דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש חברות השמה
חברות השמה
מרגול 28/08/13 |  צפיות: 3742
חברות השמה כיום מהוות חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד משוק התעסוקה בישראל בפרט וברחבי העולם בכלל, כאשר חברות השמה מחזיקות שני סוגים של לקוחות אשר להן היא נותנת שירותים – המעסיקים, אשר פונים אליהם כאשר הם זקוקים לכוח אדם, והמועסקים, אשר פונים אליהם כאשר הם זקוקים לעבודה. עבור מעסיקים, עבודה עם חברות השמה טומנת בחובה יתרונות לא קטנים. כאשר המעסיק צריך לפתוח במסע לגיוס עובדים הדבר מצריך השקעת משאבים רבים לטובת הנושא – פרסום הצעות המשרות הפנויות בתקשורת, קבלת מאות אם לא אלפי קורות החיים של מועמדים אשר שולחים את מועמדותם למשרות, מיון קורות החיים, עריכת ראיון טלפוני, עריכת ראיון אישי, בדיקת התאמה, בדיקת סיווג בטחוני בעת הצורך ופרמטרים רבים נוספים בתהליך קבלת עובד. חברות השמה למעשה חוסכות עבור המעסיק את כל התהליך פרט לפרסום דבר המשרות הפנויות. חברות השמה מבצעות גם מענה אנושי לעסקים וטלמרקטינג לייעול התהליך. חברות השמה הן אלו אשר עובדות מול המעסיק בכל מה שקשור לקריטריונים אשר בהם הוא דורש שהמועמד יעמוד בהם, ולפי קריטריונים אלו חברות השמה מבצעות את תהליכי המיון וההתאמה של מועמדים לחברות. המעסיק אמנם משלם סכומי כסף לא קטנים עבור השירות אשר חברות השמה מעניקות, אך ההשקעה הזו משתלמת בסופו של דבר, ורוב העובדים שמגיעים דרך חברות השמה אכן עברו מיונים קפדניים כפי שהמעסיק דרש, מה שמבטיח סינון איכותי של מועמדים. מבחינת המועמדים לעבודה, חברות השמה מהוות עבורן פתרון טוב להצעות עבודה רבות. תהליך מציאת עבודה באופן עצמאי שלא באמצעות חברות השמה הוא תהליך איטי, מתסכל ומלחיץ. כאשר מועמד מגיע אל חברות השמה הן מפרטות את כל הצעות המשרה הפנויות אשר מתאימות לכישורו וניסיונו של המועמד, שצריך למעשה לבחור את התחום הרצוי ולנסות מזלו במבדקי הקבלה אשר לרוב מנוהלים גם הם בידי חברות השמה.
מומלץ על משרו

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרגול


 


מאמרים נוספים מאת מרגול
 
ברזים
16/09/13 | צרכנות
כולנו צריכים ברזים בבית. ברזים, באופן מפתיע, יכולים להיות דקורטיביים במיוחד ולשפר את כל חדר האמבטיה שלנו. לא רק ברזים אלא כמובן גם הכיורים המיוחדים והמגוונים שיש בשוק כיום יכולים לשוות מראה מיוחד וחדיש לאמבטיה.

חברות כוח אדם
ם בעבר הכרנו רק את המונח חברות כוח אדם הרי שהיום התווסף מונח נוסף והוא חברות השמה. מה ההבדל בין חברות כוח אדם וחברות השמה? האם יש בכלל הבדל ביניהן?

חברות השמה
חברות השמה כיום מהוות חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד משוק התעסוקה בישראל בפרט וברחבי העולם בכלל, כאשר חברות השמה מחזיקות שני סוגים של לקוחות אשר להן היא נותנת שירותים – המעסיקים, אשר פונים אליהם כאשר הם זקוקים לכוח אדם,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI