דף הבית עסקים שיווק ופרסום עיצוב לוגו
עיצוב לוגו
שי אלפסי 05/01/14 |  צפיות: 2600

·
ל עיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג מפני שהלוגו הוא זה שיקבל את פני הלקוחות ויצירת התדמית שלו על החברה תיווצר עוד לפני שפגש אתכם. עיצוב לוגו נעשה לרוב במטרה להביא לידיי ביטוי קונספט, רעיון באמצעות אלמנט גרפי כך שערכי המותג אותם תרצה לשדר יהיו זהים לערכי המותג שעלו מנקודת המבט של המתבונן.

מהו לוגו אז נסביר בקצרה, לוגו הוא סמל המייצג את החברה, ארגון או מוצר ומטרתו היא להעביר את תמצית ערכי החברה באמצעות אלמנט גרפי כך שרוב קהל היעד יזדהה עם אלו.

הצלחת עיצוב לוגו היא זיהוי מוחלט של הלקוח,המתבונן עם המותג אשר יבטא את הרעיון באופן בהיר, מיידי, מובן וזכיר. לוגו מורכב בדרך כלל מאיור/סמל ,טקסט או שילוב של שניהם ויכול לשרת את המטרה באותה המידה.לוגו המעוצב נכון יצור תדמית עסקית אמינה, מרשימה ומכובדת אשר תקל על החברה את הליך השיווק והמכירות ללקוח, התדמית הזו תגרום לאותו הלקוח להעדיף אותך על פני המתחרים שלך

בעיניי צוות הסטודיו לוגו הוא נקודת המפגש המדויקת בין השכל לרגש לכן, לפני שמתחילים חשוב לאסוף כמה שיותר מידע על סביבת העסק, חיצונית ופנימית, יעדים ומתחרים, איומים והזדמנויות, חוזקות וחולשות.מידע רב רק יועיל ויחדד את הרעיון, המידע גם יקל עליכם ועל המעצב בהתנהלות ובבחירת הזהות הנכונה וכך גם יגדלו סיכויי הצלחת עיצוב לוגו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי אלפסי


 


מאמרים נוספים מאת שי אלפסי
 
עיצוב לוגו
מהו לוגו ולמה חשוב שיהיה לוגו ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI