניתן למצוא ריהוט מיוחד ואיכותי המיועד במיוחד עבור שימוש הילדים. שולחן כתיבה נחוץ כדי לצייר ולהכין שיעורי בית, מיטה היא המקום שבו הילד יאהב ללכת לישון וארון הוא רהיט אשר אחראי על הסדר בחדר של הילד. ככל שארון בחדר הילדים יהיה מותאם יותר לצרכים שלהם ולגילם, כך יהיה יותר פשוט וקל לשמור על הסדר בחדר. ככל שהוא יהיה יותר מעוצב ומושקע, כך הארון יתאים יותר לאווירה הייחודית שיש בחדר.

לרהט נכון את חדר הילדים
רהיטים שנועדו לילדים אינם רק מיטה איכותית או ארון בגדים מעוצב. כאשר רוצים להעניק לילדים סביבת מגורים איכותית ונעימה חשוב כמובן להקפיד בבחירת רהיטי ילדים שעליהם הם יושבים, ישנים, כותבים ומציירים, אבל חשוב גם לתת את הדעת גם לפריטים נוספים שתורמים לאיכות חיים ולבריאות.

איך מאירים חדר ילדים
בשבילנו ילדים הם אור. בתמורה אנחנו דואגים שחייהם יהיו מוארים, ותאורה בשביל חדר ילדים היא מקום מצויין להתחיל. אין תחליף לחלון גדול בחדר הילדים, שישטוף את החדר באור שמש בשעות הבוקר והיום וכמובן יאוורר אותו.

טיפים לבחירת רהיטי ילדים
כאשר הילד מגיע לגיל הנכון וזוכה לחדר משלו, מגיע השלב של עיצוב החדר וקניית רהיטי ילדים. לא לכולנו יש ניסיון בעיצוב חדרי ילדים וכפי שנגלה במהרה, עולם רהיטי הילדים הוא עולם מגוון ומעניין מאין כמוהו.

בחירת תאורה לחדרי ילדים
אחד השלבים החשובים ביותר בעיצוב של חדר ילדים הוא כמובן בחירת התאורה המתאימה. הסיבה לכך היא שהאור חשוב מאוד בחיי הילד גם ביום ולעתים אף בלילה. התאורה צריכה להיות טובה כדי לא לפגוע בעינו המתפתחות והרגישות של הילד, כדי להאיר היטב בכל פינות החדר בהם הוא משחק וגם לגרש את החושך בלילה כדי שהילד ירגיש מוגן ולא יפחד משום דבר.

לא חייב להוציא הון על חדרי ילדים
27/11/12 | ריהוט
אם אתה חושב לשנות את החדר של הילדים בבית שלך, אתה לא צריך לחשוש מכך, כי חדרי ילדים זה לא תמיד עניין כל כך יקר. זה נכון שאתה יכול לקנות כל מיני חדרי ילדים אשר מכילים רהיטי ילדים שהם יקרים, אך האמת היא, שזו לא האופציה היחידה.

יתרונות ריהוט חדרי ילדים מעץ מלא
14/11/12 | ריהוט
כולנו רכשנו בעבר רהיטים לבית מתוך רצון לראות כיצד הם נשמרים זמן רב וכיצד הם משרתים אותנו בצורה מצוינת ללא חריקות או עיוותים מרגיזים. בכל הקשור לעניין של חדרי ילדים הרי שכאן החשיבות של חוזק ועמידות היא רבה וכל הורה שחושב בצורה רצינית מבין כיצד מעבר לעיצוב מיוחד חשוב מאוד להתמקד באיכות חומרי הייצור של כל רהיט לחדר של ילדיו.

איך להתאים ריהוט לחדרי ילדים
הרצון לגדל את הילד בסביבה הטובה ביותר הוא ברור ומובן. לכן חשוב להבין עד כמה יש חשיבות רבה לרכישת רהיטי ילדים בצורה נכונה ותוך התחשבות בצרכיו של הילד. באופן די ברור חשוב מאוד לשים דגש על גילו של הילד מאחר ורק כך אפשר לרכוש עבורו פריטים וריהוט שיתאימו למימדיו ואפילו לאופיו ולכל הדברים שהוא אוהב לעשות בחדרו במהלך היום.

איך בוחרים מיטה לחדרי ילדים
הורים רבים מבינים שאין להקל ראש בבחירת מיטה לילד שלהם. זאת מאחר והם יודעים עד כמה חשובות שעות שינה מספקות שבהן הילד יכול ליהנות ממזרן איכותי, מגוף מיטה חזק ומאלמנטים שיכולים לשמור על ביטחונו האישי. לכן יחד עם התייחסות לרמת העיצוב של מיטות ילדים מבינים רבים כיצד יש לבדוק מספר דברים חשובים על מנת לצייד את חדר הילדים בצורה טובה ביותר.

5 הדברים החשובים בבחירת רהיטי ילדים
יש מספר דרכים חשובות שיכולות להפוך עיצוב חדר ילדים לקל ולממוקד הרבה יותר. אחרי הכול גם אם כל הילדים נראים לנו בעלי אותם צרכים הרי שלכל ילד יש את האופי שלו ולכל הורה יש את ההעדפות האישיות לגבי מראה החדר של הילד או הילדה שלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI