דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר האם קיים מבחן דרכים עבור יונדאי ix35?
האם קיים מבחן דרכים עבור יונדאי ix35?
אבי 02/02/14 |  צפיות: 3191

מן הסתם, כאשר אנחנו עומדים לרכוש רכב בכסף כה רב, אנו מנסים להשיג את מרב הנתונים והמידע שניתן להשיג אודותיו. בתחום הרכב אפשר כמובן לקבל את כל הנתונים היבשים אודות הרכב לרבות ביצועי מנוע, רמות אבזור, סוגי הנעה, תוספות, נתוני גודל ובטיחות וכדומה. יחד עם זאת, חשוב לנו לקרוא גם חוות דעת של אנשי מקצוע, ואפילו של אנשים פרטיים שרכשו את הרכב ויכולים לתרום לנו מהניסיון שלהם.

מבחני דרכים וחוות דעת מקצועיות

בדיוק עבור מטרה זו, מבוצעים מבחני דרכים לכל רכב חדש המגיע לישראל. מבחני דרכים מבוצעים על ידי נהגים מקצועיים וביקורתיים המקבלים את הרכב לזמן מוגבל לצורך ביצוע מבחן הדרכים. נהגים אלה בודקים למעשה את כל המאפיינים של הרכב, החל מבדיקת המרכב, כל המערכות שמתחת למכסה המנוע, המרחב הפנימי, היכולות הטכנולוגיות וכמובן הפרטים היבשים אותם הם מקבלים מהיבואן עצמו. בהמשך לכך, מבצעים הנהגים נסיעות מבחן המעמידות את הרכב בכל המצבים שלהם הוא מיועד, ובמצבי קיצון, וזאת על מנת לבחון את חוויית הנהיגה ואת יכולת התמודדות הרכב עם מצבים אפשריים שונים.

יונדאי ix35 הנכנס כעת לשוק הישראלי, ומיועד להחליף את קודמו הטוסון של יונדאי, הוא אחד מרכבי ה SUV המרשימים שנראו בישראל ברמות המחירים שבהן הוא מוצע לציבור הרחב. המדובר על רכב שמצד אחד נבנה במטרה שברורה להעניק לנוסע חוויית נהיגה ונסיעה יוצאת דופן הדומה יותר לנסיעה ברכב מנהלים, ומצד שני לספק לרכב את כל היכולות הנדרשות על מנת להתמודד עם נסיעות ארוכות ומורכבות, ועם נסיעות שטח.

מבחני דרכים לכל דגמי יונדאי ix35 באינטרנט ובמגזיני רכב

יונדאי ix35 מגיע לישראל במגוון דגמים הנבדלים זה מזה בסוג המנוע ובביצועיו, ברמת האבזור הפנימי וכמובן ברמת המחיר. בעוד שהדגם המפואר ביותר, דיזל 2 ליטר מגיע לרמת מחיר של כ 193,000 שח, הרי שהיכולות שהוא מציג, לרבות הנעה ארבע על ארבע, פונות לפלח שוק מאוד מסויים של אנשים האוהבים לקחת את השטח שלהם ולהעמיד אותו במבחני קיצון בתנאי שטח. הדגם הבסיסי הנע בסביבות רמת המחיר של 150,000 שח לעומת זאת, מציע בדיוק את החוויה שביקשו בחברת יונדאי להעביר לנוסע, אפילו אם הרכב לא מיועד להיכנס לשטחים הקשים והמורכבים ביותר בישראל.

במידה ואתם מעוניינים לקרוא מבחני דרכים וחוות דעת מקצועיות אודות יונדאי ix35, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולערוך חיפוש סביב נושא זה, כמו גם להיכנס לאתרי אינטרנט של מגזיני רכב ולקרוא שלל חוות דעת וכתבות אודות הרכב. תוכלו גם לאתר תגובות ופוסטים של אנשים פרטיים אודות הרכב, ולקבל המלצה או דעה של אנשים פרטיים שכבר רכשו את האוטו והספיקו להכיר אותו ביום יום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI