דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר הופעות בחו"ל – הזדמנות שלא מגיעה כל יום
הופעות בחו"ל – הזדמנות שלא מגיעה כל יום
מיכל ז 28/07/13 |  צפיות: 2929

פה בארץ מאוד פשוט לנו פשוט לעזוב את הבית וללכת להופעה, אפילו אם זה באילת. אנחנו יכולים לקחת חופשה של יום מהעבודה, אפילו בהתראה קצרה, להזמין כרטיסים להופעה וללכת.

יש אנשים שמזמינים כרטיסים להופעות חודשים מראש כאשר מדובר באמנים בינלאומיים שמגיעים לארץ כדי לתת הופעה. לא פלא, הרי האמנים האלה כמעט ולא מגיעים לכאן, והם מגיעים בתדירות הרבה יותר גבוהה לערי בירה אחרות. כמובן שבארצות הברית תדירות ההופעות של כל אמן מצליח היא גבוהה יותר. הופעות בניו יורק הן עניין שגרתי, ואפשר לראות אמנים וותיקים יותר ופחות.

אבל משום שטיסה ונופש בארצות הברית זה ממילא עסק יקר, מזל שיש את אירופה, לשם אנחנו יכולים להגיע יותר בקלות, וגם בפחות כסף. נוכל למצוא הופעות בלונדון וערי בירה נוספות של אמנים כמו ריהאנה, בון ג'ובי, ג'סטין טימברלייק או ג'סטין ביבר, ניקי מינאז', פינק, ביונסה, רולינג סטונס ועוד.

אל תצפו למצוא הופעות באמסטרדם או ערי בירה אחרות של אמן שאתם מעריצים בכל חודש או אפילו בכל עונה. תדירות ההופעות של אמנים בינלאומיים היא אומנם גבוהה יותר באירופה מאשר פה בישראל, אבל גם שם האמנים לא נמצאים להרבה זמן, ולכן הופעות בחו"ל הן הזדמנות שלא מגיעה כל יום, וכדאי לנצל את ההזדמנות והכסף שיש כל עוד יש אותם.

הזכרנו כסף? כמה באמת יכול לעלות לנו התענוג הזה של לצפות באמן שאנחנו מעריצים בארץ זרה ביבשת אירופה? אם לא נכניס לחישוב המהיר את כל עניין השופינג והבילויים, כל החוויה יכולה לעלות בערך 1000 דולר, תלוי כמובן בחודש שבו רוצים לטוס ובאמן המופיע.

בגדול, כרטיסים להופעה באירופה של אמן כלשהו יהיו זולים יותר מאשר כרטיסים להופעה של אותו אמן פה בארץ. אך בכל זאת, אם כבר טסים לאירופה, ואין אצל מי ללון, כדאי להזמין חבילת נופש שכוללת גם את כרטיסי הכניסה להופעה, גם טיסות וגם מלון. זה יוצא הרבה יותר משתלם.

בחודשי הקיץ חבילות הופעות תעלנה יותר, אבל אין ספק שכיף יותר להיות בהופעה כשלא יורד גשם וכשאין סערות. ואל תדאגו מהחום, כי סביר להניח שיהיו אנשי במה שישפריצו עליכם מים עליכם ועל יתר המעריצים שעומדים קרוב לבמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI