דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב חדרי נוער
עיצוב חדרי נוער
5 נגרים 05/03/14 |  צפיות: 2678

עיצוב חדרי נוער, יכול להתבצע באמצעות הורים או על ידי מעצב מקצועי המתמחה בתחום של חדרי נוער מעוצבים. חשוב להבין את צרכיו של הנער המתבגר ולהתייעץ עמו לגבי עיצוב החדר ובחירת הריהוט. יש לשים דגש דווקא על האלמנטים הקטנים שיעשו הרבה הבדל בחדרי הנוער. חשוב לשים לב לנוחות של רהיטי חדרי הנוער, היות והמיטה חייבת להיות תומכת ואורתופדית על מנת שתסייע להתפתחות נכונה של הנער. רוב הנערים, מבלים את מרבית השעות בחדרם, הם מארחים חברים, שומעים מוסיקה, משחקים על המחשב ומכינים שיעורים. חשוב כי החדר יהיה מאורגן ונוח היות וזה חשוב לריכוז הילד כאשר הוא מכין שיעורים או מתכונן למבחנים.

פתרונות אחסון בחדרי נוער קונים

ידוע, כי רוב חדרי הילדים והנוער הם חדרים קטנים, פתרונות אחסון חשובים במצב זה, ולכן יש לבחור ריהוט של חדרי נוער שיהיו נוחים ויאחסנו הרבה פריטים.  חדרי נוער מעוצבים, הוא אינו פשוט ולכן הרבה משפחות נעזרות במעצב אשר יפתור להם את בעיות האחסון ויעצב את החדר כך שהנער יהיה מרוצה והחדר יהיה אף לטעמו. חדרי נוער, אמורים להכיל ריהוט, מחשב, מערכת שמע וטלוויזיה בעלת מסך דק שתהיה תלויה על מנת לא לתפוס מקום מיותר. חדרי הנוער צריכים להיות מעוצבים בסגנון שיהיה גם חדר שינה וגם סלון. תכנון ואף  חדרי נוער מעוצבים חייבים להיות בתכנון מדויק. ניתן להגיע לחנויות של רהיטי נוער, ולבקש מבעל החנות שיערוך עבורכם הדמיית מחשב, כיצד ייראה החדר של הנער המתבגר על מנת שיהיה לכם מושג כיצד לעצב אותו. חשוב לקחת את המידות של החדר על מנת לדעת לרכוש את גודל הריהוט כמו ארון, מיטה ושולחן כתיבה שתופסים מקום רב בחדרי הנוער.

לנצל כל פינה בחדרי הנוער

בדרך כלל, מעצבי פנים, יודעים כיצד לעצב נכון את חדרי הנוער והם יודעים לנצל כל פינה וחלל בחדרים אלה. על מנת שהחדר יהיה מעוצב בטוב טעם ובתבונה, כדאי בהרבה מקרים לשכור את שירותיו ש מעצב פנים המתמחה בעיצוב חדרי נוער על מנת שהחדר יהיה מאורגן ומעוצב בתבונה וטוב טעם.

מחפשים מידע נוסף בעיצוב חדרי נוער? בקרו בבלוג החדש של 5 נגרים תוכלו להתרשם ולקבל מבחר טיפים ורעיונות לעיצוב חדרי נוער ולהתעדכן בעיצובים מקוריים וחדשניים של מיטב המעצבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 5 נגרים

בלוג 5 נגרים החדש - http://www.5-nagarim.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת 5 נגרים
 
עיצוב חדרי נוער
עיצוב חדרי נוער, יכול להתבצע באמצעות הורים או על ידי מעצב מקצועי המתמחה בתחום של חדרי נוער מעוצבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI