דף הבית פיננסים וכספים השקעות הדרך הקלה והנכונה למצוא משקיע
הדרך הקלה והנכונה למצוא משקיע
השקעות מעמד הביניים 17/03/14 |  צפיות: 4081

חברים השלבים החשובים כאשר אתם רוצים לגייס כסף למימוש הרעיון שלכם למיזם כלשהו:
בדומה לפעולות שיש לבצעה בבואכם לגייס משקיע בדרך המסורתית, יש להכין תקציר מנהלים, משמע דף עליו פרוס החלום שלכם בצורה תמציתית, מדויקת ומלהיבה וכמובן לפרט על היזמים פועלם והישגיהם בתחום אם יש.
בשונה מתכנית עסקית שמיועדת לבנקים או אנג'לים (משקיעים שאינם גוף פיננסי), במסלול השקעה חברתית חשוב להשקיע המון מחשבה ב"תקציר מנהלים" לפרסום בפוסט שלכם.
החשיבות של פוסט ענייני, מדויק ומלהיב גדולה מכיוון שאין לכם את ההזדמנות לעמוד בפני משקיע/ים פוטנציאלים ולפרוס בפניהם מצגות מסוגננות ולהרשים באמצעות כריזמה איכותית וכובשת.הפוסט חייב להיות מדויק ומדליק רצוי להוסיף תמונות עם יש, מאוד מומלץ להשקיעה בסרטון וידאו איכותי.בנוסף יש להעשיר באופן משמעותי את כמות החברים שלכם ברשתות החברתיות למצוא שם חברים כאלו שיעזרו לכם להפיץ את הפוסט וליצור בז כמה שיותר רחב.
חלק שני בפוסט ישמש להצגת התמורה שאתם רוצים לחלוק עם המשקיעים הפוטנציאלים ברשת, והסבר אודות הפוטנציאל הגלום בהצלחת הפרויקט. בשלב זה אני ממליץ להיעזר בבעלי מקצועה בכדי לגבש תוכן רציני ומנומק בכדי להעביר את החזון שלכם והרווחיות הטמונה בו למשקיעים ברשת.
שימוש בבעלי מקצוע יסיע לכם לבצע את מחקרי השוק והכנת תוכנית כלכלית שתכלול את פוטנציאל ההכנסה הראלי. שלב זה הנו חשוב ביותר, לא פחות מהמיזם עצמו.
חשוב לתת למשקיעים ביטחון ברצינותכם ובחזון שאתם מציגים.
חברים ליזמות אין גיל ואין חוקים ברורים רק חזון רעיון חזק התמדה ורצון בלתי פוסק להצלחה וכמובן אתם מוזמנים לשתף אותנו ולהיעזר בנו לקידום המיזם שלכם

גולן שחר
פרדי בביצקי


למאמרים ופרטים נוספים כנסו לקבוצה "השקעות מעמד הביניים" שם תוכלו למצוא מאמרים נוספים ולהתעדכן בכל יום בנושאים הכי אקטואלים בעולם העסקים בארץ ובעולם , כמו כמובן ללמוד על החברה שלנו אשר עתידה לקום בעוד מספר חודשים

https://www.facebook.com/Social.Investment?ref=hl

ליצירת קשר : [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 השקעות מעמד הביניים


 


מאמרים נוספים מאת השקעות מעמד הביניים
 
מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ? – השקעות מעמד הביניים
04/04/14 | השקעות
מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ? אם נבדוק את מספר האחוזים של האנשים באוכלוסיה שמשוגלים להיות בעלי דירה או נכס כל שהוא לפני גיל שלושים, ללא משכנתא עצומה שנושפת בעורפם אולי נגיע לפחות מעשרה אחוז.

בואו גם אתם להיות חלק מעולם המשקיעים! – השקעות מעמד הביניים
31/03/14 | השקעות
בואו גם אתם להיות חלק מעולם המשקיעים!
מזמן כבר לא צריך להיות מיליונרים בשביל להיות חלק בעולם העסקי.
מחפשים משקיע, מחפשים להשקיע, צריכים לגייס כסף לחלום, לפרוייקט חדש?
זה הזמן להכיר את העולם המופלא שנקרא גיוס כספים בעזרת הציבור. או במילים פשוטות, מאה שקלים של הפרט הופכים למליון שקלים מהכלל. לגייס כספים לפרוייקטים על ידי משקיעים בודדים הוא מבצע קשה ולפעמים עד בלתי אפשרי!


כוחו של הגיוס החברתי בעולם – השקעות מעמד הביניים
29/03/14 | השקעות
הפתרון המושלם לכרסום במעמד הביניים!
בהמהלך העשור האחרון ועוד לפניו התחילה המגמה שרק הלכה והתעצמה עם השנים, מגמה של כרסום משמעותי בנכסים ובהון שנמצא בבעלות מעמד הביניים בכל העולם המערבי. השיטה שאנו מאמינים בה, שתוכל לשנות סדרי עולם ולהחזיר את השליטה לידיהם של האזרחים במדינות המערביות הוא גיוס הון בעזרת הציבור, ובכך להעצים את הכח של הפרט על ידי בניית קבוצות רכישה, השקעה במיזמים, השקעה בסטרטאפים ובתעשייה .


הדרך הקלה והנכונה למצוא משקיע
17/03/14 | השקעות
במאמר זה אציג לפניכם את הדרך הקלה והנכונה ביותר למצוא משקיע לפרוייקט, בנוסף לזאת בתחתית המאמר קיים לינק לדף הפייסבוק אשר בעתיד הקרוב יפנה אותכם לאתר החברה החדשה, אשר מטרתה היא גיוס השקעות מעמד הביניים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI