דף הבית בניין ואחזקה בית חכם ככה תכינו את הבית לחורף
ככה תכינו את הבית לחורף
מיכל ז 03/09/13 |  צפיות: 3514

בלי ששמנו לב, הקיץ כבר נגמר, ועוד זמן קצר החורף יגיע, ואיתו הגשמים והטמפרטורות הנמוכות. ובוא לא נשכח גם הפסקות חשמל מרובות, בעקבות צריכה גבוהה שלנו. אז זה הזמן להתחיל להכין את הבית לקראת העונה הגשומה.

כדי שהבית יהיה חמים, נוח ובטיחותי בחודשי החורף, אנחנו צריכים להצטייד באביזרי חשמל וגם לעשות עבודות תחזוקה ותיקון על פי הצורך.

לפני הכל, מזגנים! עכשיו כשהקיץ מאחורינו, תוכלו למצוא מזגנים בצפון הארץ, בדרום ובמרכז במחירים נמוכים יותר. ההבדל במחיר של מזגן מסוים בחורף לעומת הקיץ יכול להיות 500 שקלים, אז אם המזגן שלכם ישן, זו ההזדמנות הטובה ביותר לקנות מזגן חדש.

חפשו טכנאי מזגנים בצפון או באזור אחר, לפי מקום המגורים שלכם, ותתחילו להשוות מחירי מזגנים ועלויות הובלה והתקנה.

כדי להבטיח חימום של הבית בכל עת, וכדי להיות מכוסים למקרה של תקלות בלתי צפויות, רצוי לרכוש מזגנים בנהריה מהחנות, חדשים לגמרי. לא כדאי לקחת הימור ולקנות מזגנים יד שנייה, בטח שלא בחורף, שבו תקלה במזגן עלולה להביא לקריסת החשמל בבית שלכם.

לפני שמתקינים לכם את המזגן, כדאי לבדוק את יסודות הבית ואת כל הנקודות שמהן האוויר החם של המזגן עלול לברוח ומהן גם יכול לחדור אוויר קר. בנוסף לכך, בדקו שהבית אטום כראוי, כדי למנוע חדירה של מי גשם. חשוב לעשות את הבדיקות והעבודות האלה לפני שמתקינים מזגן, כדי לחסוך עבודה כפולה, למשל במידה ונמצא שהקיר שבו המזגן הותקן אינו אטום כראוי.

לא רק הבית שלכם רגיש בתקופה הזו, אלא גם החשמל, וכתוצאה מכך גם מכשירי החשמל. הזמינו חשמלאי שיבדוק את החשמל בבית, ויעשה את התיקונים הדרושים. כדי להגן על מכשירי החשמל מפני נזק כתוצאה מהפסקות חשמל, כדאי לקנות מגני ברקים. תוכלו למצוא כאלה במחיר של כ 60 שקלים, ואלה ישמרו על מכשירי החשמל.

הכנת את הבית לחורף עלולה לגזול מכם הרבה כסף, אבל מדובר בהשקה לשמירה על הבית ושמירה על איכות מגורים גבוהה. אם העניין הכספי לוחץ, עשו השוואות מחירים מקיפות, ובחרו את מי שנותן לכם תמורה טובה עבור התקציב שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI