דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים המדריך לבחירת דלתות כניסה לבית
המדריך לבחירת דלתות כניסה לבית
דורון אהרון 11/03/14 |  צפיות: 2958

דלתות כניסה
כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם. ודלת פלדה טריוויאלית המכוסה בטפט שאמור לדמות מרקם של עץ, כגון אלו הפרושות כמעט בכל בית או נכס ברחבי ארצנו הקטנטונת, יוצרות רושם ראשוני משעמם. והאמת היא שאין שום סיבה שדלת הכניסה שלכם, שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות, תיראה כה לא מיוחדת כאשר האפשרויות היום מעמידות לרשותכם מבחר כה עשיר של עיצובים ושל דלתות כניסה איכותיות.

שיקולים בסיסיים

ניתן למצוא היום דלתות כניסה מעוצבות ברמה גבוהה, ואם אתם דואגים למחיר – אתם עשויים להיות מופתעים. אבל בטוח שמעבר לעלות, מה שמעניין אתכם הרבה יותר הוא הבטיחות של דלת הכניסה שלכם. דלתות כניסה רב בריח הן סטנדרט גבוה מאוד של בטיחות ובמובן הזה, שביל הזהב הוא למצוא דלת כניסה שהיא גם מעוצבת ברמה גבוהה וגם עומדת בסטנדרטים גבוהים של בטיחות. אך זה בוודאי לא סיכום של כלל השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דלת הכניסה הבאה שלכם. ישנו כמובן נושא העמידות והאיכות.

איכות דלת הכניסה

איכות החומרים של דלת הכניסה היא בד"כ ההבדל בין דלת שתשרת אתכם בגאווה למשך שנים רבות ותאפשר לכם ליהנות ממוצר איכותי המשרה רושם לטווח ארוך, לבין תחושות מדכדכות המתלוות לכל פתיחה או סגירה של דלת אשר אינה מורכבת מחומרים איכותיים. יש לזכור שדלתות כניסה חשופות מצידן האחד לחלל שמחוץ למבנה ולעיתים קרובות, בבתים פרטיים, גם לפגעי מזג האוויר ולנזקי שמש. לכן איכות החומרים וגם איכות ההרכבה של החומרים היא שיקול לא פחות חשוב משאר השיקולים. הרי אינכם רוצים להחליף דלת כניסה בכל כמה שנים ולשאת בהוצאות שאינן מחויבות המציאות.

התאמה אישית

ואחרונה חביבה במערכת השיקולים – ההתאמה של דלת הכניסה והעיצוב שלה לאופי הספציפי שלכם. כמה שהדלת תהיה איכותית, היא לא תשמח אתכם אם אינם אוהבים את העיצוב שלה באופן אישי. זכרו שאתם עומדים לראות את דלת הכניסה שלכם כמה וכמה פעמים בכל יום ולכן החיבור שלכם לדלת הכניסה שלכם הוא חיבור קריטי.

כיצד אוכל למצוא את הדלת הנכונה בשבילי?

אנו ברשת מחסני הדלת מזמינים אתכם להתרשם מהמגוון העצום של דלתות הכניסה האיכותיות והייחודיות שלנו. נשמח לעמוד לשרותכם ולייעץ לכם בבחירת דלת הכניסה הנכונה עבורכם, תוך לקיחת כלל הפרמטרים בחשבון ומציאת הדגם המושלם של דלת הכניסה הבאה שלכם! הכנסו לאתר כעת: http://mhadelet.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דורון אהרון
 
רשת מחסני הדלת
04/11/14 | ריהוט
דלתות כניסה הן כרטיס הביקור שלך מול כל מי שמתדפק על הדלת שלך. דלתות כניסה מעידות על בעליהן. הן מעידות על טעם, איכות ואופי, ומהוות סמל סטטוס וסגנון אישי.

דלתות כניסה ודלתות פנים- יופי, עיצוב, בטיחות !
04/11/14 | ריהוט
כך תבחרו דלתות כניסה לבית פעמים רבות, דלתות כניסה לבית מהוות מעין כרטיס ביקור או חלון ראווה של הבית. לא אחת אפשר לנחש את האופי של דיירי הבית בהתאם לחזות של דלת הכניסה בה הם בחרו לייצג את עצמם וכמובן את הבית. כל זאת ועוד נועד לחדד את החשיבות של דלת הכניסה ובפרט את זו הכרוכה במסגרת הבחירה והרכישה בדלת כניסה לבית. בין אם אתם משפצים את הבית ולשם כך מעוניינים להחליף את דלת הכניסה הנוכחית ובין אם אתם בונים בית מאפס, אנו ממליצים לכם ראשית להקדיש תשומת לב מרכזית לבחירת דלת הכניסה של הבית.

המדריך לבחירת דלתות פנים לבית
11/03/14 | שיפוצים
להלן מדריך מלא שיסייע לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה דלתות פנים לבית. הבחירה עצמה תיעשה דרך השוואת מחירים, קבלת ייעוץ ממעצבי פנים פעולות שיאפשרו לנו לבסוף לבחור יחדיו את הדלתות המתאימות ביותר למרחב המגורים.

המדריך לבחירת דלתות כניסה לבית
דלתות כניסה כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI