דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM טלמרקטינג – לא רק למותגים
טלמרקטינג – לא רק למותגים
יוסי יהודאין 16/11/13 |  צפיות: 13014

כל בעל עסק מכיר את זה. כדי לקום על הרגליים ולהצליח, לא מספיק שהמוצר יהיה טוב, מישהו גם צריך לרכוש אותו ולרצות אותו. בשביל זה צריך לפרסם ולשווק אותו. נדמה שבדיוק בשביל זה הומצא תחום השיווק אשר נקרא טלמרקטינג. בבסיסו, הרעיון הוא פשוט מאד. מקימים מעין חדר בקרה, CALL CENTER ובו ממקמים מספר מסויים של מוקדנים. כל אחד מהם מקבל רשימת מספרי טלפון אשר נבחרו או באופן אקראי או ממאגרי המידע של החברה ומבצעים שיווק טלפוני. זה כל הסיפור.

בשנים האחרונות שיווק ישיר באמצעות הטלפון (טלמרקטינג) הפך לשיטה הנפוצה והמוכרת ביותר לשיווק ופרסום הקיימת בשוק. שימוש בשיטת ה טלמרקטינג, הפכה למקובלת ומצליחה מאד בעיקר בשל המהירות והנוחות שבאופן השיווק הזה וביכולת להגיע למספר רב למדי של אנשים בזמן יחסית קצר. הרי כל שצריך הוא חדר שישמש בתור CENTER CALL שבו יושבים הטלפנים, רשימת טלפונים, וזהו. אנחנו בעיניינים.

מעולה לפרסום

שיטת ה טלמרקטינג אמנם החלה את דרכה בארצות הברית שנחשבת פעמים רבות גם למקום הולדתה של שיטת המסחר המודרנית וההמונית; עשתה גם עלייה לישראל ובמהרה הפכה לחביבת המפרסמים והמשווקים למיניהם. חברות מסחריות רבות לא מוציאות מותגים חדשים לשוק לפני שאלו עוברים בדיקת סקר שוק באמצעות שיטת השיווק הישיר ה טלמרקטינג.

השיטה הפכה עד כדי כך מבוקשת שכיום ניתן למצוא חברות מסחריות רבות אשר מפעילות מחלקות טלמרקטינג בעצמן מבלי להיעזר בשירותיהן של חברות טלמרקטינג עצמאיות הפועלות בשוק. ואם לא די בכך שהשיטה הפכה למקובלת למדי בעולם המסחר, הרי שגם התחום הפוליטי מרבה להיעזר ב טלמרקטינג. החל מפרסום מועמדים וכלה בסקרי דעת קהל תקשורתיים כאלו ואחרים אשר מאפשרים למעצבי דעת הקהל להחזיק את האצבע על הדופק הציבורי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי יהודאין


 


מאמרים נוספים מאת יוסי יהודאין
 
טלמרקטינג – לא רק למותגים
16/11/13 | CRM
טלמרקטינג – לא רק למותגים, אכן טלמרקטינג הוא אמצעי שיווק יעל ולא יקר המאפשר להגדיל את המכירות של העסק ובמהירות. טלמרקטינג זה מקצוע, זה לא רק חדר מלא מחשבים וטלפונים ומוקדנים, זה הרבה יותר מזה. הינה מאמר קצר שיעזור לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI