דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מה לומדים כדי להיות מנעולן
מה לומדים כדי להיות מנעולן
קובי לוי 16/12/13 |  צפיות: 3755

מנעולן הוא אחד המקצועות החופשיים המבוקשים מכיוון שבסיום הלימודים ניתן לעבוד בתור עצמאי ולספק מגוון רחב של שירותים. סיבה נוספת לפופולאריות של תחום לימודים זה נובעת מכך שהלימודים אינם ארוכים ובסיומם בוגרים שעמדו בכל דרישות הקורס מקבלים תעודה מקצועית עימה ניתן להתחיל לעבוד מייד. בנוסף לכך, מדובר על מקצוע שמבוקש תמיד ובכל מקום, בלי קשר למקום המגורים של המנעולן וההכנסה הקבועה מובטחת לכל המנעולנים שסיימו את הלימודים המקצועיים והם בעלי אישור מיוחד מטעם משטרת ישראל. אם כן, היכן ניתן ללמוד מקצוע זה, מהם תנאי הקבלה, כמה זמן עורכים הלימודים ומהם נושאי הלימוד בקורס מנעולן, על כך נספר לכם במאמר שלפניכם.

מוסדות לימוד

על מנת להירשם לקורס מנעולן, עליכם לפנות לאחד מבתי הספר המקצועיים שפועלים בפריסה הארצית. על מנת להתקבל ללימודים אלו, נדרש רק רקע טכני ולא יותר מזה, לכן כל מי שמעוניין להיות מנעולן, יכול בקלות לרכוש את המקצוע המבוקש הזה. את הקורס ניתן ללמוד במסגרת לימודי ערב או במסגרת לימודי בוקר מה שמאפשר לשלב את הלימודים עם העבודה. משך הקורס הוא בין 12 ל-20 מפגשים, תלוי בסוג המסגרת שנבחרה. בסיום הלימודים בוגרים מקבלים תעודת מנעולן מקצועי LSM  ויכולים להגיש בקשה לקבלת היתר מקצועי גם ממשטרת ישראל.

נושאי לימוד

על מנת להפוך למנעולן מקצועי, נדרש ידע מעשי עם דגש על מערכות נעילה. במסגרת לימודים אלו, מנעולנים לעתיד לומדים כיצד להתקין את המערכות וכיצד לתחזק אותן, כיצד למנוע ליקויי התקנה וכיצד לבצע פריצה בהתאם לדרישות הבטיחות. לשם כך, קורס מנעולנים כולל נושאים כמו סוגי מנעולים וצילינדרים, מנעולי קודים ועבודה עם מכשור מיוחד המיועד לזיהוי הקוד, גלמי מפתחות וזיהוי של מיני גלמים. בנוסף, נלמדים בקורס גם שיטות שכפול של כל סוגי המפתחות, גם אלו  המגיעים עם קוד וכמו כן נלמד גם תהליך קידוד השלטים. מנעולן לעתיד לומד גם את יסודות החוק, על מנת להכיר את הדגשים של מה מותר ומה אסור, את אמצעי ההגנה  ואת הדרישות שמציבות חברות הביטוח. בנוסף, סטודנטים נחשפים גם להיבט המשפטי של עבודת המנעולן לשם כך הם עוברים תרגול מעשי על מנת להתנסות באופן מעשי בכל החומר התיאורטי שנלמד בקורס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי לוי


 


מאמרים נוספים מאת קובי לוי
 
ניקיון חדרי שינה ע"י חברת ניקיון
26/10/15 | ריהוט
חברות ניקיון מקצועיות מספקות שירות של ניקיון בתים וניקיון דירות, כאשר חלק עיקרי בתהליך הניקיון כולל ניקיון חדרי השינה. חדר השינה צריך להיות נקי במיוחד, וזאת לאור העובדה שאנו מבלים בו לא מעט שעות במהלך היום, וכמובן את כל שעות שנת הלילה. הצטברות של לכלוך ואבק בחדר השינה יכולה ממש לגרום לנזק בריאותי, ולכן מומלץ מאוד לבצע ניקיון חדרי שינה ע"י חברת ניקיון מקצועית.

איטום גגות – הקדמת תרופה למכה
09/06/15 | שיפוצים
אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם לפני כניסה לבית או בשיפוץ בית קיים הוא איטום איכותי של הגג. בחירת חומר האיטום תלויה בחומר שממנו עשוי הגג. חברה מקצועית משתמשת רק בחומרים בעלי תו תקן איכות מחמיר ומחייב. כל בדק בית מחייב גם בדק גגו. אם וכאשר מנוי וגמור אתכם - לחשוב לבצע חידוש איטום אל על סף תחילת הגשמים כדי שהגשם לא יזיק לשכבת האיטום. די בחריץ קטן או בסדק דק על מנת לאפשר למים לחדור מבעד לאיטום, לכן נדרשת עבודה יסודית וקפדנית של אנשי מקצוע מנוסים בכל סוגי האיטום.

סכיני גילוח לעור חלק ועדין מתמיד
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

קידום ממומן – שולטים על מספר ההקלקות
אתר נחשב לאפקטיבי ברגע שיש בו תנועה של גולשים. כדי שתיווצר תנועה כזו יש לקדם אותו ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש, בעיקר בגוגל. האתר לא יהיה פלטפורמה שיווקית אפקטיבית אם תהיה בו תנועה דלילה של גולשים ומכאן הצורך בקידום. הדרכים הנפוצות ביותר לקידום אתרים הן קידום אורגני וקידום ממומן.

מי נחשב למנעולן מקצועי ומתי באמת לא תוכלו להסתדר ללא שירותיו
מנעולן הוא בעל מקצוע שמוסמך מטעם משטרת ישראל לטפל בכל מה שקשור למנעולים וזה כולל שכפול מפתחות, החלפת צילינדרים, פריצת מנעולים שבורים וטיפול בכספות.

דלתות מעוצבות לעסקים – עיצוב נכון לתדמית נכונה
לא תהיה לכם עוד הזדמנות ליצור רושם ראשוני חיובי על הלקוחות והספקים המגיעים אל בית העסק. עיצוב המקום מהווה חלק בלתי נפרד מתדמיתו, בהתאם לכך, יש לבחון היטב את כל הפרטים הקטנים ולתת התייחסות מתאימה גם לבחירת דלת הכניסה.

העלאת ערך הנכס עם דלתות כניסה מעוצבות
27/05/14 | נדל"ן
ענף הדלתות התעורר לעידן חדש, אם בעבר לא נהוג היה ליחס כל חשיבות לדלת הכניסה או דלתות הפנים של הבית, כיום כבר אפשר למצוא מבחר גדול של דלתות כניסה מעוצבות.

מה לומדים כדי להיות מנעולן
במאמר זה נלמד מה נידרש ממנעולן ללמוד על מנת להיות מנעולן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI