דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר נטוורקינג – הכל מתחיל ונגמר בביטחון עצמי
נטוורקינג – הכל מתחיל ונגמר בביטחון עצמי
מיכל ז 10/07/13 |  צפיות: 2658

קשרים חברתיים וגם קשרים עסקיים, הם שניהם חשובים לנו מאוד. לכל אחד מהם יש תפקיד מרכזי אחר, אבל בגדול, שניהם יכולים לתת לנו את אותם הדברים.

הבעיה היא שלא כולנו יכולים ליצור קשרים חדשים, בהיבט העסקי או החברתי. יש כאלה שמצליחים לעשות את זה מאוד בקלות, לפחות אחד מהשניים, ויש כאלה שעבורם זה עבודה במשרה מלאה, וגם אז הם יוצאים מופסדים.

נטוורקינג זה משהו שנולדים איתו. זאת בניגוד למה שהרבה אנשים מנסים לשכנע אתכם. יש היום הרבה קורסים שקשורים לזה, והם מבטיחים שהם יכולים ללמד אנשים את יסודות הנטוורקינג. אחרי שתקחו את הקורסים, תוכלו ליצור קשרים חברתיים ועסקיים חדשים, לפחות ככה גורמים לכם לחשוב.

אבל מיומנויות מינגלינג ויכולות אחרות שקשורות לנטוורקינג, זה לא משהו שאפשר ללמוד. מלבד זאת, רוב הקורסים שיש היום לא עובדים על שורש הבעיה. הקורסים מתרכזים במטרה ברורה שלשמה האנשים באים. לדוגמא, אנשים שרוצים לעבור ראיון עבודה או לדעת איך להתחיל עם בחורות, כי עד היום זה לא הצליח להם. אז הם נותנים למשתתפים כל מיני כלים וטריקים להשתמש בהם.

כל אלה לא יעבדו, כי שורש הבעיה הוא האדם עצמו וחוסר הביטחון שלו. לא משנה כמה הוא ילמד ויתנסה, תמיד זה ירגיש מזויף לסביבה, כי הוא לא בטוח עצמו.

אז אם אתם רוצים להיות טובים יותר ביצירת קשרים חדשים, כדאי שתעבדו על עצמכם. את זה אתם יכולים לעשות דרך אימון אישי. אפילו מפגשים של מדיטציה יכולים לעזור לכם, כי בעזרתם אדם יכול להתחבר לאני הפנימי שלו, ועם הזמן להרגיש הרבה יותר שלם. וכשאדם מרגיש שלם, הוא מרגיש בטוח.

גם קורסים של עמידה ודיבור מול קהל הם טובים. אולי לא תצליחו לשפר את הסמנטיקה שלכם והיכולת שלכם להלהיב קהל, אבל תרגול שכזה יעזור לכם להסתגל לפחד הבמה שיש לכם, ללמוד לעבוד איתו ואולי אפילו לשבור את המעגל הזה.

אז עזבו אתכם מהקורסים שמתיימרים לעזור לכם להצליח עם בנות ושטויות. במקום, תלמדו לאהוב את עצמכם ולהיות בטוחים בכל צעד שאתם עושים, גם אם אתם לא בטוחים שזה הצעד הנכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI