דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מזכרות לאירועים במגזר הפרטי והעסקי
מזכרות לאירועים במגזר הפרטי והעסקי
מיכל ז 24/07/13 |  צפיות: 2733

מעת לעת מזמינים אותנו לאירועים שונים, עסקיים או חברתיים, ואנחנו חושבים על מה נלבש, מתי ואיך נגיע, עם מי נוכל לדבר ועוד. בנוסף לכל זה, באירועים מסוימים, בפרט באלה השייכים למגזר הפרטי, אנחנו גם חושבים כמה כסף נביא. בחתונות, בריתות ואירועים משפחתיים אחרים אפשר לראות את זה הכי טוב.

אבל מה אם אנחנו לא האורחים אלא המארחים? האם אנחנו צריכים לשבת בחיבוק ידיים ולצפות מהאורחים שלנו שיביאו משהו? למה שאנחנו לא נביא להם משהו בתמורה? מה לגבי רכישת מזכרות חתונה שאנחנו ניתן לכל אחד מהמוזמנים שהגיע לחתונה שלנו?

אירועים הם לא רק עבורנו; במובן מסוים, הם גם עבור האורחים שלנו. להרבה מהאנשים שאנחנו מזמינים לחתונה שלנו, למשל, ממש לא מעניין לראות אותנו מתחתנים. אולי גם לא יעניין אותם לדעת אם וכאשר נתגרש. אבל הם בכל זאת באים, כי הזמנו אותם ולא נעים להם. הם רוצים לכבד אותנו במעמד הגדול הזה. לא מגיע להם משהו בתמורה? בוודאי!

ומה לגבי אירועים אחרים, מהסוג העסקי? באירועים כאלה, לא נהוג שהאורחים מביאים משהו למארחים, אבל בהחלט כדאי למארחים לארגן מתנות לאירועים שהם מפיקים, עבור כל אחד ואחד מהאנשים שמגיעים.

אם זה קטע יחצ"ני כלשהו, צריך לקנות מתנות לא רק למי שעתיד להגיע, אלא לכל מי שהוזמן, כסוג של ניסיון למשוך את כולם להגיע; מעין "פריוויו" למה שהם עומדים לחוות באירוע.

מזכרות לאירועים עסקיים הן חשובות הרבה יותר ממזכרות לאירועים משפחתיים וחברתיים. באירועים במגזר הפרטי, במקרה הכי גרוע יגלגלו עיניים על זה שאל נתנו איזושהי מזכרת או מתנה. ההשקעה של האורחים - השקעה של זמן וכסף - כבר נעשתה, ואין להחזיר אותו. אבל באירועים עסקיים, אם לא מצ'פרים את המוזמנים עוד לפני האירוע, ואם לא מפנקים את האורחים במהלך האירוע, יש לזה השפעה כלכלית ושל מוניטין.

כשמדובר באירועים של המגזר הפרטי, מפיקי האירוע חייבים לחזר אחרי כל אחד ואחד מהמוזמנים שלהם, אם הם רוצים שהרבה יגיעו ושיהיה "באז" גדול על האירוע שלהם. כמובן שאיכות האירוע היא חשובה, גם במגזר הפרטי, אבל המזכרות והמתנות נותנות טאצ' מיוחד שמשדרג אותו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI