דף הבית ביטוח ביטוח בריאות ביטוח לגילוי סרטן
ביטוח לגילוי סרטן
hila oranim 27/03/14 |  צפיות: 14274

מחלת הסרטן היא אחת מהקללות הנוראיות ביותר עמן האדם עלול להתמודד. בעולם המודרני שבו אנו חיים, אשר לעתים קרובות מעדיף את הקדמה הטכנולוגית על פני איכות החיים והבריאות, בני האדם נחשפים יותר ויותר לגורמים שונים אשר מעמידים את בריאותם הגופנית והנפשית בסכנה. מדובר במחלה קשה, אשר לא אחת מוגדרת בתור מחלה סופנית, ואשר גם אם איננה מסתיימת במוות, עלולה לשנות את חיי האדם החולה מקצה לקצה.
קראו כל מה שצריך לדעת על ביטוח לגילוי סרטן:

מה כלול במסגרת ביטוח סרטן?

· שירות אבחון מהירים ויעילים – לעתים קרובות קורה שאדם חלה בסרטן והוא נאלץ לבצע לא מעט בדיקות חשובות, על מנת שיהיה ניתן לקבוע את חומרת המחלה, ובהתאם לכך את דרכי הטיפול היעילות ביותר. ביטוח סרטן מאפשר לבעלי הביטוח ליהנות מגישה לרופאים שיעניקו להם את כל הבדיקות הדחופות ביותר, כולל בדיקות הדמיה וכיוצאה באלה, וכל זאת מבלי שיהיה עליהם להמתין תקופות ארוכות רק כדי לקבל תור.

· רפואה משלימה – לעתים קרובות השימוש ברפואה "אלטרנטיבית" או משלימה יכול לעשות הבדל של חיים ומוות עבור האדם שחלה בסרטן. כבר מזמן ידוע שבידי הרפואה המערבית המודרנית אין את כל הידע והכלים הנחוצים להחלמה יעילה ומהירה, וביטוח לגילוי סרטן מעניק לחולים את ההזדמנות לקבל גישה למגוון רחב של טיפולים שיכולים להקל עליהם במידה ניכרת, כך שהם יוכלו לחזור לשגרת חייהם בצורה מהירה יותר.

· שירותי ייעוץ וליווי – אחד מן הדברים הקשים ביותר עמם חולי סרטן צריכים להתמודד, בנוסף על קשיי המחלה עצמה, הוא ההלם הגדול אשר נלווה לגילוי המחלה. במסגרת ביטוח לגילוי סרטן, חולים יכולים להיעזר במגוון רחב של אנשי מקצוע אשר מציעים להם ליווי מקצועי בזמן שהם צריכים להתמודד עם המחלה הקשה הזאת. בנוסף, הם יכולים לקבל עזרה אודות הזכויות שלהם בתור חולים, וכן לקבל עצות להתנהלות יעילה מול מוסדות כמו קופות חולים, ביטוח לאומי וכדומה.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hila oranim


 


מאמרים נוספים מאת hila oranim
 
ביטוח לגילוי סרטן
ביטוח לגילוי סרטן - כל המידע על סוגי הביטוח השונים המהווים ביטוח לגילוי סרטן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI