דף הבית תיירות ונופש אטרקציות ספא לזוג , רוצים לחגוג את הזוגיות בדרך מקורית?
ספא לזוג , רוצים לחגוג את הזוגיות בדרך מקורית?
כותבים 09/09/13 |  צפיות: 3064

והיה ואתם מתלבטים כיצד לחגוג את הזוגיות המלבלבת שלכם, יש לנו רעיון מצוין בשבילכם! וודאי יצא לכם לחרוש את כל הצימרים הכי מסוגננים בצפון, אבל בהחלט ישנה גם הזדמנות שונה ואחרת! ועל מה אנו מדברים? על מכוני ספא, בתי מלון ספא ובתי מלון בוטיק. תוכלו לבלות בהם כמה שעות ספורות, אולי גם יום שלהם ואפילו ללון בהם לכמה ימים, חוויה מרגיעה שלווה וקסומה שלא תשכחו במהרה! לא לחינם כה הרבה זוגות בוחרים לבלות במכון ספא.

ספא זוגי לחידוש הרומנטיקה.

אם אתם רוצים לחדש את הרומנטיקה ולהחדיר בה רוחות רעננות, ספא זוגי הוא הפיתרון בעבורכם. מה זה בעצם ספא זוגי? ספא לזוג כוונתו שתקבלו את כל הטיפולים במקביל ותוכלו לשתף חוויות. מומלץ לזוגות נשואים התרים אחר פרטיות ואינטימיות להזמין סוויטות מפוארות במיוחד הכוללות את כל הפינוקים האפשריים. בסוויטות ישנן גם מיטות טיפולים , הזדמנות כלל לא לצאת מן החדר. בסוויטה ימתינו לכם נעלי ספא חד פעמיות, חדר שינה מפנק עם מיטה מתכווננת. בסוויטה תמתין לכם סלסלת שוקולדים ובקבוק שמפניה צונן,, על הכל כבר חשבו. כמו כן, בסוויטה טלביזיה עם כבלים, אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר, חדר אמבט ומאובזר ושירותים מאובזרים!

ספא ליום הולדת מיוחד!

במכוני הספא מומלץ גם לחגוג מגוון אירועים משמחים ומיוחדים כגון ימי הולדת, או אפילו מסיבת רווקים. ספא ליום הולדת הוא מקום בו תוכלו להזמין את כל החברים הכי טובים שלכם ולהציע להם מגוון חבילות ספא אטרקטיביות. ספא ליום הולדת הוא שמחה מיוחדת במינה והכל באווירה יוצרת דופן. ספא ליום הולדת משמעותו היא גם שהחברים יוכלו ליהנות ממסעדת גורמה המכינה ארוחות בריאות מזינות, שימוש בבריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ענק, סאונה רטובה סאונה יבשה ואפילו חמאם טורקי.

ספא ליום נישואים של פעם בחיים!

אם אתה מחפש כיצד להפתיע את בת זוגתך, ספא ליום הנישואים הוא פיתרון לא פחות ממצוין. ספא ליום נישואים הוא מזכרת בלתי נשכחת לשני בני הזוג. את כל הטיפולים תוכלו לחוות ביחד. על אילו טיפולים מדובר? על טיפולים אלטרנטיביים כגון שיאצו, רפלקסולוגיה, שיעורי מדיטציה ויוגה. כנו כן, כמובן מדובר על עיסויים מכל מיני סוגים, טיפולי יופי הניתנים על ידי מיטבי הקוסמטיקאית. מדובר על טיפולי פילינג לניקוי נקבוביות העור, לאחריהם עור הפנים יראה זוהר, רענן וצעיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI