דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים כל מה שרציתם לדעת על מקלחונים
כל מה שרציתם לדעת על מקלחונים
שוש 19/06/14 |  צפיות: 2942

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקלחונים ואף ניתן לשלוט בכול הפרמטרים שקשורים להשמנה שלהם. באופן שכזה ניתן לבחור את המידות הספציפיות, את הצבע, את החומר, את העיטורים, את איכות וסוג הפרזול, את אופי המקלחון וכדומה. בין המקלחונים השונים ניתן למצוא כאלו מזכוכית ומפלסטיק כאשר לרוב דרגות האיכות משתנות לפי גובה המחיר. בנוסף בין הסוגים השונים ניתן למצוא כאלו שמותאמים מראש לנישה בין שתי קירות כל שכל שנותר הוא להוסיף דלת 1 וכאלו שהם פינתיים ובהם מוסיפים 2 דלתות.

יתרונות

לדבי הדלתות יש כל מיני סוגי פתיחה וסגירה כאשר הכי נפוצים הם דלתות הזזה על מסילה וכאלו שנפתחות ונסגרות פנימה והחוצה. בנוסף יש מקלחונים עם זוויות ישרות, מקלחונים מעוגלים ואף קטומים, כך שבאמת ניתן להתפרע בעת הבחירה ולקבל בדיוק מה שרוצים. בנוסף רצוי לדעת שגם אם מקלחונים הם לא פעם תוצאה של אילוצי המקום, הרי שמדובר ביתרון כיוון שכך ניתן לחסוך במים, להקל על פעולת הכניסה והיציאה וכמובן שלחסוך במקום.

שימור

כידוע המים בארץ הם מים קשים שמכילים אבנית, עובדה זו גורמת בקלות למקלחון הנוצץ והחדש שלכם לקבל כתמים לבנים שמעכירים את הזכוכית ועל כן פוגמים באסתטיקה ולעיתים אף בתפעול של המקלחון. על כן יש מספר דברים אותם ניתן לעשות באופן עצמאי על מנת להאריך את ימיו. בין השיטות הביתיות השונות ניתן לעשות שימוש בסנו קליר וסקוטש רך טובת ניקוי האבנית, ניתן לשפוך חומץ חמישה אחוז לחצי שעה ואז לשטוף במים, ניתן לשמן צירים וגלגלים פעם בחודש ובמקרה של סתימה רצינית רצוי להיעזר באיש מקצוע.

התקנה

כאשר מתקינים אצלכם מקלחון אין להיות שאננים ולסמוך בעיניים עצומות על המתקין אלא לאחר ההתקנה יש לוודא שני דברים. האחד הוא שהאיטום הנו הרמטי והשני הוא שהיציבות ללא דופי. אם מזלזלים בפרמטרים אלו מהר מאוד ניתן להיקלע למצב בו סובלים מנזילות ורטיבות והרי שברור לכל שטרדה זו ממש מיותרת במיוחד שמדובר בהתקנה חדשה. כך עוד לפני שהמתקין הולך יש לעכבו מעט ולבדוק זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שוש


 


מאמרים נוספים מאת שוש
 
מקלחונים- כל האפשרויות לשיפוץ חדר האמבטיה
03/09/14 | שיפוצים
כמובן שאם יש באפשרותכם הכלכלית והמרחבית להקים אמבטיה ומקלחון, מה טוב, אולם מטבע הדברים רובנו נאלצים להתפשר ולבחור בין הקמת מקלחון או אמבטיה בחדר הרחצה. לשם כך אנו ממליצים לכם לחשוב היטב על סדרי העדיפויות. שיפוץ חדר האמבטיה מלווה בסוגיה חשובה המחייבת בירורים מעמיקים, האם להקים אמבטיה או מקלחון? מפאת חוסר מקום אין אפשרות בדרך כלל להקים את שניהם ולפיכך עולה השאלה על מה יותר כדאי לוותר ומהו הפיתרון האידיאלי ביותר עבור חדר הרחצה החדש שלכם?

כל מה שרציתם לדעת על מקלחונים
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקלחונים ואף ניתן לשלוט בכול הפרמטרים שקשורים להשמנה שלהם. באופן שכזה ניתן לבחור את המידות הספציפיות, את הצבע, את החומר, את העיטורים, את איכות וסוג הפרזול, את אופי המקלחון וכדומה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI