דף הבית אימון אישי NLP NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לש
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לש
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 4040
NLP, ליצורמוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איךעובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איךלשכנע?

פרדוקס בין מהלמה?

ש: בין האמירהשאם יהיה לי כסף ובין אני אוכל לקנות כל מה שאני רוצה.

אליעד: תראהנגיד בן אדם אומר "אם יהיה לי כסף אוכל לקנות את כל מה שאני רוצה" ויש באתר וידאושנקרא "כסף קונה פחד וחרדה" או משהו כזה או הדבר היחיד שהכסף לא יכול לקנות לך זהלהיפטר מהפחד שלא יהיה לך כסף, אוקי נכון אם יהיה לך כסף תוכל לקנות את כל מה שאתהרוצה, מה אתה רוצה? לא לפחד יותר אחד מהדברים, אתה יכול באמצעות כסף לקנות אתהאופציה לא לפחד? אין אפשרות. אתה הבנת?

אני מסכיםנכון הכי חשוב בחיים שיהיה את כל מה שאתה רוצה כסף יקדם אותך לזה שיהיה את כל מהשאתה רוצה אבל בא נקצין נתייג כל מה שאתה רוצה. תקשיב בפורמלי תקשיבו משהו פשוט כלדבר יחסי כשאתה שם אותו ליד דבר מוחלט הדבר היחסי מושמד לא משנה מה שמת שמה אם אתהעושה לו ביחס למוחלט איבד את משמעותו. שים כסף, כסף מנסה להשיג מטרה שקוראים לה"אושר" אם את המילה "אושר" אתה הופך "לאושר מוחלט" הכסף איבד את המשמעות. שיםזוגיות, זוגיות מנסה להשיג לך אהבה אם במקום אהבה תשים "אהבה מוחלטת" אין זוגיות.שים רווקות, רווקות מנסה להשיג לך חופש אם תשים את המילה "מוחלט" ליד "חופש" איןמשמעות יותר לרווקות.

לא משנה מה אםאתה לוקח דבר לוקח את המטרה שלו וליד המטרה אתה שם את המילה "בשלמות, במאה אחוז,במוחלט" הדבר שרצית להשיג הדרך איבדה את משמעותה. אם אתה רוצה לנסוע יותר מהר שיםיותר גז אבל אם אתה רוצה לנסוע במהירות אינסופית אתה יכול לעצור כי אתה אף פעם לאיכול לנסוע במהירות אינסופית. ככל שאתה יותר מזדהה עם רצון להשגת משהו מוחלט ככה ישפחות משמעות לדברים יחסיים, מה זה אומר? זה אומר גם את ההפך שלו זה אומר שאם אתהרוצה לגרום למישהו לרצות משהו יחסי אתה צריך לשים לב שהוא לא רוצה להשיג מטרהמוחלטת עם הדבר היחסי הזה.

אם נגידלדוגמא אתה רוצה נגיד לגרום, נגיד שיש מערכת יחסים, נגיד אשתך רבה איתך נניח ונגידהיא רוצה לפרק את המערכת יחסים, למה? כי היא אומרת "תראה זוגיות אמורה להביא אהבהמוחלטת, אין אהבה מוחלטת בשביל מה זוגיות" אז מה שעושים זה בראש שלה מורידים אתהמילה "מוחלט" עם ההקשר של זוגיות, זוגיות לא באהבה מוחלטת אמורה להביא אהבה באופןיחסי יש תמיד אהבה. זאת אומרת שאם אתה רואה מישהו שהוא נחלש ברצון שלו להשיג מטרהיחסית תבדוק למה הוא נחלש ברצון שלו להשיג מטרה יחסית כי הוא רוצה משהו מוחלט וככלשאתה רוצה יותר מוחלט ככה פחות יש לך משמעות ליחסי.

לכן תגיד לו"תקשיב מוחלט בכל מקרה נשיג" עכשיו ברגע שהוא לא רוצה את המוחלט הוא יכול יותרלרצות את היחסי. עכשיו מה ההפך של זה? בואו נביא את ההפך, יש הפך לא הפך השלמהתסתכלו תראו, ככל שבן אדם פחות רוצה את המוחלט ככה הוא פחות רוצה דברים יחסיים, כלמה שאני אומר כתוב בספרים כבר שנכתבו, מישהו זוכר, אתה זוכר איפה זה כתוב, איפה זהכתוב?

ש:בהתחלה.

אליעד: נכוןבהתחלה, עכשיו תסתכלו ככל שאם בן אדם לא ירצה להשיג מטרה מוחלטת גם אז לא יהיה לוחשק להשיג שום מטרה יחסית כי אם אתה לא רוצה להשיג את האושר המוחלט, בא נגיד זוגיותאם אתה לא רוצה אהבה מוחלטת בלב שלם אתה לא רוצה אהבה מוחלטת זה אומר שבלב שלם טובלך מכך שאין אהבה מוחלטת אז בשביל מה אתה צריך להשיג זוגיות. לא, אתה רוצה אהבהמוחלטת ואתה אומר" אני אשיג אותה באמצעות משהו יחסי" אבל אל תרצה להשיג את המחלטבאמת כי אם תרצה אותו באמת היחסי אין לזה משמעות. אתה מבין את הרעיון כל פעם שישמישהו שמשיג, תסתכלו עוד פעם כל פעולה היא נועדה לשרת מטרה אם אתה רוצה לגרום לבןאדם להפסיק לעשות את הפעולה תבדוק, תגרום לו להזדהות יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיגככל שהוא יזדהה יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיג ככה זה מקטין את הסיכוי.

עכשיו עוד פעםברמה מסוימת הוא יעשה יותר אבל אם אתה תמשוך את המטרה שהוא רוצה להשיג לאזור המוחלטהוא מפסיק לעשות את הפעולה כי אין לזה משמעות יותר. לדוגמא אתה עושה מצוות כדילהתקרב לאלוהים ברבי נחמן אתה עושה מצוות כדי להתקרב לאלוהים, אלוהים יגיד לך "לאכדי להתקרב לאלוהים כדי להיות אלוהים" אז אין משמעות למצוות, אתה עושה מצוות כדילהרגיש שהכל מאלוהים אז אין משמעות למצוות לדוגמא.

על ידי שאתהלוקח את הדבר ומקצין אותו הוא מאבד את המשמעות היחסית שלו אבל גם להפך, מה ההפך שאםאתה רואה מישהו שיותר מדי טוב לו זה גם גורם לו שהוא לא ירצה לעשות פעולות כי אםטוב לך גם לא מספיק כי אם הוא לא יזדהה עם המטרה הוא גם לא יעשה, אם הוא יגיד "לא,טוב לי כבר אז בשביל מה לעשות" לכן אתה צריך שהוא ירצה יותר. כדי לעשות פעולה אתהצריך לרצות להשיג את המטרה שלך אבל לא יותר מדי שזאת בעצם הנוסחה הקלאסית ללהיותאומלל, לרצות משהו ולוודא שלא תשיג אותו לכן הבן אדם אומלל כי הוא גם רוצה וגםמעדיף לא לרצות את זה יותר מדי כי אתה ממשיך לעשות.

ש: כן אז אםמצד שני הוא לא יכול להרוויח את ההנאה אם הוא כל הזמן יהיה במוחלט.

אליעד: אבל אםהוא במוחלט הוא לא צריך את ההנאה.

ש: נכון אבלהוא יחווה את ההנאה גם.

אליעד: אבלהוא לא צריך לחוות את ההנאה.

ש: בסדר אזשיישאר במוחלט אז זאת שאלה שנשאלת.

אליעד: לאמשנה, באתי להגיד שזה הכל משחק אתה לוקח את בן אדם לוקח את המטרה שלו, אומר לו"נכון המטרה שלך היא הכי חשובה בעולם אין עוד מלבדה, אין אפשרות לחיות אם אתה לאמשיג אותה" הקצנת ואז אין לו רצון להשיג את המטרה.

ש: אתה רואהאת הפנים שלו, אתה רואה לאן הפנים שלו מועדות.

אליעד: ודוחףאותו יותר פנימה.

ש: ואז"פנטסטי איזה יופי".

אליעד: אבל לאיותר מדי כי אז הוא לא יצא.

ש: לא יותרמדי ברור.

אליעד: בסדרלא משנה, השאלה מה רוצים אבל אותה שיטה גם הפוך, זאת אומרת שלפעמים בן אדם לא משיגמטרה כי הוא רוצה להשיג משהו מוחלט. לדוגמא נגיד בן אדם שלא אוכל אוכל בריא הוא לאאוכל אוכל בריא מסוים כי זה לא טעים לו, מה זה אומר שהוא בעצם חושב שהאכילה אמורהלספק לו הנאה מושלמת ומרוב שהוא חושב שאכילה אמורה לספק הנאה מושלמת אז הוא לא אוכלאוכל מסוים שאתה רוצה שיאכל אותו כי זה לא נותן לו הנאה מושלמת, אז מה עושים?מבינים, למה הוא לא רוצה לאכול? כי הוא מחפש הנאה מושלמת ומאחר שזה לא מספיק טעיםלו אז הוא לא אוכל את זה, אז מה עושים? מסבירים לו "תקשיב, אכילה היא לא כדי להשיגאיזה הנאה מושלמת לאכילה יש חסרונות ועושים אותה כדי להשיג מטרה יחסית, בשביל מטרהיחסית אפשר לאכול את האוכל למרות שהוא לא טעים".

זאת אומרת אםאתה תדחוף אותו למוחלט אז הוא לא ירצה לאכול, אז אתה אומר לו "לא, זה לא מוחלטלאכול זה רק יחסי זה לא מוחלט, אוכלים בשביל תועלת יחסית כזו או אחרת", "אה באמת אזמה אפשר לאכול את זה למרות שיש חסרונות?", "כן עכשיו אפשר לאכול את זה למרות שישחסרונות". הבנת?

ש: קצת מתבלבלבעניין הזה.

אליעד: השאלהמה אתה רוצה לשמר, אתה רוצה לשמר את היחסי או רוצה להרוג את היחסי, אתה רוצה להרוגאת היחסי שים לידו מוחלט, אתה רוצה להחיות את היחסי תנמיך את המוחלט אבל לא יותרמדי כי אם תנמיך את המוחלט יותר מדי כבר גם לא תהיה משמעות ליחסי, כי היחסי מטרתולהשיג לך מטרה מוחלטת. היחסי קיים רק כדי להשיג מטרה מוחלטת באופן יחסי, זאת אומרתשאם לא תרצה להשיג שום מטרה אבסולוטית ובלב שלם לא תרצה אותה בשביל מה להשיג מטרותבכלל, אם בלב שלם לא תרצה אושר מוחלט זה אומר שאתה בלב שלם מוכן לקבל את זה שיש גםרע ואם אתה בלב שלם מוכן לקבל את זה שיש גם רע אז ממילא כבר טוב לך עם זה שיש רעואז גם לא תעשה שום פעולה.

לכן אתה גםצריך לרצות את המוחלט וגם לא לרצות אותו יותר מדי ואז אתה נשאר על היחסי. אם אתהרוצה לחזק מישהו ביחסי תבדוק שהוא רוצה את המוחלט ולא יותר מדי, אם אתה רוצה שהואלא ירצה את היחסי תדחוף אותו ליותר מוחלט או פחות מהזה. למי שמבין את זה החיים שלויותר? מה שאת רוצה תשלימי.

ש: יש פתגם אופילוסופיה שאומרת "השלמות זה השתלמות".

אליעד: מישהואמר את זה על השלמות?

ש: לא, סתםאני אומר.

אליעד: מה זההשתלמות בכלל?

ש: לא, כאילוהשתלמות זה כמו שאתה משתלם כל הזמן מתקדם.

אליעד: אזאיזה שלמות יש בזה?

ש: כאילוהשלמות שמדברים עליה.

אליעד: תגדירשלמות.

ש: זה כל הזמןגורם להרגיש שמתפתח ומתפתח.

אליעד: אנישמח אבל אתה בכל מקרה, בכל מקרה בן אדם כל הזמן מתפתח אז הוא כל הזמן בשלמות.

ש: אולי הואכל הזמן מתפתח אז זה יחסית מלחיץ אותו.

אליעד: לא אניאמרתי יותר מזה הוא...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי לחיים,מאמן עסקי, טיפול רגשי, אימון אישי

הכנס לאתרותהנה מעוד הכוונה אישית, מאמן עסקי,ליצור מוטיבציה, מאמן עסקי, למכור, שכנוע, מאמן אימון אישי, מטרה מוחלטת, יצירתמוטיבציה, NLP ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI