דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הפקת חתונות – כל מה שצריך
הפקת חתונות – כל מה שצריך
מיכל ז 27/06/13 |  צפיות: 2587

הפקת חתונות היא לא דבר פשוט עבור זוגות שמתחתנים בפעם הראשונה. הלא בפעם הראשונה, רוצים שהחתונה תהיה הכי גדולה, הכי נוצצת ופשוט הכי!

אז החתונות משקיעים הרבה מהזמן שלהם בחיפושים אחר מקום לעשות בו את החתונה, וברגע שזה נמצא ויש כבר תאריך, משם ממשיכים לכל העניינים האחרים- סלון כלות לכלה, אימא ואחיות שלה, חליפה לחתן, תפריט מזון ושתייה וכן הלאה.

בתחילה מתעסקים הזוגות המיועדים להתחתן עם כל מה שצריך להיות בחתונה. הם מחפשים חברות קייטרינג במרכז או באזור אחר (במידה והם לא עושים את האירוע באולם אירועים), תקליטן או נגנים ורב.

מעבר לכל הדברים שמוכרחים להיות בחתונה ולהיכלל בתכנון של החתונה, יש דברים שהרבה זוגות פשוט מרשים לעצמם להוסיף לרשימת המטלות, כמו חיפוש חברה שיכולה לספק מגנטים עם תמונות לחתונה, או כל מיני אביזרים מיוחדים שיחולקו בין האורחים ואפילו מתנות לאורחים.

ההתעסקות בכל הדברים שמעבר כבר תלויה בסגנון החתונה שהזוג בוחר לו. אם זוג רוצה חתונה קלאסית ופשוטה, הוא לא יצטרך להתעסק בכל האקסטרות האלה, מלבד אולי מתנות לכל האורחים שבאו. אבל גם במקרה הזה חתונה היא עסק יקר, ולכן זוגות צריכים להיות מאוד מחושבים באופן שבו הם מוציאים את הכסף מהתקציב לחתונה שלהם, והם צריכים לשים לב שהם משקיעים את רוב הכסף בדברים שבאמת נחוצים בחתונה, כדי שהאורחים יקבלו את הכי טוב שיכול להיות.

לא משנה אם אלה חתונות במרכז הארץ או במקום אחר; יש דרכים להפחית את ההוצאות הגדולות ולצמצם את הנזק הכלכלי שנוצר מהחתונה. אישורי הגעה הם אחת הדרכים הכי טובות לעשות את זה, משום שידיעה של כמות המוזמנים המשוערת שבוודאות תגיע לאירוע מאפשרת לזוגות הצעירים להפחית את כמות המנות שהם מזמינים מחברת הקייטרינג. היות ובערך מחצית מהמוזמנים לא יגיעו, ומנה יכולה לעלות בין 100 ל 250 שקלים, הזוג חוסך הרבה מאוד כסף.

אין ספק שחתונה היא אירוע מיוחד, ועדיף שיקרה רק פעם אחת בחיים. אבל זה לא אומר שצריך להיות חסר מעצורים בכל הנוגע להשקעה הכספית באירוע. תמיד כדאי למצוא דרכים להקטין את ההוצאות, כדי לא להתחיל את החיים המשותפים עם חוב בבנק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI