דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים פרופיל בלגי מאלומיניום
פרופיל בלגי מאלומיניום
רילגייט 21/01/14 |  צפיות: 2597

במאמר זה נספק לכם את כי המידע הנדרש אודות פרופיל בלגי מאלומיניום. פרופיל בלגי מאלומיניום הוא מוצר המותקן בין הסלון לחצר האחורית של משקי בית פרטיים. פרופיל בלגי מאלומיניום ועיצוב פרגולות בגינה משביח הן את המראה של הבית, הן מייפה את החצר, והן גורם לכם ליהנות מהנוף שלה גם אם אינכם נמצאים בה: מבעד לזכוכית ניתן לראות הכל. פרופיל בלגי מומלץ הוא פרופיל בלגי מאלומיניום בשל עמידותו בפני חלודה ועלות הייצור הזולה שלו באופן יחסי, מה שמוזיל מחירים גם עבור הצרכנים הפרטיים. במאמר שלפניכם נסקור עבורכם את כל המידע הדרוש על פרופיל בלגי מאלומיניום: המראה החיצוני שלו, הרכב השלדה, והרכב הציפוי:

המראה החיצוני של פרופיל בלגי מאלומיניום

פרופיל בלגי מאלומיניום מכיל עירוב של אלומיניום וזכוכית אשר יוצר מרובעים מחומרים אלו. מראה זה משלב בחובו צבע כהה עם השקוף של הזכוכית מה שיוצר מראה מיוחד עבור הסלון שלכם. אין כמו פרופיל בלגי מאלומיניום על מנת להשביח את הסלון בבית הפרטי ולגרום לו להיראות יקר משמעותית ביחס למצבו הנוכחי.

מבנה השילדה

השילדה מורכבת ממרובעי אלומיניום אשר אורכם ארוך ורוחבם צר ומתפרש על פני 2-4 ס"מ בלבד. הדבר יוצר רצועות של אלומיניום הפרוסות זו במקביל לזו וזו בניצב לזו. מערכת צירים זו יוצרת למעשה ריבועים המהווים חללים ריקים. חללים אלו יצופו, כפי שתראו בהמשך, בחומר עמיד, המעניק למוצר כמו פרויל בלגי מאלומיניום את המראה הייחודי לו, אשר מזכיר את המבנה של החלון הבלגי.

מבנה הציפוי

ציפוי פרופיל בלגי מאלומיניום מתבסס על זכוכית בעלת שכבה כפולה. זכוכית זו נחשבת לאטומה וחזקה והיא אוטמת את החללים שיצרו פסי האלומיניום עליהם פורט בפסקה הקודמת. פרופיל בלגי מאלומיניום גורם לסלון שלכם למראה חדש ונוצץ ומאפשר גם לחצר שלכם ליהנות ממראה מיוחד. בפסקה הבאה נציין דגשים אחרונים העוסקים ברכישה ובהובלת פרופיל בלגי מאלומיניום לבית שלכם.

דגשים צרכניים אודות פרופיל בלגי מאלומיניום

חשוב לדאוג לכך שצוות רייל גייט עבודות אלומיניום יבצע את ההתקנה של פרופיל בלגי מאלומיניום. העצה שלנו היא להחליף גם את הדלת שבין הסלון לחצר בדלת העשויה מאלומיניום וזכוכית על מנת ליצור המשכיות עם הפרופיל הבלגי. פרופיל בלגי ואלומיניום יחד עם דלת זכוכית עם אלומיניום הוא שילוב מנצח אשר הוכיח את עצמו פעמים רבות בתחום העיצוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רילגייט


 


מאמרים נוספים מאת רילגייט
 
פרופיל בלגי מאלומיניום
במאמר זה נספק לכם את כי המידע הנדרש אודות פרופיל בלגי מאלומיניום. פרופיל בלגי מאלומיניום הוא מוצר המותקן בין הסלון לחצר האחורית של משקי בית פרטיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI