דף הבית ביטוח ביטוח רכוש כמה פסקאות בנוגע לביטוחים אלמנטארים שונים
כמה פסקאות בנוגע לביטוחים אלמנטארים שונים
דן בוניג 02/07/13 |  צפיות: 13001

מה הכוונה כשאומרים ביטוח אלמנטרי,

ישנו ענף שלם בתחום הביטוח שכול עיסוקו ביטוחים שמגנים עליכם מנזקים שהתוצאה שלהם פגיעה ברכוש, התחום העצום הזה נקרא ביטוח אלמנטרי לדוגמא ביטוח עסק אתם בעלי מוסך או פיצוצייה, יש לכם ציוד בפנים, תכולה והם נפגעים ביטוח העסק בחלק האלמנטרי שלי ייתן לכם הגנה ותקבלו פיצוי בהתאם לנזק שנגרם לכם, דוגמא נוספת עליה גם נרחיב בפסקה הבאה היא ביטוח דירה אחד הביטוחים האלמנטרים הכי משמעותיים שקיימים

הינה כמה סיבות למה אתם חייבים ביטוח דירה מאוד איכותי

ביטוח דירה בנוי משני רכיבים עיקריים ביטוח מבנה הדירה וביטוח תכולתה של הדירה: בתפיסת הביטוח הקלאסית, הדירה היא שני חלקים, המבנה שכולל בעצם כל מה שנחשב לתשתית. מצנרת החשמל החשמל ולוחות החשמל דרך צנרת המים והביוב ועד לקירות חיצוניים ופנימיים החלונות והדלתות של הדירה שלכם. אגב גם האמבטיות והרצפות הן חלק מהתשתית ומביטוח המבנה. עכשיו כשאתם אומרים לעצמכם מה כבר יכול לקרות למבנה של הדירה או בית שלכם. האמת היא שפגיעה במבנה הבית שלכם היא הסיוט הענק של כל אחד מכם. כל המומחים לגיאולוגיה אומרים שרעידת אדמה חזקה מאוד תתרחש בישראל והשאלה היא רק מתי זה יתרחש מהיום ועד עוד מאה שנים קדימה מה שבטוח אתם לא ממש רוצים שזה יקרה, בטח לא בתקופתכם. גם אם הבית שלכם לא יתמוטט לחלוטין יש סיכוי גדול שהוא יפגע ויסדק. ישנם מצבים הרבה יותר קלים בהם המבנה יכול להיפגע. לדוגמא קצר חשמלי שגורם לשרפה קטנה כל החדר חרוך ומסריח צריכים להחליף אותו. ביטוח מבנה יכסה אתכם לחלוטין ותקבלו סכום כסף שיספיק לכם אחרי הערכת שמאי מטעם חברת הביטוח .עכשיו לגבי מה לגבי תמונות השמן שעל הקיר, המחשבים והטלביזיות פלזמה שפזורות  בכל אחד מחדרי הבית. אוסף התכשיטים שאותם אתם דואגים להחביא בארון או סתם סכום כסף גדול אותו אותו שכחתם על השולחן במטבח פריצות לבתים מתרחשות חדשות לבקרים בכל הארץ בדרך כלל אלו נרקומנים שמחפשים קצת מזומנים למנת הסם הבאה. אם הם יכנסו הביתה זה כנראה יגמר בהרבה בלאגן אבל מעט נזק. מאידך אם מישהו ששמע משהו יעביר את המידע לגנב המתאים, תמונת המצב תהיה שונה לחלוטין. בדיוק למקרה שכזה קיים ביטוח תכולה.

ביטוח רכב איכותי מאוד

נכון להיום גם ביטוח חובה עבור המכונית שלכם נתון היום לתחרות עזה בין כל חברות הביטוח, יחד עם זאת קיימות מגבלות מסוימות עליהן החליט המפקח על הביטוח. חברות הביטוח יתנו לכם למלא שאלונים בהם תצטרכו למלא פרטים על גיל הנהג הצעיר ביותר בין הנוהגים ברכב, ותק רישיון הנהיגה שלכם, מינכם, כמות התאונות שנגרמו באשמתכם ושבעבורם הגשתם תביעה בשלוש השנים האחרונות. מספר הרשעות התעבורה אותן צברתם ומתוכם מספר עבירות התעבורה החמורות. אחרי שתמלאו את השאלון תקבלו הצעת מחיר, לכל חברת ביטוח קריטריונים וחישובים שונים המשפיעים על ביטוח רכב  ולכן כל כך חשוב שתעשו השוואת מחירים. מעבר לכך גם כשמדובר על ביטוח מקיף יש תחרות גדולה וגם שם כדאי מאוד שתעשו השוואת מחירים נרחבת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן בוניג


 


מאמרים נוספים מאת דן בוניג
 
ממי תרכשו ביטוח חיים
לפני שאתם רוכשים לעצמכם ביטוח חיים וגם במהלך התקופה כדאי מאוד

האם מתאים לכם לנהל לבד את ההשקעות שלכם
מסחר באופציות מעו"ף ונגזרים הוא תחום עתיר סיכונים ולכן לפני שאתם חושבים

כמה טיפים חשובים על ניהול תיק ההשקעות שלכם
עכשיו נשאלת השאלה איך תבחרו לעצמכם את בית ההשקעות המתאים ביותר.

כל מה שתבקשו לדעת על יונדאי ix35
16/01/14 | רכב
בשנים עברו כאשר חשבתם על רכישה של רכב שטח עמדה בפניכם ההתלבטות שנבעה מהשם

מדוע כדאי לכם לרכוש מכונית יד שנייה בטרייד אין של כל מוביל
16/01/14 | רכב
אם אנחנו ממשיכים לציין את השם כלמוביל הגיעה השעה שגם נעלה כמה מילים לגביה. מדובר על

השוואה בין יונדאי  i30 לבין יונדאי i30 cw
15/01/14 | רכב
יונדאי i30 הוא ללא כל ספק אחד הרכבים הכי יפים שנאים על פני כבישי הארץ. מכונית שכוללת

כמה סיבות טובות לקפה למשרד של עלית קפה מחוץ לבית
הנקודה הבאה נוגעת לספק של מכונת הקפה אותה אתם עומדים לרכוש. בשוק התחרותי של ימים

כל ההבדלים בין סודה לבר של מים מוגזים מבית תמי 4
כמה פעמים ייצא לכם להיכנס הביתה ביום חם ולגלות כי בקבוק הסודה הקר שרק עליו חשבתם

תמי 4 באבל מוצר סינון המים המתקדם ביותר בשוק
חברת שטראוס מים היא חברת בת של קונצרן שטראוס שהיא אחת החברות

תמי 4 באבל בר מבית שטראוס מים
המוצר עליו אנחנו מדברים במאמר הנוכחי מציע לכם חוויה חדשה לגמרי. אם עד היום חוויתם שימוש
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI