דף הבית תחבורה ורכב רכב שומרים על צבע אחיד
שומרים על צבע אחיד
יעל 23/03/14 |  צפיות: 3735

כולנו מכירים את זה. אנו קונים רכב, חדש או משומש, ובמהלך השנים הוא מתחיל לאבד מצבעו. חורים קטנים נוצרים בפח הרכב, חלודה מצטברת במקומות אחדים והצבע מתקלף לאט לאט. יש כאלה שיראו בכלי הרכב שלהם בן משפחה של ממש, וישקיעו בו זמן ותשומת לב לשלמותו. וכך, למרות תשומת הלב הרבה– הרכב צובר בלאי ומאבד מצבעו.

אך לבעיית איבוד הצבע והפגיעה בפחחות הרכב יש פתרונות. בעזרת מספר פעולות תוכלו לעכב או למנוע פגיעה משמעותית בחיצוניות של הרכב. צבע הרכב מתחלק לשניים – צבע מטאלי וצבע רגיל. הצבע המטאלי הוא למעשה שכבת צבע המכוסה בחומר המקנה ברק ייחודי, לעומת צבע רגיל אשר משרה תחושה של גוון "מנצנץ".

כך תשמרו על צבע הרכב

כלי רכב בצבע רגיל יהיה לרוב רגיש יותר לקילופים ולדהייה, בעקבות חוסר תשומת לב וטיפול לקוי. כדי לשמור על צבע הרכב כדי שלא יפגע, ולהעלות את אורך חייו, מומלץ להחנות את הרכב תחת סכך. החיפוש אחר צל הוא נכון, אך אם תציבו את רכבכם תחת עצים, הפגיעה לא תימנע, וענפים, עלים וצואה של ציפורים יוכלו לפגוע בצבע. דרכים נוספות שישמרו על צבע הרכב שלכם הן על ידי שטיפה נכונה ועדינה או מריחת חומרי פוליש המרככים את הצבע ומונעים התקלפות.

לעתים אין מנוס, ובמכוניות ישנות יחסית פח הרכב אינו ניתן להצלה. לכן, במקרים כאלה ישנן שתי אופציות – השקעה כספית גבוהה בתיקון פחחות הרכב כולו או מכירת הרכב למוסך העוסק בפירוק רכבים. כשרוצים להיפטר מהרכב הישן והחלוד, פירוק רכבים הוא פתרון מצוין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל


 


מאמרים נוספים מאת יעל
 
שומרים על צבע אחיד
23/03/14 | רכב
שמירה על חיצוניותו של הרכב היא חשובה. על ידי פעולות קטנות ונכונות תוכלו לשמור על צבעו של הרכב שלכם ולהאריך את חיי הפח שלו.

איך לנקות קרמיקה?
23/03/14 | ריהוט
בתור מעצבת פנים בעלת ניסיון רב, יש לי את הידע לכך שגם את אריחי הקרמיקה בבית חשוב מאוד לשמר ולנקות בתדירות. לפתרונות נוספים היכנסו למאמר

טיפים לשדרוג המרפסת העירונית
המרפסת היא הריאה הירוקה של הבית ומקום שנעים להעביר בו את שעות הפנאי. באמצעים פשוטים וזולים ניתן להפוך כל מרפסת מוזנחת למקום שנעים לרבוץ או לארח בו. הנה כמה טיפים קלים למימוש:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI