דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר הזכייה הגדולה בלוטו בתולדות ארה"ב
הזכייה הגדולה בלוטו בתולדות ארה"ב
osherron 28/07/13 |  צפיות: 3067

תחשבו לכם שהייתם זוכים בסכום אסטרונומי של מאות מיליוני דולרים בהגרלת לוטו? מה הסיכוי לכך? ומה הייתם עושים עם סכום הכסף המטורף שבו זכיתם? זהו בהחלט חומר למחשבה.

הסיכויים לזכות בלוטו בארה"ב הם מאוד נמוכים ועומדים 1:175,000,000.2. אך זה לא מונע מהמוני אמריקאים להמשיך ולרכוש טפסי לוטו. חלק מהמשתתפים אף ניסו להגדיל את מזלם ורכשו את הטפסים ללוטו במקומות שכבר מכרו טפסים אשר זכו בלוטו בעבר. במרכול אחד בלוס אנג'לס בשל התורים הארוכים החליט אחד העובדים לעשות תור אחד עבור רכישת טפסי לוטו ותור שני עבור אלו הרוכשים מוצרים במרכול. לאורך השנים 2 אנשים זכו בלוטו מטפסי לוטו שנרכשו באותו מרכול.

החלום לזכות בלוטו הפך למציאות ביום שבת 18.05.2013 עבור אחד מרוכשי טפסי הלוטו אשר זכה בהגרלת הלוטו בארה"ב (הגרלת הפאוורבול) בסכום מטורף של 590.5 מיליון דולר. המספרים הזוכים באותו הכרטיס הם 10,13,14,22,52 והמספר החזק שהוא 11. זהותו של משתתף זה נשארה חסויה במפעל הפיס האמריקאי. בינתיים בפלורידה נרשמו הכי הרבה זכויות בלוטו במקום הראשון.

אז מה לדעתכם עשה אותו משתתף אנונימי עם סכום הזכייה הזה? האם הוא השתגע או שמא השקיע את כספו? האם פתח עסק? האם הוא בזבז את כספו? האם הוא תרם את כספו? איך הוא הגיב למשמע הזכייה? מה גילו של הזוכה?

כל אלו נשארים בגדר שאלות חסרות תשובות אבל מי יודע, אולי ביום מן הימים נגלה גם אנחנו על בשרנו מה עושים עם סכום כזה של כסף. אז בינתיים נמשיך למלא טפסי לוטו ונתפלל ונקווה שגם אנחנו נתברך באותו מזל כמו אותו אנונימי מלוס אנג'לס. אז אל תפסיקו להאמין ואל תתייאשו כי גם לכם זה יכול לקרות.

מאמר מבית לוטונט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 osherron


 


מאמרים נוספים מאת osherron
 
הזכייה הגדולה בלוטו בתולדות ארה"ב
מאמר שמספר על אחת מהזכיות הכי גדולות בארה"ב בלוטו בסכום של מאות מיליוני דולרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI