דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה מיידית
הלוואה מיידית
אומן פיננסים 05/03/14 |  צפיות: 3217

מעוניינים לדעת הכל אודות הלוואה מיידית? במאמר זה נסקור בפניכם את כל שעליכם לדעת על הדרך לקבל מהר הלוואה של סכום כספי לו אתם זקוקים. המאמר יסקור כיצד ניתן לקבל הלוואה מיידית לכל מטרה, הלוואות מהירות בקליק באומן פיננסים, ולהגיע להסדרי ריביות נוחים מתמיד. המאמר יכלול את כל הסוגיות הנפוצות להן נדרשת הלוואה מיידית:

הלוואת סטודנטים

הלוואת סטודנטים נדרשת בכמה סיטואציות במסגרתן יש לשלם שכר דירה, שכר לימוד וחומרי לימוד בו זמנית. אם נוסיף לכך גם את הוצאות האש"ל (מזון, וחשבונות-דירה) הסכום אינו בהכרח נמצא בחשבון ה עו"ש של הסטודנט והוא יהיה זקוק להלוואה מיידית. הלוואת סטודנטים ניתנת בדרך כלל בריביות נמוכות בקרב כל הבנקים בארץ.

הלוואה לקניית רכב

הלוואה זו באה לידי ביטוי כאשר יש לקנות רכב, בדרך כלל יד ראשונה או שניה. הלוואה זו נובעת מהסכום הרב שיש להשקיע ברכב, אשר – על אף גודלו אינו ניתן במסגרת הלוואה כמו משכנתא אלא רק במסגרת הלוואה מיידית לכל מטרה. הבנקים יכולים להציע הלוואות בפריסות תשלום וריביות שונות

הלוואה לשיפוץ הבית

הלוואה זו מתרחשת כאשר במשפחה עשו את כל החישובים והגיעו למסקנה שהסכום שנדרש לתשלום עבור השיפוצים אינו בר השגה כעת אך יכול להיות מוחזר בהלוואה. השיפוץ המסיבי ביותר, הרחבת הדירה כנגד אישור בניה, מסתיים כמעט תמיד במתן הלוואה מיידית מהבנק לשם השלמתו.

הלוואה למסיבת בת/בר מצווה

במסגרת הלוואה זו יכולה המשפחה לחגוג את בר או בת המצווה של הבן או הבת. לא תמיד הסכום הדרוש לאולם ולשירותים הנלווים לו – זמין בכל משפחה ומשפחות רבות מוצאות עצמן כשהן זקוקות להלוואה. מקובל לקבל הלוואה מיידית לשם מימוש מטרה זו.

השלמה עבור המשכנתא

היות והלוואה מסוג משכנתא היא הלוואה מסבובכת לאישור על ידי הבנק ומותנית בקיום הון עצמי מסויים, לקוחות רבים מצאו דרך לגייס לעצמם הון עצמי מהיר על ידי קבלת הלוואה מיידית בנוסף למשכנתא. הלוואה מיידית זו מזרימה לעובר ושב שלהם כסף מזומן זמין, מה שמוכיח לפקיד הבנק שיש במשפחה כסף, וסולל את דרכה לקבלת משכנתא. חשוב לציין שבמקרה כזה אתם עובדים עם שתי הלוואות: הלוואה מיידית והלוואת המשכנתא ולכן גובה ההחזר ותקופות התשלום עשויים להיות מלחיצים מאד. קראו עוד על הלוואה מיידית במזומן. יש לבחון את הנושא לעומקו בטרם תיכנסו לעסקה זו.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אומן פיננסים

אומן פיננסים - http://www.hallvaot.net/



 


מאמרים נוספים מאת אומן פיננסים
 
הלוואה מיידית
05/03/14 | הלוואות
מעוניינים לדעת הכל אודות הלוואה מיידית? במאמר זה נסקור בפניכם את כל שעליכם לדעת על הדרך לקבל מהר הלוואה של סכום כספי לו אתם זקוקים

הלוואות אקספרס
23/02/14 | הלוואות
במאמר שלפניכם נדון בהלוואת אקספרס. הלוואה זו היא הלוואה אשר ניתן להשיג ללא ביורוקרטיה רבה הן מבנקים והן מחברות העוסקות בהלוואות.

הלוואות
05/02/14 | הלוואות
הלוואות לטווח ארוך מאוד, שמגיעות אפילו עד עשרים שנה, נקראות משכנתאות והן מיועדות בדרך כלל לרכישת רכב, רכישת דירה או רכישת בית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI