דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה לכל מטרה
הלוואה לכל מטרה
טרגט מימון והלוואות 09/04/14 |  צפיות: 3247

במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על הלוואה לכל מטרה. מדובר בהלוואה בנקאית או חוץ בנקאית אשר נגישה לכלל הציבור בהינתן מסמכי ערבות להחזר הסכום. במאמר זה תוכלו למצוא מידע על הלוואות מהירות לבית העסק טרגט שנעשו באמצעות הלוואה זו. חשוב לציין כי זו אינה משכנתא ולכן בדרך כלל הלווים לא ירכשו דירה עם הלוואה זו אף שהדבר ניתן למימוש. משכנתא היא הלוואה שיותר מתאימה לרכישת דירה, לעומת הלוואה לכל מטרה שמשמשת לנושאים הבאים:

רכישת מכונית

רכישת מכונית היא הסיבה העיקרית שלוקחים הלוואה לכל מטרה. 90% מהמכוניות במדינה לא נרכשו עם הון קונים אלא עם כספי הלוואה לכל מטרה. ניתן לרכוש מכוניות רבות עם גובה הסכום, וההחזר וגובה הריבית נמוכים משמעותית בהשוואה לבנקים אחרים. מהרו ורכשו לעצמכם מכונית באמצעות הלוואה לכל מטרה!

הקמת עסק עם הון התחלתי

סיבה נוספת ללקיחת הלוואה לכל מטרה היא הקמת עסק, ובייחוד הקמת חברה בע"מ. הקמה מסוג זה מצריכה הון התחלתי שלא בטוח שישנו לכל אחד. הלוואה לכל מטרה פותרת בעיה זו. ניתן להגיע  עם החברה, אם היא אכן רווחית ופועלת כמו שעון שוויצרי, להסדר הלוואה קבוע לפיו המשכורות לעובדים יופרשו באמצעות הלוואה לכל מטרה, וההחזר ינבע מרווחים עסקיים שהלווה מניב.

הרחבת בנייה

פרויקט מסוג שלישי של הלוואה לכל מטרה הוא הרחבת בנייה. במסגרת הליך הרחבת בנייה ניתן לבנות עוד מרפסת לבית, או להגדיל עוד חדר על חשבון החצר או שטח הרחוב שבשיפוט העירייה במידה והאחרונה אישרה את ההרחבה. הרחבה זו כוללת בממוצע בניית חדר נוסף ולעתים שני חדרים, ולא בניית עוד דירה, ולכן משכנתא לא תהיה לכם לעזר בהרחבת בניה. לעומת זאת, הלוואה לכל מטרה אכן משמשת להרחבת בנייה, ובאמצעותה ניתן לשלם לחברת השיפוצים ואת האגרה לעירייה במידת הצורך.

הלוואה לכל מטרה לעומת משכנתא

בעוד שהמשכנתא משמשת לקניית דירה חדשה, הלוואה לכל מטרה משמשת לקניות גדולות אשר עדיין שוות פחות מהדירה: מכוניות, הקמת עסקים ותוספי בניה. ההבדל הפיננסי בין ההלוואות הוא שמשכנתא בנויה על לוח שפיצר, לפיו ההחזר מגלם את הקרן (שווי הדירה) והריבית. הארכת תקופת ההחזר מגדילה את הריבית וחושפת אותך אליה. לעומת זאת, הלוואה לכל מטרה בנויה על ריבית חד ערכית ולכן תנאי התשלום שלה אינם ניתנים לשינוי על מנת להבטיח שתחזיר את הכסף בזמן ועל מנת שלא תיחשף לריבית בדומה למקרה המשכנתא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טרגט מימון והלוואות

טרגט מימון והלוואות לעסקים - http://www.loans4business.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת טרגט מימון והלוואות
 
הלוואה לכל מטרה
09/04/14 | הלוואות
במאמר זה תוכלו לקרוא הכל על הלוואה לכל מטרה. מדובר בהלוואה בנקאית או חוץ בנקאית אשר נגישה לכלל הציבור בהינתן מסמכי ערבות להחזר הסכום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI