דף הבית בניין ואחזקה בית חכם מגביל פתיחת חלון – פתרון מהפכני לבטיחות הילדים והמשפחה
מגביל פתיחת חלון – פתרון מהפכני לבטיחות הילדים והמשפחה
מוטי דגן 08/03/14 |  צפיות: 3565

נופיה של מדינת ישראל הם לא רק שדות, נחלים, חופי ים ודיונות מדבריות אלא גם שורות של מבנים בערים, בית אחר בית. למרות שלא כל הדירות והבתים בישראל נראים אותו הדבר, יש דבר אחד שמאפיין את רובם – חלונות הזזה. כולנו מכירים את הדירות הישנות עם הסורגים הישנים שמונעים מבעלי הדירות לראות את הנוף. אי אפשר לפתוח את החלון אל המרחבים ובמקום לקבל נוף ירוק טבעי או אורבני מקומי המאפיין את סביבתינו ואנו נאלצים לראות הכל מבעד לחרכי הסורגים או מבנה החלון המסורבל.

הפיתרון - מנגנון הנעילה הקטן והמתקדם של חברת iLock

המנגנון מגביל פתיחת חלונות בבית על ידי תפס נעילה פשוטה שלא נראית לעין, אך בטוחה וחזקה מאד. המנגנון מותקן בתוך הפרופיל של החלון כך שהוא שומר על עיצובו המקורי ואינו מסתיר את הנוף. מגביל פתיחת חלון מאפשר פתיחה של עד 10 ס"מ שנקבעו מראש ומאפשר לשמור על החלון המשקיף על הנוף בלי להרגיש לרגע כלואים ובלי לפחד מפריצה אפשרית. את המנגנון ניתן להתקין על מרבית פרופילי החלונות הקיימים.

בטיחות ועמידות לאורך זמן

לצד התחושה הבטוחה שמעניק המנגנון אשר מגביל פתיחת חלונות ומונע פריצות וחדירות לבית, הוא גם עמיד לאורך זמן ולא דורש כל תחזוקה – מלווה באחריות של 10 שנים. בניגוד לסורגים שצריך לחזק ולצבוע, למנוע חלודה ולדאוג שלא יישחקו עם הזמן, מנגנון הנעילה של איילוק עשוי מפלדת אל-חלד כך שאין סכנה של חלודה, עמיד מאד לאורך זמן ואינו חשוף לשמש ולמפגעים אחרים שיכולים להרוס אותו.

עלות נמוכה והתקנה מהירה

מנגנון נעילת חלון של iLock מגביל בד בבד גם את פתיחת החלונות ומונע אסונות וגם את ההוצאה הכספית שלכם על אבטחה בבית. עלותו של המנגנון לחלון נמוכה משמעותית לעומת הסורג ובריח המוכרים, התקנתו מהירה ופשוטה ויתרונו הבולט - מאושר לשימוש כתחליף לסורגים ע"י חברות הביטוח.

בנוסף להתקנת מנגנון הנעילה לחלון, ניתן להוסיף גם ציפוי מגן של חברת "מגן שמש" העשוי חומר פולימרי ייחודי שיוצר בטחון נוסף ומונע שבירה וסדקים בחלונות עצמם גם כנגד ניסיונות פריצה אלימים. יחד, מדובר בפתרון בטוח ויעיל מאד לבית ולמבני משרדים.

מתאים במיוחד לבית עם ילדים

כולנו מכירים את האתגר שבגידול ילדים בדירה קטנה, וכאשר רוצים להגן עליהם ככל שאפשר מחפשים פתרונות אבטחה שלפעמים פוגעים בנוף הילדות שלהם. סורגים אמנם מונעים מהילדים גם לקפוץ חס וחלילה מהחלון, אבל הם חוסמים עבורם את הנוף של הטבעי בה הם גדלים.

מנגנון הנעילה מאפשר לנעול את החלונות בצורה בטוחה ו-"שקופה" שמונעת מהילדים לפתוח אותם. הוא מאפשר לכם לתת לילדים שלכם תחושת מרחב ואוויר עם חלונות חשופים לשמיים ולנוף שמסביב, בלי תחושת "הכליאה" שלעיתים משרים הסורגים הנפוצים. מנעול לחלון של איילוק בטוח לשימוש בסביבת ילדים ומהווה פתרון אפקטיבי כנגד פריצה דרך חלון ביתכם - מנגנון מנצח לביטחון מירבי בבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי דגן


 


מאמרים נוספים מאת מוטי דגן
 
מגביל פתיחת חלון – פתרון מהפכני לבטיחות הילדים והמשפחה
08/03/14 | בית חכם
"..המנגנון מגביל פתיחת חלונות בבית על ידי תפס נעילה פשוטה שלא נראית לעין, אך בטוחה וחזקה מאד. המנגנון מותקן בתוך הפרופיל של החלון כך שהוא שומר על עיצובו המקורי ואינו מסתיר את הנוף. מגביל פתיחת חלון מאפשר פתיחה של עד 10 ס"מ שנקבעו מראש ומאפשר לשמור על החלון המשקיף על הנוף בלי להרגיש לרגע כלואים ובלי לפחד מפריצה אפשרית. את המנגנון ניתן להתקין על מרבית פרופילי החלונות הקיימים."
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI