דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טכנולוגיות חדשות תאורת לדים, הדור הבא.
תאורת לדים, הדור הבא.
איגור שולמן 28/09/13 |  צפיות: 3612

אז מהו לד (LED) במילים פשוטות – רכיב אלקטרוני כאשר מועבר בו זרם חשמלי הדיודה פולטת אנרגיה המתפרשת בעיננו כאור, זה התחיל כמקור אור לרכיבים אלקטרונים (דוגמא: מכשיר המציג לנו אם המכשיר כבוי או פועל) בהמשך כתאורה אחורית של לוחות בקרה, מסכים וכו'. והיום שעידן הטכנולוגיה מתפתח מיום ליום יותר ויותר, גם הלדים עברו שלב קדימה וניתן למצוא מגוון רחב של תאורת לדים המחליפה את סוגי התאורה הנוכחיים, ומגוון רחב של מוצרים הנעזרים בתאורת הלדים כדי לשפר את רמת החיים היום יומית, כגון תמרורי מעבר חצייה הזוארים בתאורת לדים, הבזק הפלאש הקיים במצלמות של הטלפונים הניידים והרשימה עוד ארוכה מוצרי תאורת לד נחשבים למקור האנרגיה החסכוני היעיל והחדשני ביותר להפצת אור. כיום ישנם מבחר סוגים שונים של טכנולגיות נוריות הלד, אנו נציג בפניכם מספר דגמים: הראשונים שיוצרו בתחילת דרכם בתחום תאורת הלדים הם -  Cylindrical Packages או DIP LED אחריהם הגיעו דגמים של לדים הנקראים  HIGH POWER. בנוסף יוצרו ועדיין גם כיום מפתחים לדים מסוג SMD- Surface Mount LED  בדרך כלל לאחר המילה SMD יגיעו מספרים כגון 3014,3528,5050,2835,5630 ועוד. המציינים את מידות וסוג דיודת הלד. וטכנולגיה הכי חדישה בתחום תאורת הלדים, הם לדים מסוג COB – Chip On Board המגיעים בגדלים ומבנים שונים, המספקים תאורה בעוצמה הכי גבוהה, מקדם צבע גבוה,  יעילות צריכת חשמל, אמינות מוצר ואורך חיי שעות עבודה של הלד. כמה עובדות מהירות על תאורת לד 1. בטוח לשימוש – שלא כמו נורות פלורסנטיות/CFL, הלדים אינם מכילים כספית או רעלים אחרים. הופך אותם בטוחים לשימוש ובסיום גם השלכה לפח. תרומה גדולה לאיכות הסביבה שלנו ושמירה על הסובבים אותנו, 2. בטוח להארה –תאורת לד אינו פולט אור אולטרה סגול (UV), שפירושו אור מזיק לעור, בגדים ואינו מושך חרקים. לכן תאורת לדים זה האור האידאלי בשביל הארה על יצירות אומנות, חומרים רגישים, יישומי תאורת מוזיאון וכמובן לסביבה של בני אדם. 3. חיסכון כספי – אורך חיי עבודה ארוכים במיוחד וצריכת חשמל נמוכה,עד כ50,000 שעות ואף יותר, המשתנים בין נורה לנורה. 4. ניתן למגע – נורות LED אינן מייצרות כמויות משמעותיות של חום,כלומר הם נתנים למגע ואידיאלי לסידורי תאורה רגישים לחום. 5. עמידות – עמיד לרעידות וזעזועים, הלדים הם אחד ממקורות האור היציבים ביותר, אז למה לקנות תאורת לדים? פתרון חסכוני, וידידותי לסביבה! תאורה היא אחת מגדולי האנרגיה המתנקזת בחיינו, החלפת התאורה המסורתית בתאורת הלדים,  בשורה התחתונה הדרך הכי המהירה לחיסכון בכיס שלך, ויחד עם זאת תרומה לסביבה ירוקה יותר!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איגור שולמן


 


מאמרים נוספים מאת איגור שולמן
 
תאורת לדים, הדור הבא.
אז מהו לד (LED) במילים פשוטות – רכיב אלקטרוני כאשר מועבר בו זרם חשמלי הדיודה פולטת אנרגיה המתפרשת בעיננו כאור, זה התחיל כמקור אור לרכיבים אלקטרונים (דוגמא: מכשיר המציג לנו אם המכשיר כבוי או פועל) בהמשך כתאורה אחורית של לוחות בקרה, מסכים וכו'.

התייקרות חשבונות החשמל, ואיך תאורת הלדים פותרים זאת!
28/09/13 | בית חכם
כמו שניתן לראות לאחרונה מחירי החשמל מתייקרים ומוערכים להתייקר עוד במשך השנים, במיוחד שהמון ממשאבי כדור הארץ הולכים ואוזלים,
תרון המידי במהפכת הלד הוא סכום החיסכון בהוצאות החשמל הנפרסים לתקופות אורך זמן ארוכות.

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להשאר עם תאורה בזבזנית, פשוט לא!

התאורה הנוכחית שגם נקראת תאורה קונבנציונלית, פשוט כמשמעו היא זוללת את החשמל, זה בהחלט מורגש על חשבונות החשמל שלכם.

המשוואה פשוטה כל כך – אם נמשיך להשתמש בתאורה הקונבנציונלית בבית ובעבודה, חשבונות החשמל ימשיכו לעלות גם מעל הגג,

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI