דף הבית עסקים ניהול מדריך לגבי אלמנט הזמן במהלך של ניהול תיקי השקעות
מדריך לגבי אלמנט הזמן במהלך של ניהול תיקי השקעות
אבי 09/12/13 |  צפיות: 3311

זמן הוא דבר מכריע מאוד בכל הקשור להשקעות כספיות. בלא מעט מקרים אנו יכולים לראות עד כמה עסקה מסוימת הייתה שווה הרבה בנקודת זמן מסוימת, ואילו לאחר מספר חודשים או ימים היא כזו שכדאי מאוד לא לבצע אותה. לכן מידע לגבי אלמנט הזמן בקשר לתיקי השקעות שונים הוא בעל ערך רב.

לתזמון יש משמעות אדירה בהשקעות רציניות

מילת המפתח בלא מעט עסקאות והשקעות היא תזמון. חברה שמציעה שירותי ניהול תיקי השקעות יודעת כי חלק מההכשרה של עובדיה צריך לבוא לידי ביטוי בזיהוי נקודת הזמן הנכונה לכניסה להשקעה מסוימת. חשוב להבין שלא מדובר רק על שיטות של מסחר יומי שבו לכל שנייה או דקה יש משמעות רבה, אלא גם להשקעות לטווח ארוך שמראות באיזה חודש כדאי לרכוש מניה כלשהי כדי שהלקוח ייהנה מדיווידנד או מתי כדאי לעצור ולצאת עם רווחים מספקים בטרם יתחילו ירידות צפויות.

הערנות של מנהל התיק חייבת להיות גבוהה

עם כל הכבוד לידע רב שמספק לכל מנהל השקעות בסיס מצוין לניהול תיקים שונים, הרי שאת הידע הזה עליו לשכלל כדי שיוכל להגיב במהרה לכל מצב בשוק. כך, יחד עם ערנות רבה לגבי מצבו של כל תיק הוא יכול לשנות אפיקי השקעה ולהחליט כי זה הזמן לעבור לתחום הסחורות במקום האופציות השקליות למשל. אין לוותר על ערנות גבוהה של מנהל מוכשר, מאחר והיא מעלה את הסיכוי לניהול מרשים יותר של כל תיק.

זיהוי תמורות חשובות שמתייחסות לכל תיק

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד העולם שלנו מציג משברים לא קטנים ביבשות שונות. לכן חשוב מאוד לראות כיצד במהלך של ניהול תיקי השקעות יכול מנהל מוכשר לזהות תמורות שונות כדי למנוע נזקים כספיים לתיקי הלקוחות שלו. זיהוי תמורות גם יאפשר שיפור השקעות בתחומים שונים והגדלת הסיכוי לצבירת רווח מרשים בתוך פרק זמן קצר יחסית.

צריך לדעת מתי להחליט על יציאה מפוזיציה

מאחר ואנו מדברים על עולם ההשקעות, הרי שאף אחד לא יכול להתחייב לנו לגבי רווחים. אך חשוב להבין, כי ניהול איכותי הוא זה שלא רק ברגע של הפסדים מסוימים מדגיש עד כמה כדאי לצאת מהשקעה מסוימת אלא שגם כשמדובר ברווחים חשוב מאוד להחליט היכן הרף העליון ומתי כדאי לממש את הרווחים כדי שלא להסתכן בצמצומם או בהפסד שלהם.

הקצב של עולם ההשקעות הופך להיות מהיר יותר

כולנו שומעים דיווחים שונים או רואים כתבות כלכליות בטלוויזיה, כך שזה לא חדש לנו שאנו חיים בעולם 'מהיר ועצבני' הרבה יותר מבעבר, אם אפשר להגדיר זאת בצורה מעט ציורית. לכן ניהול תיקי השקעות צריך להתאים את עצמו לקצב הכלכלה של העולם ולכך שיש להגיב מהר על כל תמורה או שינוי.

שילוב בין ניסיון לידע רב משפר את היכולת להשקיע בכל רגע נתון

ידע רב הוא בעל חשיבות רבה, אך רק כשמצטרף אל הידע הזה גם ניסיון מרשים בסוגי השקעות שונים, קל יותר ללקוח לבטוח במי שמנהל עבורו את תיק ההשקעות.

 

זמן הוא לא רק כסף כשמדובר בעסקים, אלא שאלמנט הזמן הוא קריטי לביצוע השקעות רבות ומגוונות, והוא יכול להכריע רבות לגבי סיכויי ההצלחה של כל השקעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI