דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים ארבעה כללים לעיצוב אירועים מוצלח
ארבעה כללים לעיצוב אירועים מוצלח
דניאל דורמן 03/03/14 |  צפיות: 12984

אם אתם עומדים בפני אירוע משפחתי רחב היקף (כמו חתונה למשל), מגיע לכם מזל טוב. אתם וודאי נרגשים, ומקווים כי האירוע יצא מוצלח ככל האפשר. השקעתם בו הרבה כסף, מחשבה ומאמץ, ואתם מקווים כי כל המוזמנים ייהנו. הנה לפניכם חמש דרכים שיסייעו לכם בהשגת עיצוב אירועים שכולם עוד דברו עליו.

התאמת צבעים

התאמת צבעים מושלמת היא הסוד לאפקט ויזואלי מרשים בכל אירוע, והיא תורה שלמה בהקשר של עיצוב חופות או עיצוב אירועים באופן כללי. על כן, אם אתם עורכים אירוע בחיק הטבע, הקפידו על צבעים תואמים: חום, ירוק, כתום, כחול, צבעים בגווני אדמה ועוד. אירוע כמו חתונה באולם סגור או גן אירועים, מתאפיין בדרך כלל בשילוב צבעים בהירים, צבעי פסטל רכים, צבעי לבן, קרם או שמנת וכדומה.

קריטי בחתונה: עיצוב חופה

אלמנט של עיצוב חופות הוא אלמנט עיצובי חשוב מאוד בהקשר של עיצוב אירועים בכלל, ועיצוב חתונות בפרט. עוד מתקופת המקרא, מסמלת החופה את הברית בה באים ביחד שני בני הזוג. כל המוזמנים נאספים בסקרנות והתרגשות מסביב לחופה, ושם גם נערך טקס הקידושין. על כן, הקדישו מחשבה רבה לעניין עיצוב החופה. הסתכלו באתרים של מומחי עיצוב חופות כדי לקבל רעיונות לעיצוב החופה. התבוננו גם בתמונות וסרטי וידאו של חתונות של מכרים וחברים.

אקססוריז

אביזרים (אקססוריז), הם פריטים קטנים אך בעלי חשיבות רבה בכל הקשור לפרויקט של עיצוב אירועים. פרחים מסוגים שונים, בלונים בצבעים ובגדלים שונים, בדים טבעיים וסינטטיים בגוונים שונים התלויים מהתקרה, אגרטלים וחפצי נוי, כלי אוכל וסכו"ם ייחודיים, מגנטים מעוצבים - כל אלו הם אקססוריז שיכולים להפוך כל אירוע למיוחד במינו. תוכלו לחסוך כסף רב, אם תרכשו אותם ישירות מחנויות המפעל או מהקמעונאים. את פרטיהם של אלה, ניתן למצוא בחיפוש בגוגל.

הקפדה על הפרטים הקטנים

עיצוב אירועים איכותי בכלל, כמו גם עיצוב חופות, שם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים. אז בין אם אתם מעצבים לבד את האירוע שלכם או שוכרים חברה לשם כך, דאגו לתשומת לב מקסימלית לכל פרט קטן: סידור השולחנות וכלי האוכל, מדים נקיים של צוות המלצרים, ניקיון כללי של המקום, מיקומם של כלי האוכל על השולחן, וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל דורמן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל דורמן
 
האם אפשר למצוא בתי מלון באילת במחיר זול?
14/08/14 | בתי מלון
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה על העיר אילת ובתי המלון באזור. ובנוסף ניתן כמה טיפים לגבי מציאה של מלון זול באזור אילת.

כיצד לבחור הלוואה חוץ בנקאית?
05/08/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נסביר את ההבדל הבסיסי בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית, בנוסף ניתן קווים מנחים לבחירה של הלוואה משתלמת.

כל מה שרציתם לדעת על ניקיון חלונות מקצועי
במאמר הקרוב נעבור על כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ניקיון חלונות ובנוסף נסביר כיצד לבחור איש מקצוע בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
01/07/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נעבור על מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה מיידית.

נופש בים המלח
כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם לבקר ביום המלח.

מתי נידרש לבצע חיפוש פטנט וכיצד זה מתבצע?
ישראלים רבים חושבים על רעיון נהדר, שלדעתם מהווה פטנט. אבל לפני שניתן לרשום אותו, צריך לחפש קודם אם אין פטנט כזה, שכבר נרשם. לשם כך מתבצע הליך של חיפוש פטנט. המאמר שלפניכם יתאר את החשיבות של הליך כזה, וכיצד ניתן לבצע אותו.

כך תקנה בזול ג'קוזי או סאונה יבשה
לרבים מהישראלים יש בביתם ג'קוזי או סאונה יבשה, המשמשים להתרגעות ופינוק. מאחר ומדובר במוצרים שאינם זולים, הנה לפניכם מדריך שידריך אתכם כיצד לרכוש מוצרים אלו במחיר נמוך, ואפילו זול.

כך תמצאו פתרונות שינה זולים
19/05/14 | עיצוב
אם אתם מתכננים לעבור לדירה משלכם, או לדירה שכורה, אתם בוודאי מחפשים פתרונות שינה. ידוע כמובן כי ניתן לקנות מיטה ומזרן חדשים, אך אלו יקרים למדי. אילו פתרונות שינה זולים קיימים בשוק? במאמר זה נצביע על כמה מהם.

ככה תשיגו עיצוב גינות בזול
14/05/14 | גינון
אם אתם מחפשים לעצב את הגינה שלכם, ומוגבלים בתקציב, בוודאי תרצו להפחית עד כמה שניתן את תקציב עיצוב הגינה, ועדיין לקבל גינה מעוצבת היטב. המאמר שלפניכם יפרט כיצד תוכלו להשיג עיצוב גינות בזול יחסית, ועדיין להיות מרוצים מהתוצאות.

ארבע עצות שימושיות לאיתור מומחה השתלות שיניים
30/04/14 | רפואה
אם גם לכם עקרו שן אחת או יותר ואתם צריכים לבצע השתלות שיניים, אתם וודאי תוהים איך לבחור מומחה מתאים. אחרי הכל מדובר בעבודה הדורשת זהירות וערנות רבה,גם כדי לא לפגוע בעצבים הממוקמים מתחת לשן, וגם כדי שהשתלים יחזיקו מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך נאתר מומחה כזה? העצות הבאות סייעו לכם בכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI