דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים כיריים מתקדמות
כיריים מתקדמות
חדשות עיצוב המטבח 02/07/14 |  צפיות: 2824

כיריים מתקדמות הן מוצר שמהותו והשימוש העיקרי לשמו הו קיים די פשוטים. כיריים אמורות לשמש אותנו להכנת מזון ובכדי לאפשר לנו להכין ארוחות בבית לעצמנו ולאשים אחרים. כיריים ביתיות הן פיתוח של הדלקת אש כדי להכין אוכל אשר הייתה נהוגה במשך ההיסטוריה. במהלך המאה -20 עברה החברה האנושית תמורות רבות אשר הביאו אותה בסופה של דבר לנקודה בה אנשים גרים בבתים פרטיים. על כן בכדי לספק את צורכי האנשים פותחו מספר מכשירי חשמל ביתיים המאפשרים חיים בנוחות. מכשירי חשמל אל הכוללים בין השאר מקרר, תנור אפייה, מכונת כביסה וכו'. כיריים הן מוצר נוסך בקטגוריה זו המאפשר הכנת מזון בבית בנוחות.

כיריים הם אחד הפריטים החשובים בבית. בהנחה שרוב האנשים לא אוכלים את כל ארוחותיהם מחוץ לבית אפשר כנראה שכיריים הן מוצר הדרוש בכל בית. אנשים לא אוכלים בחוץ או מזמינים אוכל כל הזמן ולכן הם צריכים כיריים בבית. עם בעבר כיריים היו מוצר בסיסי כיון כיריים הן מוצר מפותח יחסית וישנם מספר סוגים שח כיריים הנבדלים אחד מהשני בדרך התפעול שלהם, באנרגיה בה הם משתמשים, במחירם, בעיצוב וכו'.

כיריים מתקדמות הן לרוב כיריים חשמליות הפעולות תוך שימוש בחשמל. כיריים אלה נבדלות מכיריי רגילות הפועלות בגז בכמה אלמנטים. כיריים חשמליות עושות שימוש באנרגיה חשמלית ולא באנרגית גז. אנרגיה חשמלית בטוחה יותר ביחס לגז. גז בישול נחשב לאנרגיה בטוחה למדי וכבר שנים רבות מוסיפים לגז הבישול ריח מלאכותי כדי למנע מצב של חנק במקרה של דליפת גז. יחד עם זאת גז הוא עדיין חומר נפיץ ויש סיכון מסוים גם את קטן מאוד. לכן כיריים חשמליות יש להן יתרון מבחינה זו של בטחון.

כיריים חשמליות הן גם מוצר חדשני ביחס לכיריים הפועלות בגז. כיריים חשמליות לא דורשות שימוש באז על נמת להדליק אותן. כיריים חשמליות מעוצבות בצורה מודרנית לעומת כיריים הפועלות בגז. העיצוב של כיריים חשמליות הוא מודרני ומינימליסטי. כיריים חשמליות מונחות בדרך חלק כחלק מהשיש או משטח אחר במטבח מעניקות נופך מיוחד מבחינה עיצובית - חדשות עיצוב ותכנון המטבח. הכיריים הללו נראות כחלק מהמטבח ולא כחלק יוצא דופן. כיריים חשמליות נוחות יותר לניקוי מאשר כיריים מסוגים אחרים. כיריים אלה לא דורשות הרמה והזה של חלקים וכל מזון שנדפק לכיריים ניתן להסיר בקלות כאשר הכיריים מתקררות לאחר הבישול.

היות ן של כיריים חשמליות מוצר מתקדם יותר הופך אותן גם למוצר יקר יותר ביחס לכיריים אחרות. כיריים חשמליות דורשות השקיעה מסוימת מבחינה כספית. כיריים חשמליות הן עדיין מוצר יוקרתי יחסית ולכן מחירן לא נמוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חדשות עיצוב המטבח

חדשות עיצוב המטבח - http://www.xn--5dbalhdic3adbf2czc.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת חדשות עיצוב המטבח
 
כיריים מתקדמות
כיריים מתקדמות הן מוצר שמהותו והשימוש העיקרי לשמו הו קיים די פשוטים. כיריים אמורות לשמש אותנו להכנת מזון ובכדי לאפשר לנו להכין ארוחות בבית לעצמנו ולאשים אחרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI