דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז
השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז
אבי 23/02/14 |  צפיות: 3468

באופן כללי אם מבצעים השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז' נוכל לראות כי מדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין אשר לא באמת באות ליצור תחרות אחת מול השנייה אליה מול הדומות להן על כבישי ישראל והעולם.  היצרנית מיצובישי מוטורס מנסה לתת תשובה גם בתחום של מכוניות הסופר מיני, באמצעות דגם מיצובישי ספייס סטאר וכן לתת מענה למי שמעוניין ברכב משפחתי זול ועממי בדוגמת הדגם של מיצובישי אטראז' הנופלת בקטגוריית המשפחתית הקומפקטית. השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז' יכולה להראות לנו כי למעשה מדובר בשני דגמים איכותיים, אשר בהחלט נותנים מענה לקטגוריות שלהן.

הצרכים המודרניים

בעולם המתפתח של היום יש לנו צרכים אחרים, במיוחד על כבישי ישראל העמוסים ובעיקר בתוך הערים הגדולות. מתוך כך, דגמי סופר מיני הינם חביבים במיוחד על הנהג העירוני. הדגם של מיצובישי ספייס סטאר בהחלט מספק את כל הצרכים של הנהג העירוני, אשר יכול לעבור בקלות בכבישים וסמטאות צרות, לא צריך לחפש אחר מקום חנייה רכב ומסוגל להגיע במהירות ובקלות אל היעד, מבלי להוציא הרבה כסף על דלק. מן הצד השני, עומדות המשפחות עם הילדים המחפשות אחר פתרונות טובים וזולים לרכב משפחה מרווח, כאן, מיצובישי משיקה את מיצובישי אטראז' אשר נוצרה בדיוק לשם כך.

התאמה לקהל היעד

נראה כי מיצובישי מוטורס התאמצה במיוחד על מנת ליצור פנייה טובה בהחלט אל קהל היעד של שני סוגי הרכבים. השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז' מראה לנו כי שתיהן נותנות מענה גם מבחינת החיסכון בדלק, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת רמת הגימור ואפילו העיצוב. כל אחת, בתחומה, כמובן.

מחיר תחרותי

השוואת מיצובישי ספייס סטאר מול מיצובישי אטראז' וכן אל מול המתחרות שלהן בשוק המקומי בהחלט מלמדת דבר או שניים על הכיס של הצרכן הישראלי בפרט, וגם על הצרכן העולמי. אנחנו לא רוצים להוציא הרבה כסף על המכונית שלנו, האמת היא, שרובינו גם לא ממש יכולים. אם בכל זאת אנחנו מתעקשים על רכב חדש מהניילונים הרי שגם מיצובישי ספייס סטאר וגם מיצובישי אטראז' אטרקטיביות מאוד מבחינת המחיר. ההבדל בין שתיהן עומד על 30,000 שקלים, כאשר בתמורה לכך תזכו לאבזור נרחב יותר, עם מסך מולטימדיה, בלו-טות', כניסת USB, חיישני רוורס ועוד.

אם אתם מחפשים אחר רכב זול, כזה שיוכל לתת לכם את המירב בעבור התקציב העומד לרשותכם, הרי שגם

מיצובישי אטראז' וגם מיצובישי ספייס סטאר נותנות בדיוק את מה שהן מכוונות אליו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI