דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים "קלטורה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט
"קלטורה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט
ילון מדר 26/06/14 |  צפיות: 3889

חברת ההייטק "קלטורה", מהמובילות בעולם בתחום פלטפורמת הוידיאו, בחרה בפתרון הענן של מיקרוסופט והעבירה למעלה מ 300 עובדיה בישראל ובסניפיה המבוזרים בעולם לשירותי Office 365. המעבר לפתרון הענן, בוצע באמצעות חברת RNET, כמענה לצורך בתשתית מאוחדת ומרכזית לדואר אלקטרוני, גיבוי, שיתוף קבצים, שיחות ועידה וזמינות מערכת. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים תקשורת שוטפת, אבטחה מוגברת ושטח אחסון גדול הרבה יותר.

"קלטורה", נוסדה בשנת 2006 ע"י ארבעה יזמים ישראליים מנוסים בעולם ההייטק. החברה הינה מהמובילות בעולם בתחום פלטפורמת הווידאו, היא מספקת את פלטפורמת הווידאו המקוונת הפתוחה הראשונה בעולם ובכך משנה את הדרך בה אנשים עובדים לומדים וצופים בווידאו מקוון.

כחברת הייטק דינמית, ישנה חשיבות רבה לאבטחת מידע, זמינות המערכת וסביבת עבודה נוחה לעובדים. בעבר, היה צורך לרכוש ציוד פיזי וחומרה, אך מאחר והענן מהווהDNA של החברה, המעבר לפתרון ענן היה מתבקש. הרצון להגביר את רמות השרידות של מערכת הדוא"ל , לפשט את פעילויות הגיבוי ולצמצם את פעילות התחזוקה השוטפת, הביאו את חברת קלטורה לחיפוש אחר פתרון הענן האולטימטיבי עבורם.

לאחר בחינת האפשרויות וכמענה לאתגרים העומדים בפניהם, החליטו בקלטורה לבחור ב- Office 365 של מיקרוסופט, מתוך הבנה כי פתרון זה יספק את המענה ההולם ביותר לצרכי החברה העתידיים, לצד שיפור ניכר ברמת הזמינות והשרידות של המערכת. Office 365 של מיקרוספט מספקת למשתמשי קולטורה סביבת עבודה נוחה יותר. עובדי החברה יכולים להתחבר מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.

חברת "קלטורה" הטמיעה באמצעות שותף מיקרוסופט RNet את החבילה המלאה של שרותי הענן –חבילה הכוללת שרותי דואר לרבות ארכיון רגולטיבי, Office 365 ProPlus , LYNC (שיחות ועידה באיכות HD) ו- SharePoint Ol כמערכת לניהול מסמכים ושיתוף עבודה.

אלעד אברהמי, דירקטור תפעול בכיר ומנהל אבטחת מידע בקלטורה: “מאז שעברנו לענן אנחנו כבר לא חוששים מאובדן מידע, אבטחת מידע וזמינות המערכת ובמקביל אנו יכולים להנות מ SLA אולטימטיבי". ברגע ששמענו שמיקרוסופט השיקה את Office 365היה לנו ברור שכדאי ושווה לעבור אליו. ה-, LYNC הינו מוצר שקל להתמכר אליו, כל השיתוף בארגון נעשה דרכו. העברת מסרים ושיחות ווידאו ללא מגבלה גאוגרפית , אני יכול לבדוק ולוודא זמינות של אנשים באמצעותו, לשתף קבצים באופן נח ויעיל . אין ספק שהבחירה בחברה גדולה כמו מיקרוסופט מעניקה לנו ביטחון,
אנו מאמינים בשרות ובמוצר שלהם".

תהליך המעבר בוצע ע"י חברת RNET, המעבר בוצע באופן חלק, תוך זמן קצר ללא השבתה של הארגון או פגיעה בעבודה השוטפת והעובדים אף לא הבחינו שהמעבר בוצע.

רותם רוזמרין, מנכל ובעלים RNET : "כשותף של מייקרוספט, אנו מלווים את הלקוח משלב המכירה, דרך האיפיון המלא של כל צרכיו. בקלטורה הרגישות הייתה מיוחדת, בכל שלבי המעבר הייתה דרישה להמשכיות ורצף עסקי של הלקוח ללא פגע, ואכן המעבר הסתיים בהצלחה רבה, המעבר היה חלק והמשתמשים כלל לא ידעו שהם עברו לפתרון הענן Office 365. בגלל אופי העבודה הדינמי של הלקוח היה לו חשוב לבחור בפתרון שייספק תיבות דואר עם נפח גדול ביותר, שיתוף והעברת קבצים בצורה מהירה ומתן סביבת עבודה נוחה ויעילה. לכן היה נדרש לעבוד עם מערכת שתדע לספק את הגמישות הנדרשת. אני אישית בעננים."

קרן שם-טוב סגל מנהלת תתום מכירות ענן במיקרוסופט ישראל: " שירותי Office 365 מאפשרים לארגונים, דוגמת קלטורה, לפתור את בעיית התקשורת בארגון ולהקים תוך זמן קצר ביותר מערכת תקשורת ארגונית מאוחדת לכלל המשתמשים. אימוץ שירותי הענן של מיקרוסופט מספק לקלטורה חבילת פתרונות הכוללת: LYNC לשיתוף קבצים ומסך מה שהופך את השיתוף לנוח, נגיש ויעיל לכולם; תשתית דואר מרכזית, המאפשרת תקשורת ושיתופיות בין כלל עובדי החברה וההנהלה; SharePointכמערכת לניהול מסמכים ושיתוף עבודה. באמצעות חבילת Office 365 יש לעובדים גישה למסמכים מכל מקום ומכל מכשיר, גיבוי ושחזור המידע באופן מהיר ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
פיליפס תחשוף ב- IFA 2014 את מסך SoftBlue
המסך שמקטין את השפעת הקרינה של האור הכחול. כן תציג מסכי 4K ומסכי גיימינג חדישים.

"קלטורה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט
"קלטורה", מהמובילות בעולם בתחום פלטפורמת הוידיאו, העבירה למעלה מ 300 עובדיה בישראל ובסניפיה המבוזרים בעולם לשירותי Office 365.

פשע מאורגן עולה לארגונים גלובליים יותר מ- 315 מיליארד דולר בשנה
מחקר חדש מדווח על קשר בין פיראטיות תוכנה ותוכנות זדוניות

מיקרוסופט מרחיבה את מערך השיווק של ה ERP שלה בישראל
מלם מערכות מקבוצת מלם תים מצטרפת למערך מיישמי ה- Microsoft Dynamics ERP בישראל

נוכחות ישראלית בכנס הסיבים האופטיים- FTTH
דני לאובר, מנכ"ל IBC חברת הסיבים של ישראל: "בשנת 2020 העולם יתחלק לשניים – אלו המחוברים בסיב אופטי ואלו שלא"

אסף יעקבי התמנה לתפקיד CTO ומנהל קבוצת המומחים הטכנולוגיים במיקרוסופט ישראל
במסגרת תפקידו יוביל אסף את החיבור בין מגוון המוצרים והטכנולוגיות של מיקרוסופט לבין הצרכים העסקיים של לקוחות החברה בישראל וינהל את קבוצת המומחים הטכנולוגיים אשר מובילה את תהליכי בניית הפתרונות עבור לקוחות החברה במגזר האנטרפרייז.

חברת Cal בחרה ב Windows Server 2012 ועברה לדור הבא של תשתיות Web
במסגרת הפרויקט בוצע מעבר מלא לתשתית וירטואלית המאפשר זמינות ושרידות ברמה גבוהה יותר.

פשיטה על משרדי טי די אס די באזור בשל חשד למכירת תוכנות מיקרוסופט מזויפות
הפשיטה בוצעה על ידי משטרת ישראל בעקבות חקירה סמויה של מיקרוסופט ותלונה שהגישה החברה.

טריפל סי מרחיבה את תשתית הדטה סנטר
החברה תטמיע 200 שרתי Hyper-V מבוססים על Windows Server 2012 R2 של מיקרוסופט לאספקת שירותי ענן לאלפי עסקים

חברת EarlySense בחרה בפתרון הענן Office 365
במסגרת הפרויקט, שבוצע על ידי חברת היי נטוורקס מערכות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל, בהם 100 תיבות מייל, בפתרון מבוסס ענן. הפתרון מאפשר למשתמשים בשני סניפי החברה בישראל ובארה"ב תקשורת שוטפת, אבטחה מוגברת ושטח אחסון גדול של 25GB למשתמש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI