דף הבית אימון אישי NLP לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובד
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובד
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 10/11/13 |  צפיות: 2847
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה

כן. מה הנושא?

ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר

אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר.

ש: שהוא מקביל לו, אוקי?

אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה.

ש: זהו, אני לא יכול לתת לו הצעה גדולה.

אליעד: למה גדולה? הצעה קטנה. איום. אתה לא מכיר את המושג הזה? הצעה שאי אפשר לסרב לה.

ש: כן מהסרטים של ההוא.

אליעד: נכון.

ש: טוב, זה לא הולך אצלנו.

אליעד: טוב מאוד שאמרת אצלי. יפה. אוקי, בא נתחיל מהתחלה. יש לך עובד שאתה רוצה שהוא יבצע תפקיד מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא מעניין הסיפור. תתמקד במהות "איך אני גורם ל - X לעשות Y", זה הכל.

ש: לעשות Y הוא יקבל על עצמו תוספת של עבודה.

אליעד: אה, מקבל תוספת של עבודה. מה ההגדרה של לקבל תוספת של עבודה? מה זאת אומרת תוספת? הוא צריך לעבוד שעות נוספות? לעבוד יותר קשה? מה ההגדרה?

ש: הוא צריך לקבל על עצמו יותר אחריות וגם הוא צריך להיות כזה יעיל שהוא יוכל עוד להביא לך תוספת לזה.

אליעד: הוא צריך לעבוד יותר יעיל כדי שהוא יוכל לבצע "גם וגם"?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו מה אנחנו עושים? הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא רוצה. שלב שני בודקים מה הוא לא רוצה. ואז מנסים לראות איך אנחנו משכנעים אותו שאם הוא יעשה את זה אז זה יגדיל את הסיכוי של לגבי מה שהוא רוצה, וזה אם הוא לא יעשה את זה יגרום לו לקבל את מה שהוא לא רוצה.

ואם לא תצליח, אז לא, אתה לא יכול לשכנע אותו. אז בא נתחיל, מה הוא רוצה נגיד? מה אנחנו יודעים שהוא רוצה?

ש: אני לא יודע מה הוא רוצה, אני יודע מה הוא צריך.

אליעד: אני יודע מה הוא רוצה. הוא רוצה כסף.

ש: אני מעריך שהוא רוצה יותר כסף.

אליעד: הוא רוצה כסף, הוא רוצה מקום עבודה, הוא רוצה יציבות, הוא רוצה בטחון תעסוקתי, הוא רוצה לחשוב שמעריכים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש שאוהבים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש יותר ערך עצמי, הוא רוצה להרגיש שיותר כיף לו בעבודה. זה דברים שהוא רוצה.

מה הדברים שהוא לא רוצה? הוא לא רוצה שיפטרו אותו, הוא לא רוצה לפחד מזה שיפטרו אותו. מה יותר גרוע שיפטרו אותו או מישהו שיחשוב שאולי יפטרו אותו, מה יותר גרוע?

ש: אולי.

אליעד: האולי יותר גרוע, בדיוק. הוא לא רוצה שיסתכלו עליו בעין רעה וכו'. עכשיו איכשהו צריך לגרום לו להבין שאם הוא יעשה את מה שרוצים שיעשה אז הוא יקבל את מה שהוא ירצה לקבל, שזה לא בהכרח חייב להיות כסף. מצד שני לגרום לו להבין שאם הוא לא יעשה את מה שרוצים שהוא יעשה אז יכול להיות שמה שהוא ירצה לא יקרה, ומה שהוא לא רוצה שיקרה יקרה.

זה שלב אחד. זה אתה מבין את השלב הזה? אוקי, עכשיו, אתה לא הבנת אותו לפני ששאלת אותי? או שזה התחדד לך, כאילו מה זה אומר? זה לא ברור כאילו? מה זה אומר מבחינתך פרקטית, נגיד אחרי שהבנת את זה. אני אתן לך גם עוד שלב נוסף אחראי מה שהבנת יש עוד שלב.

שמה השלב הבא? השלב הבא זה לבדוק למה הוא לא רוצה לעשות את זה. השלב, גם ההתנגדות. אבל בא ננסה להבין קודם כל מה הבנת עד עכשיו.

ש: אוקי, הבנתי שאני צריך להבין מה הוא רוצה.

אליעד: נכון. ומה הוא רוצה? איזה סוג רצונות?

ש: הוא יכול לרצות יותר כסף.

אליעד: אבל איזה סוג רצונות, כשאתה אומר בא נבדוק מה הוא רוצה איזה סוג רצונות אנחנו מדברים, לא דווקא רצונות חומריים, רצונות כבן אדם. לדוגמא, עכשיו תקשיב טוב מה שאני אומר. לדוגמא, נניח שעכשיו העובד הזה שלך הוא נגיד אשתו לא אוהבת אותו, בסדר? וההורים שלו לא אוהבים אותו נניח, ואתה יודע את זה. מה זה אומר? מה הוא רוצה? הוא רוצה נגיד משפחה, אהבה.

אם הוא היה יודע שאם הוא יעשה את מה שאתה רוצה אתה תחייך אליו יותר והוא ירגיש משפחתיות, ואם הוא לא יעשה את מה שאתה רוצה הוא ירגיש שהולכת לו התחושת משפחתיות שיש בעבודה הוא גם לא יעשה את מה שאתה רוצה, וזה לא קשור לכסף ולא קשור לכלום. למה? כי מולך עומד בן אדם שיש לו רצונות. הרצונות זה החוטים, אם אתה צריך לזהות איפה החוטים שזה הרצונות, איך למשוך אותם ברצונות ולנווט אותו. אתה מבין?

אז המיקוד הוא זיהוי הרצונות באופן כללי, הרצונות האנושיים שלו כבן אדם. אוקי? אוקי, יפה, אז אנחנו מזהים את הרצונות, הלאה.

ש: אוקי, השאלה היא איך מזהים את הרצונות.

אליעד: אז קודם כל יש את הרצונות, הוא שאל איך מזהים את הרצונות אז מה התשובה? קודם כל יש את הרצונות האוניברסליים. מה בדרך כלל אנשים רוצים, אוקי? כבוד, דרך, אהבה וכו'. לא, אל תלך ישר לכסף אנשים לא בהכרח רוצים יותר כסף. אחת הסיבות שאנשים רוצים כסף זה כי הם חושבים שבכסף הם יוכלו לקנות דברים אחרים שהם רוצים אותם יותר מהכסף, אתה מבין? לכן אל תלך, תחשוב שישר רוצה כסף. כי גם אם הוא יגיד לך "אני רוצה כסף" זה בגלל שבזה הוא רוצה לקנות משהו אחר. אוקי? יפה.

עכשיו, אז אנחנו מזהים, אז קודם כל מדברים איתו נגיד שואלים אותו "מה אתה מרגיש", מתעניינים בחיים האישיים שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמא נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה?

ש: מנהל.

אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי.

ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר.

אליעד: צריך לדבר איתו מחר. אוקי אז תראה ברמה האישית אתה צריך לסמוך על מה עדיף יותר מהדברים שהם בדרך כלל נכונים. נגיד בן אדם רוצה ערך, רוצה אהבה, "רוצה פה רוצה שם". אני אומר לך דבר אחד. לפני שאתה מתחיל לדבר איתו, מה אתה רוצה ממנו, תן לו את מה אתה נותן לו.

מה אתה נותן לו? קודם כל תשדר שאתה חבר שלו לדוגמא, תגרום לו להבין שאתה חבר שלו, תגרום לו להבין שאתה רוצה שיהיה לו טוב והוא ירצה להיות חבר שלך. קודם כל תיצור איתו קשר אישי, "אנחנו חברים, אני אוהב אותך, אני מעריך אותך" ושהוא יהנה מזה, וליצור אצלו את הרצון לשמר את זה. לפני שעוברים "למה אני מבקש ממך" קודם כל תיצור אצלו את העוגן שהוא יגיד "כן כן, זה טוב, אני רוצה שישאר ככה".

ש: אוקי, אבל זו הולכת להיות שיחה שהיא יכולה להתחיל בזה אבל אני במהלך השיחה...

אליעד: כן עכשיו במהלך השיחה "רציתי לעדכן אותך ש 1,2,3 ואנחנו צריכים את העזרה שלך שיהיה ככה וככה". לדוגמא אם אתה נגיד אומר לו "אני רוצה שתעשה", נגיד "רוצה את העזרה שלך". עכשיו מה האמת אני רוצה את העזרה וצריך לעשות את זה. אתה מבין? עכשיו השאלה האמיתית, האם מצד האמת אתה עושה לו סוג של הרעת תנאים? לא באמת האמת?

ש: לא, זה יכול להיות שזה, אני נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו.

אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמא "אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי", נגיד "אני רוצה להגדיל לך את המחלקה". נגיד שאתה אומר לו "אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך את המחלקה, אני מוסיף לך עוד עובד למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו", נניח.

ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו "אני הולך לשדרג לך את המחלקה". אני יכול להגיד לו "תשמע יש...".

אליעד: בא נשאל שאלה אחרת מה מהות הספק? למה שהוא לא ירצה לעשות את זה? מה מהות הספק?

ש: שאלה טובה, נראה לי.

אליעד: נגיד האיתור צרכי הלקוח, למה שהוא לא ירצה?

ש: נראה לי שהוא, יכול להיות שהוא הגיע לאיזה מצב סטטי, שהוא מרוויח נניח סביר והוא לא רוצה, עכשיו יש לו משפחה והוא לא נשאר הרבה שעות נוספות הוא אומר "מספיק לי מה שיש לי ומספיק לי, לא רוצה להתאמץ יותר". יכול להיות שזה המצב.

אליעד: אוקי, לא רוצה להתאמץ יותר כי הוא חושב שלא צריך להתאמץ יותר. אבל אם נגיד הייתה לו הבנה שאם הוא לא יתאמץ יותר אז תהיה בעיה אז הוא ירצה להתאמץ יותר כי אין לו ברירה. אם נגיד אתה אומר לו "תראה אנחנו צריכים ככה וככה והמחלקה שלך אחראית על זה אז המחלקה שלך צריכה ככה וככה" ואז אתה כאילו גם אומר לו שכאילו יש לו אחריות, אתה גם מגדיל אותו וגם אומר לו שצריך משהו כדי למלא את האחריות כי אם לא זה ידפוק את מה שאנחנו צריכים אז לא תוכל לתת לו את מה שהוא צריך.

אם אני הייתי אתה הייתי מתחיל "באני מעריך את זה ש 1,2,3,4,5, אני שמח שהמחלקה שלך מטפלת ב 1,2,3,4,5 ובגלל שהמחלקה שלך אחראית על זה וזה, לכן אני רוצה לעדכן אותך שתדע שמעכשיו אנחנו צריכים ככה וככה וזה יהיה במסגרת האחריות של המחלקה שלך". כמשהו שהוא חלק מהעניין. ועוד דבר אל תגיד "הוא עזב ולכן אתה צריך" תגיד "אנחנו צריכים שככה וככה", אל תדחוף את "ההוא עזב". למה? כי אם אתה אומר "הוא עזב עכשיו אנחנו צריכים שאתה" ישר קופץ לו בראש "למה שאני אעשה עבודה של שניים". זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך.

זה שהוא לא ידע זה בסדר, אבל אתה לא צריך להגיד את זה. הוא ידע הרבה דברים אבל אתה אל תדחוף "הוא עזב ולכן אתה". "מה הוא עזב ולכן אני, מה את המשכורת שהוא עזב אתה גם נותן לי? לא נכון, אז למה שאני אעשה את העבודה שלו". "המחלקה שלך צריכה 1,2,3". לדוגמא, נגיד אתה אומר לו "הוא עזב ואתה צריך לעשות את העבודה" הוא מרגיש ניצול.

ש: לא אני לא אגיד לו בצורה הזאת.

אליעד: לא אני רק נותן דוגמא בדברים קטנים שאתה מבין, לעזור בהם.

ש: אבל בכל זאת נניח שהוא לא יודע שהוא עזב, שהוא עוזב.

אליעד: זה לא מעניין, אתה איכשהו צריך לגרום לו להבין מה הוא חושב שהוא חייב. הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, נכון? הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, אמת? זה התפקיד שלו בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות.

ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה.

אליעד: הוא לא עושה את זה, הוא לא בחבר'ה יותר. מה זה? זה תפקיד שלא קשור בשום צורה למחלקה?

ש: את מה שהוא עשה?

אליעד: כן את המחלקה שלו, לא קשור בשום צורה? אני אגיד לך עוד טריק. למה הוא עזב? העזיבו אותו? לא יודע למה?

ש: זאת אחת הסיבות שאני שואל את עצמי, לא יודע את המשוואה הזאת.

אליעד: לא משנה, אתה לא יודע למה. יפה, אתה עושה את זה אחרת, אתה בכלל עוד ראורגניזציה בארגון והוא בכלל צריך להגיד תודה שהוא נשאר. תגיד "אנחנו עכשיו עושים שינויים אירגוניים בחברה ואנחנו פה שוברים את החוליות החלשות, והחוליות החלשות אנחנו שולחים אותם לדרכם, המשך שיהיה להם הצלחה בחיפוש העצמי שלהם.

ש: אולי הוא ידבר...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ טיפולי, טיפול רגשי, מנטור, יועץ פילוסופי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי ועסקי, מטפל אישי, משא ומתן בעבודה, אימון עסקי, אליעד כהן, ניהול, חשיבה חיובית, לשכנע, לשכנע עובד, הסוד ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI