דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון מסחר בבורסה
מסחר בבורסה
אבי 13/06/13 |  צפיות: 3030

הפיתוי להיכנס לבורסה ולהתחיל לסחור בה כדי להרוויח יותר כסף קיים כמעט אצל כל אחד מאיתנו, אך יש כמה עובדות שמאוד כדאי לדעת על הבורסה לפני שנכנסים ככה סתם ומתחילים לסחור. ראשית, צריך לדעת מה בכלל עושים ובמה רוצים לסחור ואיפה רוצים להשקיע את הכסף, ושנית, צריך לדעת איך עושים את זה באופן פרקטי. הבורסה היא למעשה עוד דרך שבעזרתה חברות גדולות יכולות לגייס הון לצורך הפעילות שלהן ולצורך ההתפתחות שלהן, ואין כל ספק שהיא גם מהווה מקור שעוזר לתת למשקיעים שקיפות לגבי החברות שבהן הם משקיעים. באופן תיאורטי זה נכון שלהגיד שכל אחד יכול לסחור בבורסה, כי המסחר בבורסה פתוח לכולם, אך באופן מעשי זה לא לגמרי ככה. על מנת שאדם יוכל להתחיל להתעסק בכל התחום של מסחר בבורסה הוא צריך לדעת איך זה עובד והוא צריך לדעת איפה ואיך לעשות את הצעדים הראשונים שלו, ומעבר לכך, הוא צריך להכיר את עולם המושגים של הבורסה.

תכונותיו של המשקיע

מסחר בבורסה אומנם פתוח לכל מי שיש לו כסף להשקיע ולכל מי שמעוניין בכך, אך אם ננסה להבין מדוע אנשים מסוימים כן סוחרים בבורסה ולמה אחרים לא סוחרים בה, אנחנו נראה שיש קווי אופי מאוד ברורים לסוחר בבורסה. ראשית, צריך להרגיש את המשיכה לעניין, צריך לאהוב אקטואליה וצריך לאהוב את התחום של כלכלה, ושנית, צריך לאהוב את כל האדרנלין שמספקת הבורסה. אומנם זה נכון שכמובן לא מדובר על הימורים כמו אלה שיש בקזינו, אך אין ספק שלא באמת ישנה דרך לדעת מה תעשה כל חברה שבה רוצים להשקיע. סביר להניח שאם באמת הייתה קיימת נוסחא כזאת, הרי שאפשר היה לראות את כל המשקיעים מרוויחים בכל יום, ובמציאות זה לא המצב. העובדה הזאת מביאה אותנו לעוד תכונה שהמשקיע צריך, והתכונה הזאת כוללת את היכולת לקבל החלטות וגם להתמודד עם כישלונות. אפילו משקיעים שמתחילים להרוויח כבר מהיום הראשון עלולים לפגוש את הכישלונות בעתיד, ויש לדעת איך להתמודד עם המצבים האלה כי הם בפירוש חלק מהעניין כאשר מדובר על הבורסה.

האם ללמוד בקורס או ללמוד לבד

יש אנשים שבמשך כל החיים שלהם התעניינו בתחום של מסחר בבורסה והם עשו את זה על ידי כל דרך אפשרית. אנשים כאלה מכירים את עולם המונחים של הבורסה והדברים הם אינם זרים להם, כך שזה הרבה יותר טבעי לראות אותם מתחילים לסחור בבורסה בשלב כזה או אחר מבלי לעשות כל קורס. לעומת זאת, יש הרבה אנשים שעבורם כל מה שקשור לכלכלה או לחברות החשובות והחזקות בישראל היה נחשב במשך שנים רבות לטאבו, ואילו אחרי משהו מסוים שקרה להם בחיים הם מתחילים לקחת חלק בנושא. הרבה אנשים כאלה בוחרים לעשות קורסים שונים בתחום המסחר בבורסה, והאמת היא, שעבורם זה גם רעיון טוב. הם מקבלים בקורס את כל הכלים הבסיסיים למסחר והרבה פעמים הם גם בונים תיק מניות וירטואלי וכך הם לומדים את רזי המסחר בבורסה. בחרו את האופציה המתאימה לכם והתחילו לסחור בצורה נבונה ושקולה כי מגיע לכם להצליח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI