דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר נופש ספא בארץ ובחו"ל
נופש ספא בארץ ובחו"ל
מיכל ז 11/08/13 |  צפיות: 2988

למרות שכסף זה חשוב, מעת לעת אנחנו צריכים, ואף חשוב, לקחת חופש מהעבודה, או מהלימודים, ולצאת לנופש, שבמהלכו אנחנו נרגעים, עושים אטרקציות ואתגרים ומבלים במקומות בילוי.

אבל סוג החופשה הכי טובה, לגוף וגם לנפש, היא חופשה בסגנון של ספא, שבה אנחנו מגיעים למלון שיש בו ספא שמציע מגוון טיפולים, סאונה, ג'קוזי ועוד, ובהרבה מהמלונות גם יש חדר כושר, שבו נוכל לשפר את הסיבולת שלנו ולחזק את השרירים.

אם כן, נופש ספא הוא נופש שטוב לנו, גם למי שמחפש שקט ושלווה וגם למי שמחפש לשחרר קיטור, כי הרי יש יעדים שבהם אפשר למצוא גם את כל מה שאתגרי לצד כל חדרי הספא והכושר והטיפולים המיוחדים.

אפשר היום למצוא חבילות ספא ביעדים שונים בארץ ובחו"ל ובמחירים שונים. כמובן שאפשר להתארגן על הנסיעה או על הטיסות (אם מדובר בחו"ל) לבד או דרך חברת נסיעות או תעופה כלשהי ובמקביל להתארגן על מלון וטיפולים דרך חברה מסוימת. אבל, בדרך כלל עדיף להזמין גם את הנסיעות/הטיסה וגם את המלון והטיפולים דרך חברה אחת בלבד. בחודשי הקיץ, כשהתיירות בשיאה, הזמנה של חבילת ספא היא משתלמת יותר במחיר שלה לעומת הזמנות של נסיעות ומלון באופן נפרד.

אם אתם מחפשים שילוב של ספא ואטרקציות ספורטיביות ואווירה אנרגטית מחוץ לבית המלון והספא, בארץ מומלץ להזמין חבילות פינוק באילת או בתל אביב, שבהן יש גם הרבה מה לעשות ומה לראות מחוץ לכותלי בית המלון.

במידה ואתם רוצים להנעים את זמנכם בחו"ל, חבילות ספא בשוויץ הן מצוינות לחורף, ולמי שאוהב סקי או רוצה לנסות סקי בפעם הראשונה. כמו כן, כדאי לנסות גם נופש ספא בברלין, ברצלונה ופריז.

כמובן שחבילות נופש מסוג זה בחו"ל הן בדרך כלל יקרות יותר מאשר נופש ספא בישראל, אבל יש יוצאי דופן כמו יעדין שונים באגן הים התיכון, לרבות קפריסין. אז אם מצאתם חופשה מפנקת שכזו בתאריכים שאתם רוצים, זה שווה בהחלט.

יש כמה דברים שצריך לבדוק, למשל האם כל הטיפולים שמכון הספא מציע כלולים במחיר? אם לא, כמה צריך להוסיף כדי לקבל טיפול כזה או אחר? האם חדר הכושר פתוח לאורחי המלון בלי תוספת תשלום?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI