דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איך תבחרי מאפר לחתונה?
איך תבחרי מאפר לחתונה?
מוטי סלע- איפור מקצועי ומדריך איפור 29/06/14 |  צפיות: 2702

איפור כלות הוא תחום בפני עצמו

אין ספק שאחד הימים המיוחדים, החשובים והמרגשים ביותר עבור כל אישה, הוא יום החתונה שלה. לרגע זה כל אחת רוצה להגיע כשהיא בעלת מראה מרשים וסוחט מחמאות. להבדיל מאיפור לזמנים שגרתיים כמו יום עבודה וכד', איפור כלות הוא משהו שונה לגמרי. זאת מאחר ויש סיבות רבות שמדגישות עד כמה האיפור חייב להיות לא רק יפה ומושך מבטים אלא גם עמיד ומדויק כדי שבכל האירוע כולו הכלה תיראה מדהים.

כדי להבין את ההבדלים בין איפור רגיל לאיפור כלות יש לדעת שנדרשת התמחות בעבודה על פניהן של הכלות. זאת מאחר ומאפר מקצועי ומנוסה יודע לשים לב לא רק לכך שחשוב להשתמש במוצרי איפור מהשורה הראשונה, אלא שהוא גם יודע לשלב נכון בין האיפור לצבע שמלת הכלה, לאלמנטים נוספים שקשורים אליה, לתסרוקת שבחרה לעצמה הכלה ועוד. כך, השילוב בין מוצרי איפור שלא יגרמו אלרגיה ויחזיקו מעמד לבין המראה הכללי של הכלה, יוצר תוצאה מושלמת.

לצאת מושלמת בכל תמונה

יש עוד נקודה חשובה שאי אפשר שלא להתייחס אליה כשמדברים על ההבדלים בין איפור כלות לאיפור רגיל. הכוונה היא לעניין הצילום שנחשב לדבר חשוב בכל אירוע. אם ניקח למשל יום רגיל או אירוע של חברים מסוימים, הרי שלא תמיד אישה שהתאפרה בעצמה תיראה מושלם בכל תמונה, ובנוסף לכך הצלמים גם לא יצלמו אותה עשרות תמונות מאחר והיא לא מרכז האירוע. מאחר והכוכבת האמיתית היא הכלה, הרי שהיא צריכה להיות ערוכה ליום צילום ארוך.

כך, מי שמתמחה באיפור כלות יודע כיצד להתאים את גווני האיפור ואת הקווים השונים למראה הכללי, אך הוא גם יודע כיצד להפוך את הכלה לזוהרת ולחיננית לאורך כל יום הצילומים. איפור כלות מקצועי שמציג עמידות גם בפני לחות גבוהה וזיעה, וגם בפני יום ממושך שבו הכלה עוברת ממקום למקום ומצולמת תחת תנאי תאורה שונים, הוא כזה שמדגיש את ההבדל בינו לבין איפור פשוט שאמור להחזיק זמן קצר בלבד במקומות שאליהם מגיעים בשגרת היומיום.

איפור אישי יותר עבור היום החשוב ביותר

כשרוצים לאפר כלה בצורה מושלמת חשוב מאוד לגרום לה להיות מעורבת יותר בתהליך האיפור. כך גם מרגישה כל כלה ביחס אישי יותר כשהיא מביעה את דעותיה ומחליטה ביחד עם המאפר המקצועי לגבי גוונים וסגנונות. בצורה כזו יש חיבור חיובי וחשוב ביותר בין המאפר המוכשר ובין כלה שמרגישה כיצד בחירה של סגנון האיפור או החלטה לגבי טרנד מסוים שנפוץ היום בעולם האיפור, נעשים בשלווה מאחר והיא נמצאת בידיים טובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי סלע- איפור מקצועי ומדריך איפור


 


מאמרים נוספים מאת מוטי סלע- איפור מקצועי ומדריך איפור
 
איך תבחרי מאפר לחתונה?
להשלמת המראה המושלם ביום החתונה המרגש, האיפור הוא נושא עיקרי וחשוב. מה ההבדל למעשה בין איפור ערב רגיל לאיפור כלה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI